kivi Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Nic specjalnego, juz lepsze to TDI 1,4 ale dynamika nie powala.Najlepszy ekonomiczny to 1,9 tdi, niezauwazalnie wiecej pali od 1,2/1,4 co to maja 3 cylindry i są zrobione z silnika 1,9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hassan Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Diesel nadal jest oszczedniejszy bo wątpie by jakiś 2 litrowiec i w dodatku 150 kM spalił 6 litrów. Benzyniak nadal wiele pali. Czyli ze u Ciebie 95 kosztuje mniej od diesela ? U mnie akurat jest na odwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 hassansądząc po twoim niku to u ciebie benzyna jest po 1 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Chętnie bym przetestował VW Lupo 1.2TDi. Ciekawe jak to idzie. Małe, lekkie a TDi po machą. No i spalanie też śmieszne. Doznał ktoś wrażeń z jazdy tym cudem?Ja ze 2 lata się takim wynalazkiem przejechałem, odpychało się przyzwoicie.Spalanie spalaniem, ale po jakiejkolwiek awarii oszczędności ze spalania musimy z nadwyżką wydać na naprawde. Jak ktoś szuka oszczędności to W124 2.5D kupić w stanie co najmniej dobrym i jeździć. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 (edytowane) hassansądząc po twoim niku to u ciebie benzyna jest po 1 złza baryłke oczywiscietfu....wróc za tone Edytowane 26 Lipca 2012 przez danielpotas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jak ktoś szuka oszczędności to W124 2.5D kupić w stanie co najmniej dobrym i jeździć.Albo gofra 4 1.9SDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Chętnie bym przetestował VW Lupo 1.2TDi ja nie wiem co bym przetestował :D ostatnio laski na grillu mnie przyparły do muru co bym wybrał jakbym miał kupić normalny(jakby tico było nienormalne :( ) samochód, możliwie młody i za więcej niż 5 tys-no i miałem problem :D ja to bym został przy małej benzynie +LPG albo i goła benzyna kwestia gdzie miałbym jeździć....... yaris jest pedalski mega no i do japońców części drogie, micra jeszcze bardziej gejoski wygląd, corsa ciut lepsza ale też brzydkie......nie cierpie obłych samochodów, matiz już był w mojej opini brzydki a co dopiero współczesne...... polo IV jest znośne ale nie wiem nic o silnikach.....nie chce diesla i h*j nie mam ochoty rano w -20 się modlić, a w nocy nie spać czy turbina już poda czy padła czy padnie, i ogólnie co się jeszcze może wysypać za xxxxx zł....nawet niech ten diesel pali 5/100 to ropa kosztuje kilka groszy mniej od benzyny więc koszt ten sam =benzyna z gazem sekwencyjnym będzie tańsza....i jak się normalnie lata to gazu wcale nie pali 2x więcej niż paliwa =nasz matiz zanim go rozbiłem brał 5.5 benzyny i 7.5 gazu , kolegi tikacz brał 4.5-5 paliwa i 6 gazu..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 ostatnio laski na grillu mnie przyparły do muru co bym wybrał jakbym miał kupić normalny(jakby tico było nienormalne :(te laski lepiej od Ciebie znają sie na samochodach :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hassan Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Dzięki. Tak za złotówkę. Jestem z WLKP i u mnie ropa 5,55 a 95 - 5,64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 ja nie wiem co bym przetestował :D ostatnio laski na grillu mnie przyparły do muru co bym wybrał jakbym miał kupić normalny(jakby tico było nienormalne :( ) samochód, możliwie młody i za więcej niż 5 tys-no i miałem problem :D ja to bym został przy małej benzynie +LPG albo i goła benzyna kwestia gdzie miałbym jeździć....... yaris jest pedalski mega no i do japońców części drogie, micra jeszcze bardziej gejoski wygląd, corsa ciut lepsza ale też brzydkie......nie cierpie obłych samochodów, matiz już był w mojej opini brzydki a co dopiero współczesne...... polo IV jest znośne ale nie wiem nic o silnikach.....nie chce diesla i h*j nie mam ochoty rano w -20 się modlić, a w nocy nie spać czy turbina już poda czy padła czy padnie, i ogólnie co się jeszcze może wysypać za xxxxx zł....nawet niech ten diesel pali 5/100 to ropa kosztuje kilka groszy mniej od benzyny więc koszt ten sam =benzyna z gazem sekwencyjnym będzie tańsza....i jak się normalnie lata to gazu wcale nie pali 2x więcej niż paliwa =nasz matiz zanim go rozbiłem brał 5.5 benzyny i 7.5 gazu , kolegi tikacz brał 4.5-5 paliwa i 6 gazu..... Z tym nieodpalającym dieslem to przesadzasz i to ostro. Wystarczy sprawny aku i działające świece żarowe. MI tam odpala i przy -30 bez problemów. Zauważ że świat motoryzacji nie kończy się na daewoo. