Skocz do zawartości

YAMAHA FZR 600 3HE SZARPIE NA WOLNYCH NA JEDYNCE


RESZKO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem jak w fzr ale w cbr 600 f1 z tej samej epoki i wszystkie motocykle jakimi jeździłem jechały po puszczeniu manetki od poj. 80ccm do 1000ccm.

 

zastanów się co Ty napisałeś ?

Chcesz zaistnieć to napisz proszę coś mądrzejszego :icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanów się co Ty napisałeś ?

Chcesz zaistnieć to napisz proszę coś mądrzejszego :icon_biggrin:

 

Ogromna prośba: jeżeli nie jest w stanie Pan pomóc niech Pan przynajmniej da się wypowiedzieć innym.

 

nie wiem jak w fzr ale w cbr 600 f1 z tej samej epoki i wszystkie motocykle jakimi jeździłem jechały po puszczeniu manetki od poj. 80ccm do 1000ccm.

 

 

Też mi się tak wydaje:)

Bardzo jest to widoczne u stanterów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następny Einstein się zgłosił:icon_biggrin:

a może wystarczyło zapytać jak to zrobić aby manetka gazu nie wracała sama po puszczeniu kierownicy?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Ty chłopie prowadzisz kursy nauki jazdy?

Bo FZR600 ma 4 cylindry i lekki wał korbowy nawet lżejszy od 1 cylindrowej ETZ250.

Na wolnych obrotach możesz ruszyć motocyklem NSU 600 OSL lub Sokołem 600RT w których wał korbowy jest cięższy od silnika FZR600.

To tak jak byś porównywał moc Ursusa C25 z Fiatem 126P.

Silnik PC 25 o poj. 599ccm ciągnie bez gazu na jedynce, silnik GSX-R 600 K6 ciągnie bez gazu na jedynce.

Ja pisałem o JEŹDZIE, a nie RUSZANIU.

 

I nie pierd... mi tu o kursach, co to ma do wagi wału korbowego? :banghead:

Jesteś facet zmierzły i uszczypliwy dla każdego jednego forumowicza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem nie jest motocykl tylko twoj styl jazdy - za wysokie biegi do obrotow, ktore utrzymujesz.

Nie jest to zdrowe dla silnika wiec odzwyczaj sie od tego.

Oprocz tego sprawdz sobie jak z amortyzatorem w tylnym kole, tzn blokujac ruch zebatki probuj krecic kolem.

Jak jest jakakolwiek mozliwosc ruchu kolem to gumy do wymiany.

 

 

Gumy zabieraka wymienione w tym sezonie. Moto szarpie tylko na 1 jak ruszam i przeciskam się w korkach około 40km/h oczywiście z otwartym gazem. Powyżej 60km/h już jest ok.

Przez to nie ma komfortu jazdy w korku, a jeżdżę prawie codziennie.

Czy może mieć na to wpływ łańcuch? Napięty jest odpowiednio, ale jest już stary.

Czy czyszczenie gaźników może pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik PC 25 o poj. 599ccm ciągnie bez gazu na jedynce, silnik GSX-R 600 K6 ciągnie bez gazu na jedynce.

Ja pisałem o JEŹDZIE, a nie RUSZANIU.

 

I nie pierd... mi tu o kursach, co to ma do wagi wału korbowego? :banghead:

Jesteś facet zmierzły i uszczypliwy dla każdego jednego forumowicza.

 

 

Oczywiście mowa o jeździe, nie ruszaniu. Poza tym podkreślam, że opisuję objawy nie sposób jazdy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumy zabieraka wymienione w tym sezonie. Moto szarpie tylko na 1 jak ruszam i przeciskam się w korkach około 40km/h oczywiście z otwartym gazem. Powyżej 60km/h już jest ok.

Przez to nie ma komfortu jazdy w korku, a jeżdżę prawie codziennie.

Czy może mieć na to wpływ łańcuch? Napięty jest odpowiednio, ale jest już stary.

Czy czyszczenie gaźników może pomóc?

