Shinigami Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ja nie szukałem. Ja dyskutowałem z kolegami :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Nie wiecie panowie gdzie mogę dostać dyfuzor do mojego kata najlepiej jakby był od sx 250 lub do exc bez katalizatora pasującego do mojego z 2000 roku byłbym wdzięczny za info Kompresja wynosi 9.5 bara więc jeszcze trzyma się w normie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Nie wiecie panowie gdzie mogę dostać dyfuzor do mojego kata najlepiej jakby był od sx 250 lub do exc bez katalizatora pasującego do mojego z 2000 roku byłbym wdzięczny za info Kompresja wynosi 9.5 bara więc jeszcze trzyma się w normieMajor sprzedaje dyfuzory. Przeczytaj ten temat od początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Niestety kolega major posiada dyfuzora od roku 2004 w górę a u mnie jest trochę inne wejście w dyfuzorze jak w młodszych rocznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Jeszcze mam jedno pytanie czy jakby przerobił wejście przy cylindrze to pasowałby dyfuzor od nowszego modelu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dyfuzory montuje się pod konkretny cylinder i układ dolotowy. Po przeróbce możesz mieć problemy z oddawaniem mocy. Te dyfuzory nie są inne bez powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jeszcze mam jedno pytanie czy jakby przerobił wejście przy cylindrze to pasowałby dyfuzor od nowszego modelu ?Prawdopodobnie po odcięciu i przyspawaniu starego wejścia do nowego dyfuzora będzie pasować grucha. Na 100% to musisz organoleptycznie obadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) Więc panowie tak jednak postanowiłem rozebrać ktm i się dowiedzieć co w trawie piszczy po rozebraniu cylka mam taki widok http://imageshack.us/photo/my-images/855/zdjcie0312i.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/854/zdjcie0317z.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/854/zdjcie0313o.jpg/ ma wbitą tuleje tłok pierwsza selekcja vertex korbowód prox nie ma luzów cylinder żadnych głębszych rys nie ma, czy trzeba robić szlif czy wystarczysamo honowanie ogólnie tuleje dobrze zrobiona, szukałem jakiegoś cylka na rynku wtórnym nic dorwać nie mogę pewnie pozostanie dokupić tłokewentualny szlif nowe uszczelki złożyć i latać no i czy taki stan tłoka mógł mieć wpływ na osiągi ? Edytowane 13 Stycznia 2012 przez rekord022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 taki stan tłoka miał wpływ na osiągi, on lada moment by się całkowicie zatarł,musisz dać to do pomierzenia tuleję i zrobić szlif w takim samym motocyklu kumpel zmienił tłok bez ruszania korby(tez nie było luzu, ale nie wiadomo kiedy była robiona) i skończyło się to uwaleniem górnego łożyska po ok 3 zbiornikach (wieksza moc zabiła łożysko), tu moze byc tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Poprzedni właściciel mówił mi że to pierwszy tłok na tej korbie i ogólnie lepiej przy zmianie tłoka jest i zmienić łożysko igiełkowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 A nie mowił, ze tłok jest zabity?Mówić to sobie mogł Napewno lepiej wymienić niz nie wymienić, ale ja bym zrobił też dół dla świętego spokoju. Takkie ślady na tłoku oznaczają brak smarowania albo przegrzanie, w takich warunkach korba i łożyska główne też mogły dostać. Koszt zakupu i przebicia korby dobrej firmy oraz wymiana łożyska i uszczelniaczy+uszczelki powinien się zamknąć w 1200zł, moze warto tyle dołożyć i mieć spokój na długi czas, po sezonie tylko honowanie i tłok i jazda dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Więc panowie tak jednak postanowiłem rozebrać ktm i się dowiedzieć co w trawie piszczy po rozebraniu cylka mam taki widok http://imageshack.us/photo/my-images/855/zdjcie0312i.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/854/zdjcie0317z.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/854/zdjcie0313o.jpg/ ma wbitą tuleje tłok pierwsza selekcja vertex korbowód prox nie ma luzów cylinder żadnych głębszych rys nie ma, czy trzeba robić szlif czy wystarczysamo honowanie ogólnie tuleje dobrze zrobiona, szukałem jakiegoś cylka na rynku wtórnym nic dorwać nie mogę pewnie pozostanie dokupić tłokewentualny szlif nowe uszczelki złożyć i latać no i czy taki stan tłoka mógł mieć wpływ na osiągi ?Daj do pomierzenia ale myślę że samo honowanie wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 tu tylko szlif obawiam się że poprzedni właściciel dobrał tuleję do tłoka i tak wypuścił do handlu ciekawe co tam jeszcze nakombinowane Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 tu tylko szlif obawiam się że poprzedni właściciel dobrał tuleję do tłoka i tak wypuścił do handlu ciekawe co tam jeszcze nakombinowaneNo w sumie pomiędzy kanałami na pierwszym zdjęciu widać spore przetarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Witam w ktm zrobiłem remont tlok wossnera uszczelki na cały silnik i łożysko korbowodu teraz mam problem ciągle mi świece zalewa iskra jest powinien palić ale tak nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.