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 w polsce paliwopodobne ciecze maja duza ilosc wody i w ogole dziwne ze te auta na tym jezdza :) - to tez powoduje ze zima bywaja problemy... z turbina to przesadzasz jak uzytkujesz normanie i wiesz jak sie obchodzic z turbo to nie zajezdzisz jej tak szybko. No ale fakt - LPG wychodzi taniej w eksploatacji nawet jak za montaz trzeba dac 3 tys , Diesel to FAP, dwumasa , wtryski , pompa , swiece po 100 zl sztuk :) - wszystko mozna naprawic ale koszta czesto sa gigantyczne...sam prawdopodobnie bede mial skomplikowanego nowoczesnego diesla za kilka dni ( 2.0 HDI) ..zobaczymy jak sie bedzie sprawowal... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 w polsce paliwopodobne ciecze maja duza ilosc wody i w ogole dziwne ze te auta na tym jezdza :) - to tez powoduje ze zima bywaja problemy... z turbina to przesadzasz jak uzytkujesz normanie i wiesz jak sie obchodzic z turbo to nie zajezdzisz jej tak szybko. No ale fakt - LPG wychodzi taniej w eksploatacji nawet jak za montaz trzeba dac 3 tys , Diesel to FAP, dwumasa , wtryski , pompa , swiece po 100 zl sztuk :) - wszystko mozna naprawic ale koszta czesto sa gigantyczne...sam prawdopodobnie bede mial skomplikowanego nowoczesnego diesla za kilka dni ( 2.0 HDI) ..zobaczymy jak sie bedzie sprawowal...Jeśli chodzi Ci to 16V (136PS) to bardzo dobre silniki. Znajomy zrobił C5 170 tyś w 2,5 roku, drugi 120tyś po czym rozbił fure.Obydwaj zgodnie stwierdzili że zero problemów było przez ten okres. Sporo lepszy o VW 2.0 TDI 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 ten ma 200 i ostatnio padl EGR - 500 zl , naszczescie wymienil to poprzednik kilka dni temu...tak do 2.0 16V Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 w polsce paliwopodobne ciecze maja duza ilosc wody i w ogole dziwne ze te auta na tym jezdza :) no i nie tylko wody :D a nowoczesne silniki źle znoszą syf to fakt i stąd mogą sie brać problemy z zapalaniem zimą-fakt masz racje.....tylko że na jakość naszego paliwa nic nie zrobimy poza narzekaniem-no bo nie będe przecież jeździł tankować auta do Niemiec :D ?? swiece po 100 zl sztuk :) akurat świece to ciemna strona gazu-trzeba o nie przesadnie dbać kupować dobre, wymieniać często innaczej będzie opinia -gaśnie na wolnych obrotach jest słabszy, strzela prycha itp.... w dieslu żarowe tylko raz wymieniałem ale to w starym wolnossącym busie a z nowymi nie mam styczności...... Zauważ że świat motoryzacji nie kończy się na daewoo. wszystkie auta lat 80/90 były twarde chyba :D ja to dobrą opinię też mam o oplu -czy to kadet czy stara corsa, twarde proste auta że o astrze nie wspomne chociaż w astrze 1.6 16v ecotec były tragiczne i padały jak muchy............kadet gnił jak tico, corsa z tego co widzę u znajomej trochę mniej a też niby opel....corsę 1.2 też rozważałem (8V ofkorz) ale nie podoba mi się wygląd, a kadet -1.3 dużo pali, i za duży silnik, 1.4i jest niezły ale teraz znalazłem czapkę mocy dodająca +50 do ochrony przed rdzą, +8 KM :D napis na niej uświadomił mnie że dokonałem dobrego wyboru -oto ona Uploaded with ImageShack.us Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Nie bój nic. Od wczoraj mam Tico w garażu. Zielonutkie jak żaba. :biggrin: Pożyczyłem od teścia na czas kiedy Golf jest rozgrzebany. Teść na nowe auto a Tico stoi i wrasta w glebę więc trochę je rozruszam. Szczerze powiem że to jest jakaś masakra. Siedzi się nisko jakoś. Korbki od szyby odruchowo szukam na podłodze. Pedał sprzęgła ma taki skok że dużym palcem stopy się naciska, a gaz wcale nie lepszy, podłoga się wygina jak chcę przyspieszyć. Dynamiki prawie wcale. Jak dostanie obrotów to coś tam jeszcze, ale boję się tym jeździć szybciej jak 80. Jedyne co mnie cieszy to precyzja skrzyni. Krótki skok, każdy bieg wchodzi za każdym razem. U mnie to dźwignią trzeba machać po całej kabinie a uczucie jakby lewarek był na gumie od gaci, no i te zgrzyty... Po pierwszym dniu stwierdzam że Tico to taki gokart z dachem. :biggrin: Całe szczęście że do roboty dziś jadę SHL-ką. :biggrin:Ta , a szmelcwagen to rakieta . Miałem porónanie vw golf 1,6 (benzyna , bez żadnych turbo) 93r vs. Matiz 0,8 . Skośny wypadł tylko nieco gorzej w osiągach tylko tam trzeba wysoko kręcić - te piecyki to lubią .Qrwa , nie pojmule ludzi szukających dupowozu za psie pieniądze i kupujacych szmelcwagena . Dupy tak czy inaczej nie wyrwie , czy to w Matizie czy w starym wieśwagenie . A za koreanca zapłaci dużo mnie w trakcie eksploatacji ;]Pozatym podsawa to prezęcja , elokwęcja i urok osobisty a nie jakieś puszki czy motury :P Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.