Aster Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Chociarz boksera też można by było uznać za szczególny przypadek silnika rzędowego,w końcu cylindry leża w jednej osi.A rzędówkę można uznać za V o kącie rozwarcia 360 stopni ;) Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mounthains Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 (edytowane) A rzędówkę można uznać za V o kącie rozwarcia 360 stopni ;)no raczej nie bo 360 stopni= kątowi 0 stopni,a V jest dla kąta >0 czyli też dla większego niż 360 ,chociarz w sumie to niewiem,może i coś w tym jest ,biorąc pod uwage zakrzywienie przestrzeni wynikłe z przyspieszenia elementów ruchomych to one faktycznie gdzieś tam mogą nie pracować w 1 osi,bo o ile pamiętam to prosta czyli oś jest prosta tylko w układach inercjalnych tj. nie podlegających przyspieszeniu (pozostających w spoczynku lub poruszających sie ze stałą prędkością). :D Edytowane 2 Grudnia 2011 przez Mounthains Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 (edytowane) Mogli też napisać w tym artykule o niekonwencjonalnych przednich zawieszeniach, jak np. telelever: http://www.bmw-motorrad.pl/Technologia/Podwozie/Telelever.html. Kiedyś był o tym niezły artykuł, bodajże w ŚM. Tylko nie wiem, czy to się wpisuje jako "zły pomysł". Edit:Odkopałemhttp://www.motocykl-online.pl/artykuly/technika-widelce-teleskopowehttp://www.motocykl-online.pl/artykuly/technika-co-w-zawiasach-trzeszczy Tak samo brak mi wzmianki o suchym sprzęgle (jak wiadomo w Panigale zdecydowano się już na mokre sprzęgło) oraz o rozwiązaniach zastosowanych przez firmę Buell. Edytowane 2 Grudnia 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Chyba za dużo pijesz podczas siedzenia przed komputerem.Wikipedia nie jest źródłem wiedzy fachowej, panie mechaniku.Silnik widlasty mamy zarówno w dwu i czterocylindrowych Ducati, jak w VTR, Harleyach i Zaporożcu.Podaj proszę przykład silnika rzędowego Ducati, bo jakoś nie mogę sobie nic przypomnieć.Single pamiętam, bo nawet kiedyś dotykałem i siadałem na jednocylindrówkę Ducati z lat '70 (za zgodą właściciela, ofkors).Ale widzę, że się Piotr reformuje, bo kiedyś twierdził, że nie ma silników V180 st, jak w Ferrari.Jednak nadal nie rozróżnia określenia marketingowego od fachowego.Szkoda... proszem:The popular twin-cylinder 250cc is released and is basically a fusion of two 125 “Grand Prix” motors – this is the “Grand Prix” model production bike,: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Suche sprzęgło to reminescencja maszyn strickte sportowych. Rzadne to nietypowe rozwiązanie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Chyba było kilka takich wydumek http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_500_desmo_sport%2077.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 A gdyby ktoś koniecznie chciał lekkie V8 to proszę:http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Morbideli/morbidelli_v8%2098.htm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 No dobrze, w takim razie niech mi ktoś podsumuje wątek w tym artykule, sugerujący, że jeżeli chcesz osiągnąć największy sukces, to budujesz S1000RR, na rzędowym silniku. Ciekawe jak się będzie miało do tego Panigale :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Dwa radykalnie różne motocykle ale w tej samej klasie, podobna moc, waga i prowadzenie.Jednak BMW powinna już okrzepnąć po okresie raczkowania a w tym sezonie przegrywała z Ducati w SBK.Najgorsze dla BMW, że dostawała baty od poprzedniczki Panigale.Czas pokaże. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 No tak, ale ile lat doświadczenia ma Ducati w SBK, a ile BMW. Fakt jest faktem, że BMW weszło z butami w litrowe maszyny i może coś interesującego z tego wyniknie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 No tak, ale ile lat doświadczenia ma Ducati w SBK, a ile BMW. Fakt jest faktem, że BMW weszło z butami w litrowe maszyny i może coś interesującego z tego wyniknie ;) Tak tylko patrząc od strony finansów koncern BMW ma codzienne obroty przewyższające wartość fabryki z Bolonii.W czasach gdy BMW posiadało rekord bezwzględnej prędkości dla motocykla w Bolonii produkowano radyjka lampowe. Jednak to nie kasa a serce właścicieli doprowadziło do wielu sukcesów na torach wyścigowych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 (edytowane) 5 zaworów w tym 4 sterowane normalnie szklankami a jeden dźwigienką, napinacz łańcucha polega na wykręcającym się nazwijmy to popychaczu - naciągane sprężyną również którą trzeba nakręcić (prawie jak w zegarku), dwa gaźniki na jeden cylinder, zbiornik oleju w ramie te wszytkie rozwiązaina masz w pospolitej hondzie xl600r, która oprócz tego ma bardzo rzadkie (ktos potrafi podac inny silnik z czyms takim) radialne ułozenie zaworów uruchamianych przez az 8 dzwigineek(co wbrew okazało się trwalszym rozwiazaniem niz 2 dzwigienki suzuki dr) z ciekawych rozwiązań mi podoba się bardzo umiejscowenie zębatki zdawczej w osi wahacza z bmw g450x-koniec z kupowanie slizgów i bardzo nietypowe jak na singla ułozenie silnika z husebarga FE 390 Edytowane 2 Grudnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 te wszytkie rozwiązaina masz w pospolitej hondzie xl600r, która oprócz tego ma bardzo rzadkie (ktos potrafi podac inny silnik z czyms takim) radialne ułozenie zaworów uruchamianych przez az 8 dzwigineek(co wbrew okazało się trwalszym rozwiazaniem niz 2 dzwigienki suzuki dr) pod warunkiem sprawdzania luzów zaworowych i wymiany oleju co 3000 km Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A jak dla mnie najbardziej nietrafionym pomysłem są wydechy pod zadupkiem. Ani to centralizacja masy, ani to wygoda. Widziałem schowek w FZ6 ~2004? No, klucze można schować ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ale w razie jakiegoś BUM to ma duże szanse przezyć nieuszkodzony. Taki bojler z boku to zaraz na straty idzie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.