ks-rider Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 no i co to kogo obchodzi ... jakieś po*eb*** samochody , ma być w PL produkowany silnik i ma być wkładany do nadowzia produkowanego w PL gdzie sie za żadną licencje nie płaci ... jak to zrobią to uwierze że to suwerenny i demokratyczny kraj... A o prawach ekomomi slyszal ? :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 (edytowane) domestosie, o czym ty piszesz. najpierw wybroń się i uzasadnij stwierdzenie, że chłodzenie turbiny po ostrej jeździe to jakaś miejska legenda :icon_mrgreen: co do aut sportowych z silnikiem tdi, http://www.motonews.pl/audi/news-3918-audi-tt-tdi-po-raz-pierwszy-z-silnikiem-diesla.html . Ten sam silnik jest m.in w nowym superbie.Nazwij to jeszcze raz "sportowym autem", to zrobimy rytualne powieszenie za jaja :icon_mrgreen: Benzynowe TT ze sportowym autem ma tyle wspólnego co kamień węgielny z węglem kamiennym. Nie wiem jak się zachowuje nowe TT, ale starsza to była tragedia. TT w dieslu... Szkoda nawet gadać. Co do superba to 2.0tdi siedzi w nim od początku prdukcji nowego modelu. Długo się zastanawialiśmy z ojcem, czy brać go(superb kombi) w 2.0tdi, czy może w benzynie. Początkowo ojciec upierał się przy dieslu, sprzedawczyk zachwalał jego zalety jak z karabinu, tyle że zachwalał to w taki sposób jakby miał nas za debili :icon_twisted: Miało mieć taaaką moc, 170KM podobno zapie**ala aż wciska w fotel, tylko przy jeździe próbnej pół miasta wciskałem na prostych i ni chu*a jechać nie chciało. Foldery krzyczały, że silnik zachowuje się jak benzyna, ale spalanie ma diesla, łączy zalety diesla i benzyny itd. Łączy, ale wady - auto od dołu kompletnie nie ciągnie, a na górze gdzie w benzynie spodzewasz się mocy, tam 2.0tdi już nie kręci :icon_twisted: Do tego niby pozbyli się pompowtrysków, ale auto na postoju nap**dalało zaworami gorzej niż stare W124 2,5d odpalane przy -30. We wszystkich salonach auta pokazowe mieli w 2.0tdi, no ch*j człowieka strzelał, trzeba było trochę podzwonić, ale jak ojciec wsiadł do 1.8TSI to jego wizja o cudownym dieslu od razu uciekła i nawet się dalej nie zastanawiał. Na koniec dodam, że większość testów w auto magazynach wspominała o tym, żeby zapomnieć o dieslu i zajrzeć do benzynek TSI, a człowiek zmieni zdanie, więc to nie tylko moja opinia. Dzisiaj w opcji do wyboru jest benzynka 2.0TSI, to musi być ładne cudo, z taką mocą przyjemnie się jeździ, tyle że wtedy auta z tym silnikiem nie oferowali. www.VWszrot.pl- polecam lekture ;]co prawda w tej chwili 2.0tdi to już inny silnik niż ten na stronie, ale ja tego gówna tykać nie chcę. stare dobre 1.9tdi zamiatało wszystko co było dostępne na rynku, tyle że nie spełniało norm emisji (UE pozdrawia). Edytowane 26 Grudnia 2011 przez Domestos_WC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 www.VWszrot.pl- polecam lekture ;]co prawda w tej chwili 2.0tdi to już inny silnik niż ten na stronie, ale ja tego gówna tykać nie chcę. stare dobre 1.9tdi zamiatało wszystko co było dostępne na rynku, tyle że nie spełniało norm emisji (UE pozdrawia). Przeczytałem. Tylko utwierdziłem się w przekonaniu, że 2003 to absolutny max rocznika w którym można liczyć na w miarę trwałe auto. Tyle szmalu ten człowiek wydał na swój samochód, że aż trudno mi orzec co on w nim widzi ? Ceny części powalają jak to u producenta.Jedyne co przemawia do mnie w nowych samochodach to niektóre elektroniczne bajery typu czujnik oświetlenia, deszczu, fotele regulowane w wielu płaszczyznach ale i te rzeczy nie są nie do zrobienia. Niedawno widziałem Lexa SC300/400 z funkcją doświetlania zakrętów seryjnymi lampami przeciwmgłowymi :)Może w ogóle lepiej wsadzić szmal za nową furę w naprawę czegoś sprawdzonego ? Za cenę wspomnianego Passata można wypicować z góry na dół niejeden samochód. P.S Czy 1.9 tdi nie były znane z łatwości kradzieży ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 domestosie, znajdz sobie innych kolegów do których będziesz mógł sie w ten