Limo Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Lime82 chce Ci publicznie podziekować za pomoc i w pewnym sensie bezinteresowność.Spoko, nie ma za co :buttrock:.Zycze dlugiego i udanego sezonu ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwwp Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 http://www.allegro.pl/item336430175_yamaha...soria_givi.htmlPolecam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) hmm... fizycznie jest to wykonalne, tylko na jakiej podstawie? nie żebym się spieszył z kasowaniem, po prostu pytam: wątek nie ty zakładałeś, portal też nie twój, więc?jsz Rozumiem Cie. To byla propozycja i sadze, ze nie tylko ja mam takie zdanie na temat harybowego kacika wzajemnej adoracji znajdujacego sie pod adresem http://www.yamahaxj.pl/forum/index.php Pozwole sobie przytoczyc kilka nickow:Vivaldi, Emcio, Zbig, TomaszB polecieli stamtad w podobny sposob i bez zadnego wyjasnienia. Mozna ewentualnie dorzucic adres alternatywnego forumhttp://www.fuy.com.pl/zeby nie bylo faworyzowania. koniec politykowania z mojej strony, bo nie o to tutaj chodzi. Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez Mazzzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A ty Mazzi ciągle to samo... Daj już sobie spokój z tym i śpij spokojnie...Udzielaj sie na tym waszym FUY i gra i nie oczerniaj i nienapiętnuj kolejny raz naszego Wortalu i Forum Yamaha XJ - ja nie wypisuje nigdzie na forach o was historyjek , cytowanych waszych wypowiedzi na tematy te i owe.. Ludzie mają wolną wole i niech sami ocenią gdzie chcą sie udzielac na jakim forum czy to Fuyowym czy YamahaXJ czy też na innym. Nic więcej nie piszę bo nie chce tutaj robić jakiegoś OT i rozpoczynać dyskucji 10-setny raz. Szerokości wszystkim użytkownukom XJ-tej życzę i może do zobaczenia na trasie.. pozdroharyb :) Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A ty Mazzi ciągle to samo... Daj już sobie spokój z tym i śpij spokojnie...Udzielaj sie na tym waszym FUY i gra i nie oczerniaj i nienapiętnuj kolejny raz naszego Wortalu i Forum Yamaha XJ - ja nie wypisuje nigdzie na forach o was historyjek , cytowanych waszych wypowiedzi na tematy te i owe.. Ludzie mają wolną wole i niech sami ocenią gdzie chcą sie udzielac na jakim forum czy to Fuyowym czy YamahaXJ czy też na innym. Nic więcej nie piszę bo nie chce tutaj robić jakiegoś OT i rozpoczynać dyskucji 10-setny raz. Szerokości wszystkim użytkownukom XJ-tej życzę i może do zobaczenia na trasie.. Spie spokojnie, nie napinaj sie - tylko wywal nasze posty i nasze zdjecia ze swojego forum o co wielokrotnie prosilismy Ciebie. Liste osob, ktore tego chca dostales. Wtedy bedzie ok. Dla tej wolnej woli niech wiedza jaka tam polityke prowadzisz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Witam, ponieważ jestem nowym użytkownikiem Diversji, proszę mnie nie rugać za nieużywanie opcji :szukaj: - ale użyłem i nie znalazłem. Wracając do tematu, w mojej xj po wrzuceniu jedynki i puszczeniu sprzęgła czuję lekkie szarpanie nie można tego nazwać ślizganiem się sprzęgła a raczej ząbkowaniem. Przy zmianie na innych biegach sprzęgło sie nie ślizga a silnik ciągnie i przyspiesza bez objawów ślizgającego się sprzęgła. Ten problem występuje tylko przy ruszeniu, nie jest to mocne ząbkowanie i trwa tylko przez chwilkę w momencie puszczenia dźwigni sprzęgła. Nie wiem czy winę za ten stan mogą ponosić tarcze sprzęgła bo podejrzewam również damper tylnego koła. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Witam, ponieważ jestem nowym użytkownikiem Diversji, proszę mnie nie rugać za nieużywanie opcji :szukaj: - ale użyłem i nie znalazłem. Wracając do tematu, w mojej xj po wrzuceniu jedynki i puszczeniu sprzęgła czuję lekkie szarpanie nie można tego nazwać ślizganiem się sprzęgła a raczej ząbkowaniem. Przy zmianie na innych biegach sprzęgło sie nie ślizga a silnik ciągnie i przyspiesza bez objawów ślizgającego się sprzęgła. Ten problem występuje tylko przy ruszeniu, nie jest to mocne ząbkowanie i trwa tylko przez chwilkę w momencie puszczenia dźwigni sprzęgła. Nie wiem czy winę za ten stan mogą ponosić tarcze sprzęgła bo podejrzewam również damper tylnego koła. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Pozdrawiam.Hmmm, mialem cos podobno w fazerze zaraz po kupnie. Jak ruszalem to szarpal, musialem go wysoko krecic zeby tego nie bylo. Winne okazaly sie fajki. Sprobuj pokrecic rozrusznikiem w ciemnym pomieszczeniu i sprawdz czy nie ma przebicia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 No jestem pod wrażeniem, kolega Lime82 , miał rację winne okazały się fajki ale wymienię równiez przewody wysokiego napięcia. Dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 WitamPosypało mi się łożysko w zębatce przy tylnym kole, zmieliło się na tyle dokładnie, że nie widać żadnych oznaczeń.Napiszcie proszę jakie łożysko mam kupić do xj 600 n rocznik 1998.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raduch85 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 witam wlasnie stalem sie posiadaczem pieknej perlowej yamahy xj600s pozdrawiam wszystkich dojezdzajacych te cudenka :icon_mrgreen: do zobaczenia na w drodze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Hej hej. Kurcze, szkoda, że nie ma żadnych Xjtkaży w Szczecinie :icon_mrgreen: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 (edytowane) No jestem pod wrażeniem, kolega Lime82 , miał rację winne okazały się fajki ale wymienię równiez przewody wysokiego napięcia. Dzieki i pozdrawiam.O fak, przeciez ja zartowalem :bigrazz: :lalag: Edytowane 19 Maja 2008 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 WitamPanowie mam do was dwa pytania. Jak długo rozgrzewacie swoje xj-ty przed jazdą.A drugie pytanie to w jakiej pozycji powinien być ustawiony kranik PRI czy On??Czy odpalać na PRI a później przełączyć na ON?Czy to zależy od tego ile ma sie w baku paliwa?? Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Grzeje jakoś koło 1 min a potem ostrożnie i powoli w drogę, choć lepiej potrzymać dłużej.odpalaj i trzymaj na ON, chyba że miałeś sucho w gaźnikach to z PRI.Do takiej serii pytań najlepiej nadaje sie jako odpowiedź: znajdź w necie książkę obsługi do XJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekG Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 WitamPanowie mam do was dwa pytania. Jak długo rozgrzewacie swoje xj-ty przed jazdą.A drugie pytanie to w jakiej pozycji powinien być ustawiony kranik PRI czy On??Czy odpalać na PRI a później przełączyć na ON?Czy to zależy od tego ile ma sie w baku paliwa?? Odpalam na ssaniu (chyba, że dopiero co jeździłem) - obroty na początku 1500 - 2000, w czasie gdy zapinam kurtkę rosną do 3000, zmniejszam ssanie tak, żeby obroty spadły do ok 2000, zakładam rękawice, zamykam ssanie i jadę bez żadnych objawów zimnego silnika. Nie wiem, czy jest to poprawne, ale pytałeś jak długo rozgrzewamy, a nie ile należy to robić.Nigdy nie musiałem korzystać z PRI - nawet zimą, gdy nie jeździłem przez 2 - 3 tygodnie, a mam XJ600 rocznik 95 z podciśnieniową pompką i ogrzewaniem gaźników olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.