 

Czyszczenie i regulacja. Nie patrz na predkosci, tylko zobacz w jakim zakresie obrotow i otwarcia przepustnicy Ci szarpie. Jesli do 1/4 otwarcia przepustnicy to problem lezy w ukladzie wolnych obrotow w gaznikach - najlepiej wtedy zrzucic, wyczyscic i wyregulowac + synchronizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik PC 25 o poj. 599ccm ciągnie bez gazu na jedynce, silnik GSX-R 600 K6 ciągnie bez gazu na jedynce.

Ja pisałem o JEŹDZIE, a nie RUSZANIU.

 

I nie pierd... mi tu o kursach, co to ma do wagi wału korbowego? :banghead:

Jesteś facet zmierzły i uszczypliwy dla każdego jednego forumowicza.

 

Brak Ci podstaw kultury podczas dyskusji nie mówiąc już o podstawach mechaniki.

Nie będę Ci teraz robił wykładu z teori ruchu obrotowego czy prawa zachowania energii bo od tego byli nauczyciele w szkole.

Podane przez Ciebie przykłady są prosto mówiąc nietrafione bo np. PC25 jest jak to mówią "idioto-odporny" a K6 na wtrysku sam zwiększa dawkę paliwa bez zadawania pytań kierownikowi. Tylko jak długo wytrzymają te nie dosmarowane silniki w rękach niedouczonego kierowcy.

W czasach gdy nie było Cię jeszcze w planach właśnie w ten sposób uszkodziłem wał korbowy w swoim motocyklu AJS-500 robiąc takie pokazy na zlotach motocyklowych.

Zanim następny raz zrobisz takie manewry sprawdź najpierw jaki moment obrotowy ma czterocylindrowy silnik 600cc przy wolnych obrotach a potem pomyśl jak obciążasz kosz sprzęgłowy.

 

Oczywiście mowa o jeździe, nie ruszaniu. Poza tym podkreślam, że opisuję objawy nie sposób jazdy!!!

 

Zaczynasz się kolego plątać w swoich opisach. W jednym poście wyraźnie piszesz o problemach podczas ruszania, a w innym o problemach podczas jazdy.

Jeżeli występuje szarpanie silnikiem podczas ruszania to masz problemy z gaźnikami, zabierakiem gumowym w tylnej piaście lub z koszem sprzęgłowym który jest już nadmiernie zużyty.

Jeżeli natomiast szarpanie występuje tylko podczas wolnej jazdy to świadczy o zbyt wolnych obrotach i nieodpowiednim przełożeniu w skrzyni biegów. Tego typu silniki wymagają tzw. jazdy po obrotach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że to forum służy wzajemnej pomocy, a nie przekrzykiwaniu się kto mądrzejszy... a potem się pozdrawiamy na trasie..

 

Jeszcze raz prośba do Pana Piotra: jeżeli Pan nie pomaga niech Pan przynajmniej nie przeszkadza!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że to forum służy wzajemnej pomocy, a nie przekrzykiwaniu się kto mądrzejszy... a potem się pozdrawiamy na trasie..

 

Jeszcze raz prośba do Pana Piotra: jeżeli Pan nie pomaga niech Pan przynajmniej nie przeszkadza!!!

 

A w czym w/g Ciebie przeszkadzam?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopak ma autentyczny problem, a został wymieszany z gruntem.

Czy to się zgadza z teorią masy wału czy nie motocykl klasy 600ccm będzie jechał sam na pierwszym biegu przy prawidłowej wartości obrotów jałowych i zamkniętej manetce . Jak się domyślam twój problem polega na tym, że pewnie nikomu nie chciało się przejechać twoim motocyklem przed regulacją ani po niej. Motocykl ładnie chodził na stojaku, ale pod obciążeniem to się nie sprawdza, naprawiałem takie przypadki. Wiem jakie to jest uciążliwe, po prostu znika elastyczność silnika w dolnym zakresie.

Masz jeszcze oryginalny uklad wydechowy?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...