Skocz do zawartości

DynoJet brać czy nie ?


SintexRF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie , mam pytanie . Czy opłaca się montować coś takiego ?? http://allegro.pl/dynojet-suzuki-rf-900-r-dysze-tuningowe-i1974685116.html . TJUNINGOWY zestaw, daje to coś oprócz większego spalania ?

Edytowane przez SintexRF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli da Ci satysfakcje posiadanie "dwóch" koni więcej, większego spalania to tak ale jeszcze pod warunkiem, ze ktoś to dobrze zestroi.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakże, bardziej chodzi o poprawienie wykresu krzywej mocy i momentu niż o uzyskanie nie wiadomo ile koni mechanicznych i Nm.:blush: Nie zakładałem dysz, bo mam moto na wtrysku ale za to power commander'a do mojej cbr, chodzi mniej wiecej o to samo. Jak wiadomo 600tki mają problem ze słabym dołem. Po założeniu power commandera i odpowiednim zestrojeniu, nie poznałem motonga. Dół świetnie się poprawił. Przybyło troche koni i Nm ale nie to było w tym wszystkim najważniejsze. Dlatego śmieszą mnie czasami wypowiedzi na temat PC czy dynojet'ów, wygłaszane przez osoby, które nigdy z nich nie korzystały.:crossy:

76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakże, bardziej chodzi o poprawienie wykresu krzywej mocy i momentu niż o uzyskanie nie wiadomo ile koni mechanicznych i Nm.:blush: Nie zakładałem dysz, bo mam moto na wtrysku ale za to power commander'a do mojej cbr, chodzi mniej wiecej o to samo. Jak wiadomo 600tki mają problem ze słabym dołem. Po założeniu power commandera i odpowiednim zestrojeniu, nie poznałem motonga. Dół świetnie się poprawił. Przybyło troche koni i Nm ale nie to było w tym wszystkim najważniejsze. Dlatego śmieszą mnie czasami wypowiedzi na temat PC czy dynojet'ów, wygłaszane przez osoby, które nigdy z nich nie korzystały.:crossy:

No niestety w silnikach wolnossących nie da się zdziałać cudów w podnoszeniu mocy, bo z czymś to paliwo się musi spalać :biggrin: No chyba że jakiś projekt turbo ktoś rozważy haha :biggrin:

PS: Podobnie w samochodach- silniki wolnossące podnoszą moc o kilka %, ale można im zmienić nieco charakterystykę

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego jak motać, to konkretnie: gaźnik, dolot, głowica, układ tłokowo-korbowodowy, wydech. A tak to imho szkoda kasy i czasu, lepiej mocniejsze moto kupić.

 

Jak wiadomo 600tki mają problem ze słabym dołem

Ale to raczej nie jest tak, że głupi japończyk w fabryce Suzuki nie potrafił zestroić motoru i tak wyszło. Ma to jakiś cel, jest dobrane do przełożeń itd. A jak "zrobisz" więcej dołu, to będzie to na przykład kosztem mniej agresywnej góry albo dużo wyższego spalania albo szybszego zużywania się elementów silnika z powodu nieodpowiedniej mieszanki. Jeżeli jeździsz w sporcie, to masz te parametry w d**e, bo liczy się wynik. Ale na ulicę to nie wiem, czy gra warta świeczki...

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponad 4 stówki za kilka dysz. Nie warto. Tym bardziej że skutków piorunujących nie uzyskasz. Musisz wtedy zmienić filtr powietrza na jakiś konkretny i najlepiej cały układ wydechowy, nie tylko końcówkę. Bez tego montaż DJ mija się z celem. W zestawie powinny być jeszcze inne sprężyny przepustnic a nawet same przepustnice z pewnymi modyfikacjami i kilka innych drobiazgów do kompletu gaźników. Same dysze możesz sobie spasować kupując pojedyńczo. Ale na h*j grzebać? Jak moto masz zdrowe to ciesz się nim. A RF i tak nie mało pije, chcesz jeszcze większe spalanie?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, są motocykle jak np. CBR 900 sc28-sc33, VTR1000f gdzie zestaw dynojet-a robi w zasadzie cuda, w tym pierwszym znika parszywa dziura przy ok 5 tys obr. i czkawka przy odpuszczeniu i dodaniu gazu, w drugim przypadku zauważalnie spada zużycie paliwa, bo tutaj ewidentnie skośni coś skopali (model na szybko wszedł do produkcji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykla zmiana zebatek daje ogramna roznce

 

wieksza zebatka z tylu mniejsza z przodu = +leprze przyspieszenie ale za to -predkosc

 

jest kilka kombinacji

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez McPerry

zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...