sposób zwracać i opowiadać historię o swoich rodzicach. Ja nie będe marnował swojego czasu na odpisywanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 nic nie puchnie...kuzyn tikolcem cały czas robi ,,eco driving'' biegi zmienia przy 2500 do max 3 tys obr(4 bieg zapina przy 45km/h co daje 2000obr według wykresów i auto ma zbliżonego kopa do Ax-a w dieslu ), hamuje silnikiem, unika pałowania od świateł do świateł i auto latem pali 6/100 w mieście -wynik zawstydzający wiele wolnossących diesli..........nie ma problemów z łykaniem oleju czy temperaturą więc nie wiem co puchnie ??silnik ma prawie 250 tys i nic się nie dzieje....A wystarczy przejść poziom wyżej - na wtrysk benzyny . Jak bym nie jechał to więcej jak 5 - 5,5L/100km matiz nie zeżre . Więc pociskam ile wlezie , w dupie mając eko djarwing który w zasadzie można uskutenczniać nieczęsto hamując - nie tracisz enegrii na którą idzie paliwo.Pozatym trzymając piec na niskich obrotach ubijasz go szybciej - niskie ciśnienie oleju z pompy i większa pulsacja momentu obrotowego :flesje: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ja pier.... Co post to opinia. Burdel straszny. Miał być Diesel, jest Matiz któremu brakuje smarowania poniżej 2500RPM. :banghead: Z tego wszystkiego wnioskuję że dla mnie najlepszym autem będzie Fiat 125p. Mmm... Marzę o takim sprzęcie. Ewentualnie Mulonez Borewicz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Został mi po dziadku czechoslowacki ciągniczek sadowniczy, ma ok 50 lat. Silnik 2T diesel, singiel, na oko ma jakieś 1L pojemnosći, chlodzony wiatrem, pali jezdzi, po 4 biegi w obie strony... calkiem szybki, chyba wtryskiwacz leje bo w spalinach czarna ciecz, nie ma tam tłumika ani miejsca na tłumik, huk jest okropny. Napęd 4x4, przedni koła się nie skręcają, caly pojazd łamie się na środku jak spychacz :buttrock:Tz4k14 powstał na początku lat 80-tych.Czarna ciecz to pewnie olej ze smarowania.Tłumik jest, tylko nie za bardzo spełnia swoją rolę.Może Masz spych na sprzedaz do/od niego? bo chetnie bym kupił takowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 domestosie, znajdz sobie innych kolegów do których będziesz mógł sie w ten sposób zwracać i opowiadać historię o swoich rodzicach. Ja nie będe marnował swojego czasu na odpisywanie.ok, kończę temat z satysfakcją, że nie potrafisz wybronić swoich słów i nie masz pojęcia o czym piszesz :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 miej tą satysfakcję i się nią upajaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Tz4k14 powstał na początku lat 80-tych.Czarna ciecz to pewnie olej ze smarowania.Tłumik jest, tylko nie za bardzo spełnia swoją rolę.Może Masz spych na sprzedaz do/od niego? bo chetnie bym kupił takowy. Zgadza się to właśnie taki wariat :icon_mrgreen: Mam do niego przyczepkę, kultywatorek i kabinę, ale spychacza nie mam, myslalem, ze jest starszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 (edytowane) Ja pier.... Co post to opinia. Burdel straszny. Miał być Diesel, jest Matiz któremu brakuje smarowania poniżej 2500RPM. :banghead: fajnie jak w dyskusji ludzie sie kłócą, i co post inna opinia-jęst mętlik w głowie można wyciągnąć swoje wnioski i wiele ciekawego się dowiedzieć... jak piszesz czy paris hilton jest fajna i uzyskujesz 30 odpowiedzi jest super to zaczynasz ją podrywać a czy to dobry pomysł :D ?? ale ok kupuj starą omegę-super auto... 2.0 pod maską to w końcu niskie opłaty za OC w sam raz dla kogoś kto ceni sobie ekonomię i koszty utrzymania (a jak nie ma 60% zniżek to w ogóle bajka :D )...tylni napęd +2.0 nawet w zmulonym gazie to puszczające zwieracze w każdym śliskim skręcie 90 stopni dla świeżo upieczonego adepta prawa jazdy -przynajmniej bedziesz miał jakąś adrenalinę nie to co w harrym :D... jak kupisz auto z kilku(nasto) letnim gazem założonym po kosztach i zaniedbanym to poznasz jakiegoś spoko gaziarza -będziecie razem spędzać wieczory szybko wyrobisz sobie karte stałego klienta a to znowusz