Skocz do zawartości

niepozorny zapier....


Katsumoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak by nie liczyć nie opłacało się. Aby auto nie niszczało to trzeba trzymać w temperaturze pokojowej i zerowej wilgotności, to wtedy po 20 latach będzie jak nówka. Tylko kto ma takie warunki?

Najlepsze miejsce na trzymanie takich sprzętów jest stodoła :biggrin: Ale serio, bez żartów. Warunek żeby dach był szczelny i suche sianko, które pięknie absorbuje wilgoć z powietrza. No i dobrze by było pozatykać wszystkie otwory w nadwoziu, żeby gryzonie za bardzo się nie rozgościły.

 

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytajcie opis jak tu była moc i z czego i ile trzeba za to dziś zapłacić. Generalnie fajna stronka. Warto zerkać edukacyjnie albo coś sobie kupić bardzo wyszukanego :)

http://www.gieldaklasykow.pl/fiat-126-a-steinwinter-1975-18900-pln-warszawa/

 

albo tu jaki potwór

http://www.gieldaklasykow.pl/fiat-126-gps-giannini-1981-29999-pln-wroclaw/

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy jeździ do Kalifornii i kupuje tylko Mustangi.

Potem przywraca je do stanu gabinetowego i sprzedaje w Polsce. Zasadniczo samochody już są sprzedane w Polsce, które jeszcze są w kontenerze na statku.

http://www.stajniamustangow.pl/index.php

Polecam.

 

Dodane do ulubionych. Może się przydać.

P.S. Ciekawi mnie ile milionów może kosztowa taka przyjemność. Nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić.

Edytowane przez MrsMarthy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenia GTI na ropnym golfiku, będą spoko czy raczej zalatywać wsią??? :)

 

Naklej TURBO

 

 

Dodane do ulubionych. Może się przydać.

P.S. Ciekawi mnie ile milionów może kosztowa taka przyjemność. Nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić.

 

Nie przesadzaj ............ górnej granicy nie ma bo można iwestować i inwestować, ale np. odrestaurowane Muscle Cary w USA możesz zakupić juz od 30-40 tysięcy USD :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Naklej TURBO

 

 

Nie przesadzaj ............ górnej granicy nie ma bo można iwestować i inwestować, ale np. odrestaurowane Muscle Cary w USA możesz zakupić juz od 30-40 tysięcy USD :D

za 30-40 i jeszcze odrestaurowana :). Powiedzialbym ze blizej 100 lub ponad. Sam silnik ze skrzynia i to maly minimum 15 tys $, tapicerka kilka klockow, a gdzie praca blacharza lakiernika i inne nie tanie gowna. Trzeba uwazac bo jest i duzo gowna, mozna sie naciac i kupic taka piekna bryke za 30-40$ odrestaurowana w jakims armenskim zakladzie, gdzie kupuja to co juz jest smieciem za pare klockow, wstawiaja blotniki, podloge made in Tajwan, gdzie te nowe blotniki, czy podloga ma juz nalot korozji, reszte tania szpachla, tani lakier, wszystko jak najtanszym kosztem. Kupno takiego pieknego kwiatka to poczatek problemow.

Sa takie mustangi, baracudy itd. na sprzedaz od oryginalnych wlascicieli, w wiekszosci w dobrym stanie do lekkich poprawek, nie takie smiecie reanimowane, ale za takie sobie zycza od kilkunastu do kilkudziesieciu tys $

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gtd

Trzasnij sobie GTF ;)

 

za 30-40 i jeszcze odrestaurowana :). Powiedzialbym ze blizej 100 lub ponad. Sam silnik ze skrzynia i to maly minimum 15 tys $, tapicerka kilka klockow, a gdzie praca blacharza lakiernika i inne nie tanie gowna. Trzeba uwazac bo jest i duzo gowna, mozna sie naciac i kupic taka piekna bryke za 30-40$ odrestaurowana w jakims armenskim zakladzie, gdzie kupuja to co juz jest smieciem za pare klockow, wstawiaja blotniki, podloge made in Tajwan, gdzie te nowe blotniki, czy podloga ma juz nalot korozji, reszte tania szpachla, tani lakier, wszystko jak najtanszym kosztem. Kupno takiego pieknego kwiatka to poczatek problemow.

Sa takie mustangi, baracudy itd. na sprzedaz od oryginalnych wlascicieli, w wiekszosci w dobrym stanie do lekkich poprawek, nie takie smiecie reanimowane, ale za takie sobie zycza od kilkunastu do kilkudziesieciu tys $

znajomy kolekcjonuje' amerykance - jakie tam rzezby czasem odchodza.. ;) Na jednym z Bronculcow jak darlam lakier, bylo chyba cwierc tony szpachli. Nie wiem czy przez cale zycie widzialam tyle na wszystkich autach razem wzietych ;)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle to jak ty w swoim wieku mogłeś kupić najbardziej oklepany i nudny z samochodów jakie jeżdżą po Polsce :D

No wolnossący jest tragicznie nudny. Ale z wiatraczkiem kręci 150 kucy i 380nm, także jest bardzo przyjemnie.

Oklepany jest, jeździ tego aż za dużo. Ale takiego czarnucha jak mój jeszcze nie widziałem.

A silnik ma potencjał na więcej, także będzie można go jeszcze trochę ożywić

 

W najbliższym czasie postaram się zmierzyć czasy 0-100 i ćwiartki.

Jak znajdę wykres z hamowania to też wrzucę

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...