SintexRF Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) Witam serdecznie , mam pytanie . Czy opłaca się montować coś takiego ?? http://allegro.pl/dynojet-suzuki-rf-900-r-dysze-tuningowe-i1974685116.html . TJUNINGOWY zestaw, daje to coś oprócz większego spalania ? Edytowane 1 Stycznia 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Witam serdecznie , mam pytanie . Czy opłaca się montować coś takiego ?? http://allegro.pl/dynojet-suzuki-rf-900-r-dysze-tuningowe-i1974685116.html . TJUNINGOWY zestaw, daje to coś oprócz większego spalania ?Zwiększa moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Jeśli da Ci satysfakcje posiadanie "dwóch" koni więcej, większego spalania to tak ale jeszcze pod warunkiem, ze ktoś to dobrze zestroi. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 To wcale nie jest tak dokonca, że zyskujesz tylko "dwa" konie wiecej...:icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Po wymianie kilku elementów na pewno będzie więcej :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 dzięki za odpowiedzi , chciałem wiedzieć tylko tyle . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zestaw dysz 430zł :icon_mrgreen: A dobierajac samemu okolo 15zl od sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 taki zestaw daje bardzo dozo ,pod warunkiem ze to sie zestroi ,dolozy odpowiedni filtr powietrza i uklad wydechowy Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jednakże, bardziej chodzi o poprawienie wykresu krzywej mocy i momentu niż o uzyskanie nie wiadomo ile koni mechanicznych i Nm.:blush: Nie zakładałem dysz, bo mam moto na wtrysku ale za to power commander'a do mojej cbr, chodzi mniej wiecej o to samo. Jak wiadomo 600tki mają problem ze słabym dołem. Po założeniu power commandera i odpowiednim zestrojeniu, nie poznałem motonga. Dół świetnie się poprawił. Przybyło troche koni i Nm ale nie to było w tym wszystkim najważniejsze. Dlatego śmieszą mnie czasami wypowiedzi na temat PC czy dynojet'ów, wygłaszane przez osoby, które nigdy z nich nie korzystały.:crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 (edytowane) Jednakże, bardziej chodzi o poprawienie wykresu krzywej mocy i momentu niż o uzyskanie nie wiadomo ile koni mechanicznych i Nm.:blush: Nie zakładałem dysz, bo mam moto na wtrysku ale za to power commander'a do mojej cbr, chodzi mniej wiecej o to samo. Jak wiadomo 600tki mają problem ze słabym dołem. Po założeniu power commandera i odpowiednim zestrojeniu, nie poznałem motonga. Dół świetnie się poprawił. Przybyło troche koni i Nm ale nie to było w tym wszystkim najważniejsze. Dlatego śmieszą mnie czasami wypowiedzi na temat PC czy dynojet'ów, wygłaszane przez osoby, które nigdy z nich nie korzystały.:crossy:No niestety w silnikach wolnossących nie da się zdziałać cudów w podnoszeniu mocy, bo z czymś to paliwo się musi spalać :biggrin: No chyba że jakiś projekt turbo ktoś rozważy haha :biggrin:PS: Podobnie w samochodach- silniki wolnossące podnoszą moc o kilka %, ale można im zmienić nieco charakterystykę Edytowane 2 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 (edytowane) Właśnie dlatego jak motać, to konkretnie: gaźnik, dolot, głowica, układ tłokowo-korbowodowy, wydech. A tak to imho szkoda kasy i czasu, lepiej mocniejsze moto kupić. Jak wiadomo 600tki mają problem ze słabym dołemAle to raczej nie jest tak, że głupi japończyk w fabryce Suzuki nie potrafił zestroić motoru i tak wyszło. Ma to jakiś cel, jest dobrane do przełożeń itd. A jak "zrobisz" więcej dołu, to będzie to na przykład kosztem mniej agresywnej góry albo dużo wyższego spalania albo szybszego zużywania się elementów silnika z powodu nieodpowiedniej mieszanki. Jeżeli jeździsz w sporcie, to masz te parametry w d**e, bo liczy się wynik. Ale na ulicę to nie wiem, czy gra warta świeczki... Edytowane 2 Stycznia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Ponad 4 stówki za kilka dysz. Nie warto. Tym bardziej że skutków piorunujących nie uzyskasz. Musisz wtedy zmienić filtr powietrza na jakiś konkretny i najlepiej cały układ wydechowy, nie tylko końcówkę. Bez tego montaż DJ mija się z celem. W zestawie powinny być jeszcze inne sprężyny przepustnic a nawet same przepustnice z pewnymi modyfikacjami i kilka innych drobiazgów do kompletu gaźników. Same dysze możesz sobie spasować kupując pojedyńczo. Ale na h*j grzebać? Jak moto masz zdrowe to ciesz się nim. A RF i tak nie mało pije, chcesz jeszcze większe spalanie? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Tak więc chyba autor dostał wystarczająco opinii :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Eeee, są motocykle jak np. CBR 900 sc28-sc33, VTR1000f gdzie zestaw dynojet-a robi w zasadzie cuda, w tym pierwszym znika parszywa dziura przy ok 5 tys obr. i czkawka przy odpuszczeniu i dodaniu gazu, w drugim przypadku zauważalnie spada zużycie paliwa, bo tutaj ewidentnie skośni coś skopali (model na szybko wszedł do produkcji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 (edytowane) zwykla zmiana zebatek daje ogramna roznce wieksza zebatka z tylu mniejsza z przodu = +leprze przyspieszenie ale za to -predkosc jest kilka kombinacji pozdrawiam Edytowane 2 Stycznia 2012 przez McPerry Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.