zniżki :D parkowanie tego czegoś w miejskim kociokwiku szczególnie w centrum przed świętami dla niedoświadczonego kierowcy to bajka-nie dosyć że bajka to jeszcze wyzwanie, ręce poćwiczysz kręcac kierownicą same plusy.... części też są bajecznie tanie auto bezawaryjne.... golf TD też wypas opcja ....stary niezniszczalny golfik z polskiej pizzeri czy od turasa z niemiec....opałek w baku 500tys na budziku klimat oldschoolu...od pierwszego właściciela z niemiec jest tam olej w silniku i filtr oleju nic pozatym.... turbo jest potrzebne do spokojnej jazdy po mieście jak kondom przy waleniu konia, a zawsze jakaś rozrywka to trzeba turbinke zregenerować to zassie olej i dostanie reakcji łańcuchowej i strzeli z korby dając ci szanse na wstąpienie do daj mu na zimnym :D pozatym ropa jest tania i napewno będzie tańsza.....jak trafisz na szczególnie zadbany egzemplarz z pompą wtryskowa w grobie, bez ciśnienia sprężania np od polskiej pizzeri to czasem poczytasz mu gazetkę w -15 czy jakieś ognisko pod miską olejową, suszarka plak te sprawy.... odrazu mówie-akumulator z racji gabarytów i prądu rozruchowego napewno będzie tańszy niż do małej benzyny jestem tego pewny..to jest pewne jak dobrobyt w przyszłości w Polsce....a jak już zaśpisz do pracy to dam sobie obciąć za długie brudne paznokcie na nogach że po 10min z prostownikiem odpali-tak samo jak benzyna 1.0 mechanika też jest prosta-jak coś się zdechnie w pompie to będzie śmigał na harrym szukał dobrego pompiarza (wbrew pozorom ciężko o speca) a kobieta będziesz rzucać h***mi że auto kupiłeś bulicie OC a ona młodego w tramwajami do przedszkola wozi jak w bidzie zapomnisz zatankować i wylatasz paliwo do końca -lajcik odpowietrzanie jest bardzo przyjemne -u nas np dla pompy lucasa w cytrynie wykończyło 2 aku i prawie spaliło rozrusznik ale udało się-zapalił więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło prawda ??w benzynie zostawiłbyś auto na poboczu poszedł na stacje wlał litr benzyny w butelkę po pepsi potem do baku zapalił i pojechał na stacje zalać resztę no ale po co jak można mieć trochę mechaniki ?? 1.6 to w sumie mało Oc niskie....parkowanie szczególnie kombi też lajtowe dla początkujacego kierowcy... lzej niż omega no i przedni napęd czyli w sumie to chyba lepszy wybór myśle że twoje propozycje aut to dobry wybór -polecam :D PS nie bierz małej benzyny-poniżrj 1.4 i 4 garów to siara-blachary nie lecą benzyna droga, wyje przy 2 tys obr jak wściekły, a gaziok śmierdzi gazem i jest mulasty -diesel to najlepsza opcja nawet na blachary bo trzęsie sie jak wibrator na wolnych obrotach... w kasie 2-4 tys tylko diesel albo omega....jeśli oczywiście szukasz ekonomicznego auta na miasto.... no bo alternatywa ??tico niebezpieczne, matiz brzydki, seicento małe, maluch nie ma ogrzewania, fiesta amerykaniec (taki z niej amerykaniec jak z r1 enduro-wiem trochę sie czepiam ) a nie lubie hamburgerów,uno wyje po starcie, panda nie bo miśków nie lubie, do micry i swifta części drogie (a w końcu psują sie bardziej niż igiełka golfik z niemiec albo omega ), cienko ma ręczne ssanie którym trzeba umieć się obsługiwać żeby mało paliło a to męczy....w wigry 3 nie weźmiesz żony na ramę i kapie na łeb... nie ma alternatywy poprostu jesteś geniuszem qurim :D Edytowane 26 Grudnia 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 że Ci się chciało :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Że mu się chciało pisać tak długą, całkowicie niezrozumiałą wypowiedź. :banghead: Co autor miał na myśli? Albo co pił? Edytowane 27 Grudnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Z tym odpowietrzaniem 1.9tdi VW to glupota. Auto pali po wysuszeniu zbiornika do zera i zalaniu potem 3l po 2 przekreceniach rozrusznikiem. Sprawdzalem 100 razy :bigrazz: Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Na pewno nie zapowietrzyłeś. Od wskaznika na zerze do zapowietrzenia pompy mija jeszcze kilkadziesiat kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.