KrzysiekZet31 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 jak dilnik pracuje to musi brać olej musi a w xj to normalne Zgadzam sie Marek, mialem wczesniej XJ z 86r pila olej, teraz mam z 93 i dolewac czasami musze...Ale to normalne... Problem zaczyna sie kiedy juz musisz wozic pod siedzeniem butle z olejem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 (edytowane) Króćce gaźnikowe, które zakupić:1. KLASA króćce gaźnikowe YA CHY-13 (73KM) cena 348, aktualnie niedostępne, trzeba czekć2. LARSSON komplet króćców ssących gaźnika 4 sztuki CHY-13/4 cena 310,50, dostępne Może macie jakieś inne propozycje? A może to są te same króćce? Edytowane 14 Czerwca 2007 przez lysy600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Króćce gaźnikowe, które zakupić:1. KLASA króćce gaźnikowe YA CHY-13 (73KM) cena 348, aktualnie niedostępne, trzeba czekć2. LARSSON komplet króćców ssących gaźnika 4 sztuki CHY-13/4 cena 310,50, dostępne Może macie jakieś inne propozycje? A może to są te same króćce? ... jeździsz tą starszą XJ-tką ? ... to peszek ... króćce do nowszych typów max 134,30 złociszy ... bierz te tańsze ... to w sumie to samo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Nie kupuj z larssona!! Nie wiem czy zmienili producenta tych proccow ale te co ja kupilem to katastrfa. Mam nadzieje ze przezyja ten sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Nie kupuj z larssona!! Nie wiem czy zmienili producenta tych proccow ale te co ja kupilem to katastrfa. Mam nadzieje ze przezyja ten sezon No właśnie, mogą stare, zleżałe. Zadzwonie do klasy,narazie są tam niedosrępne, może sprowadzą, ale też niewiadomoco? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Nie byly stare ale material do D. Nie wytrzyma to dlugo. Chociaz jak osttanio zagladalem to na zdjeciu sa juz inne tzn matowe z zewnatrz. Te co ja mam sa blyszczace. Klasa tez ma matowe wiec moze to sa te same krocce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 No cóż, po niedzieli podzwonie, popytam o producenta i kiedy ewentualnie w klasie będą dostępne.A Twoje larssonowe, bekriss skąd "pochodza", da się ustalić producenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Przypomnialem sobie :bigrazz: Tourmax Edytowane 15 Czerwca 2007 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 W Klasie sprzedaja szajs Turmaxa. W Virago wytrzymały 1 sezon i zaczęły pękać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Dzisiaj wyciągnąłem króćce, na 2 i 3 cyl. są w stanie nienaruszonym. Na 1 spękane lekko na kołnierzu (od str gażnika) ale nie jest źle. Natomiast na 4 cyl pęknięcie na kołnierzu prawie na wylot. Znajomy poradził mi, żeby zakleić pęknięcia klejem do klejenia szyb samochodowych. On tak kiedyś zrobił z króćcami od jakiejś kawy. Również na naszym 4um ktoś polecał tą metodę, wytrzymało mu bez problemu już 2 sezony. Nie widzę więc na razie sensu kupować szajsowate króćce za 3 stówy, jutro biorę się za klejenie starych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Króćce "zregenerowane", w piątek składam wszystko do kupy. Zobaczymy, jak to będzie trzymało.I mam jeszcze pytanie, z czego dorobić uszczelki między głowice a króćce ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 No i poskładałem, ale na starych uszczelkach. W sobote troche pojeździlem. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie pojawiające się czasami takie ćwierkanie, troche jak świerszcz. Pojawia się po zamknięciu gazu lub przy jeździe z niewielkim otwarciem przepustnic. Czy może to być wina łapania lewego powietrza przez jakieś nieszczelności między głowicą a króćcami? Na następny piątek (brak terminów) jestem umówiony na regulacje gaźników i chę żeby bylo do tego czasu wszystko ok, żeby zajeli się samami gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) pojawiające się czasami takie ćwierkanie, troche jak świerszcz. Pojawia się po zamknięciu gazu lub przy jeździe z niewielkim otwarciem przepustnic. Czy może to być wina łapania lewego powietrza przez jakieś nieszczelności między głowicą a króćcami? ... mam podobnie ... jak moto nierozgrzane i ssanie za szybko zamknę ... a króćce mam nowe tzn w styczniu jakos wymienione ... Edytowane 25 Czerwca 2007 przez kriss.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristekk Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Siema, Mam do Was pytanie. Do jakich prędkości dociągacie biegi kiedy ostro przyspieszacie? Mam moją XJ'tke od niedawna, a niestety obrotomierz mam niesprawny i nie chciałbym zakatować sobie silnika. Uprzedzę od razu niektórych z radą o wymianie obrotomierza - zbieram się do tego, ale to 300zł a naprawa nie specjalnie możliwa, bo jest mały akcesoryjny i nie jest skręcony, tylko zagnieciony. Mam nadzieje, że ktoś mi odpisze, bo koledzy z forum xj jakoś nie chcieli pomóc. kristekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Hej. Troche dziwne pytanie bo skoro masz zepsuty obrotosciomierz to i tak nie bedziesz wiedzial przy jakich obrotach zmieniasz biegi. Ale nie masz sie co martwic. Mozesz ciagnac do czerwonego pola bez obawy ze uszkodzisz silnik. Tak to juz japonczyki skostruowali ze ma wytrzymywac do tych 12 tys. obr. Ja zmieniam przy 4 tys. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.