Skocz do zawartości

Rpmet 717 2T


lukaszs99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam skuter Romet 717 2T Ostatnio zatarł mi sie silnik, wiec kupiłem nowy cylinder tłok i pierścienie. Przejechałem dosłownie 5 kilometrów i dalej się zatarł, myslałem że źle go złożyłem chociaż byłem pewien że dobrze. Więc kupiłem nowy tłok i pierścienie, ponieważ cylinder był w bardzo dobrym stanie tym razem złożył mi go dobry mechanik. Ku m0pjemu zdziwieniu dalej się zatarł po dosłownie 3 kilometrach jazdy. W czym tkwi problem? Wie ktoś? Bo ja nie mam pojecia. Przypominam ze mam osobny zbiornik na olej. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej lejesz do dozownika czy sam mieszasz? I czy posiadasz dozownik, chodź do większości chińszczyzny to wkładają więc pewnie tak.

 

W chińczykach polecam odłączenie dozownika, zaślepienie wężyka który jest podłączony do gaźnika i mieszanie oleju samemu.

 

Na 99% to wina właśnie braku oleju.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam skuter Romet 717 2T Ostatnio zatarł mi sie silnik, wiec kupiłem nowy cylinder tłok i pierścienie. Przejechałem dosłownie 5 kilometrów i dalej się zatarł, myslałem że źle go złożyłem chociaż byłem pewien że dobrze. Więc kupiłem nowy tłok i pierścienie, ponieważ cylinder był w bardzo dobrym stanie tym razem złożył mi go dobry mechanik. Ku m0pjemu zdziwieniu dalej się zatarł po dosłownie 3 kilometrach jazdy. W czym tkwi problem? Wie ktoś? Bo ja nie mam pojecia. Przypominam ze mam osobny zbiornik na olej. Proszę o pomoc.

To co masz za mechaników że przyczyny zatarcia nawet nie sprawdzą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jeden przypadek chińskiego 2T z dozownikiem gdzie ten "cycek" na który zakłada się wężyk oleju pod zbiornikiem (wężyk idący zbiornik-dozownik) po prostu nie miał otworu wewnątrz. :icon_eek: To był nowy skuter, na salonie go mieliśmy. O dziwo miał w międzyczasie z 10km nawinięte i nic mu się nie działo. Jednego razu coś mnie tknęło bo poczułem zapach przegrzanego silnika i zacząłem szperać co i jak.

 

 

Jeśli Twój nie jest nowy lecz jeździł już jakiś czas to pewnie dozownik wysiadł. Lej mieszankę jak kiedyś się lało do WSK i zobacz czy wtedy będzie OK.

 

 

A jesli masz stożkowy "filtr" paliwa, ten anty-tuningowy, zmniejszający osiągi stożek, to jednocześnie masz tu przyczynę zatarcia.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kapuje........jak można zatrzeć tłok nie niszcząc cylindra potrafi to ktoś oprócz chucka norrisa ?? jak tłok spuchnie i zablokuje się w cylindrze to go poharata więc jak po zatarciu cylinder mógłbyć w dobrym stanie ??nawet jak się nie zablokuje w cylindrze to i tak porysuje tuleję.......

 

zanim założysz 15-ty tłok sprawdź czemu się zatarł tu tkwi problem :D sprawdź czy pracuje dozownik czy ma chłodzenie (to jest wiatrołap z dmuchawą promieniową tak ?? )jak wyregulowany jest gaźnik itp...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić dozownik i lać olej bezpośrednio do wachy. I nie tylko w WSK sie tak robi :icon_razz: W crossówkach też :icon_razz:

 

jak jest sprawny to zostawić -w zasadzie ma same plusy oprócz tego że jak ktoś go uszkodzi to uszkodzi sobie kieszeń uszkodzonym silnikiem :D

 

motocykl z dozownikiem mniej dymi, jak dozownik jest dobrze wyregulowany to ma lepszą dawkę oleju zależna od obrotów (na wolnych ma np 1:100 a na wysokich 1:40 więc mniej nagaru w wydechu na tłoku i w głowicy, bo zawsze ma tyle oleju ile jest w stanie spalić ) i jest minimalnie zrywniejszy.....

 

ze względu na mniejsza dawkę oleju mniej go zużyje=oszczędności...

 

pozatym nie wozisz w plecaku butelek po bebiko z podziałkami czy strzykawek, nie wozisz oleju na stacji nie walczysz z tłustymi rękoma i tłustym plecakiem i nie bawisz się w mierzenie...

 

w baku masz czyste paliwo-zawsze możesz podzielić się z kolega na 4T jak mu zabraknie albo spuscić do samochodu, kosiarki 4T itp....

 

u mnie na rejonie moja dt 80 lata już 4 lata z dozownikiem i nic-zero obsługi czyszczenia, tylko dolać oleju a lata 80% w terenie,,,,,

 

też kiedyś to obsesyjnie wywalałem w strachu przed zatarciem teraz w sumie żałuje :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kapuje........jak można zatrzeć tłok nie niszcząc cylindra potrafi to ktoś oprócz chucka norrisa ?? jak tłok spuchnie i zablokuje się w cylindrze to go poharata więc jak po zatarciu cylinder mógłbyć w dobrym stanie ??nawet jak się nie zablokuje w cylindrze to i tak porysuje tuleję.......

 

zanim założysz 15-ty tłok sprawdź czemu się zatarł tu tkwi problem :D sprawdź czy pracuje dozownik czy ma chłodzenie (to jest wiatrołap z dmuchawą promieniową tak ?? )jak wyregulowany jest gaźnik itp...

 

Na cylindrze jest jedna mała rysa i to od spodu cylindra. Mechanik mówił że nawet nie trzeba robic szlifu. Olej bierze narmalnie, gdyż wyjąłem zbiornik i trzymając wężyk nieruchomo w ręce wlałem do samej góry. Odpaliłem skuter i po chwili oleju ubywało. Po około minucie dolałem oleju i nawet parę dobrych kropel weszło. także olej chyba ciągnie.

Z kolei teraz zmieniłem tłok i pierścienie i po chodzeniu na wolnych obrotach przez około 2 minuty silnik sie tak nagrzewa, że nie da się go dotknąć. Narazie docieram go przez jazde max 25 km/h. przejechałem już ponad 10 km. Zkolei filtr paliwa też wymieniłem ze stozkowego na tuningowy. Dodam, że jeżdżę na module zwykłym.

 

Z gaźnikiem wszystko wporządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz kolor świecy?

 

na początku świeca była czarna ale wlałem olej do paliwa około 300 ml paliwa-pół zakrętki oleju zeby miał lepsze smarowanie na początek. Gdy to paliwo sie wypaliło wlałem już czystą benzynę no i po przejechaniu 4 km się zatarł.

 

 

A MOŻE PRZYCZYNĄ BYĆ USZKODZONY WAŁ???

Edytowane przez lukaszs99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku świeca była czarna ale wlałem olej do paliwa około 300 ml paliwa-pół zakrętki oleju zeby miał lepsze smarowanie na początek. Gdy to paliwo sie wypaliło wlałem już czystą benzynę no i po przejechaniu 4 km się zatarł.

 

 

A MOŻE PRZYCZYNĄ BYĆ USZKODZONY WAŁ???

Przyczyną był brak oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...