Skocz do zawartości

kupno silnika do lc4 620 czy remont starego


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Muszę wykonać remont silnika lc4 620-wymiana tłoka(bierze olej)-Jakbym chciał zminieć silnik na nowszy(cały silnik) Z automatycznym odprężnikiem(97roku)?-Czy będzie wszystko pasowało?-mam olej w ramie(i filtr oleju również)-Ponadto zapłon i sprzęgło jest takie same jak w moim z 95 roku?

 

Doradzcie mi co zrobić kupić cały silnik po wymianie tłoka i korby za 2000zł czy remontować moj? W moim napewno tłok do wymiany a co jeszcze wyskoczy to nie wiadomo. Doradzcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale gosc jest handlarzem czesci doi roznych moto , dziwne ze rozebral tez swoj motocykl :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Wyremontował na cacy, zrobił jedynie tysiączka. Szuka naiwniaka. Remontuj swój, bardzo fajnie robi się te silniki, dwójka pln-ów powinna wystarczyć na gruntowną naprawę motorowni. Moja sugestia oryginalny tłok znacznie wytrzymalszy od WOSSNER/VERTEX, lecz droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Wyremontował na cacy, zrobił jedynie tysiączka. Szuka naiwniaka. Remontuj swój, bardzo fajnie robi się te silniki, dwójka pln-ów powinna wystarczyć na gruntowną naprawę motorowni. Moja sugestia oryginalny tłok znacznie wytrzymalszy od WOSSNER/VERTEX, lecz droższy.

Do obecnego dołoży 2 tyś i ma "igiełke" a do tego co kupi za 2 tys, być może będzie musiał dołożyć drugie 2 żeby był w bdb stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozeszx zrobic jak moj znajomek , kupil drugi silnik do lc4 , a stary rozsprzedala na czesci . ale osobiscie tez wybral bym remont , byle z glowa i bez pospiechu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podejdę do tej sprawy z drugiej strony:

-czy widziałeś kiedyś handlarza, który nie chwali swojego towaru (jakikolwiek w rzeczywistości on by nie był)?

Ja również remontowałbym swój silnik.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2k zł będzie mało, licz 2,5tys. zł z własną robocizną (poza wprasowaniem korby) jak ma być na cacy. Ja bym handlarza sobie odpuścił. Lepiej robić samemu lub znaleźć świeży silnik z rozbiórki na ebayu. Ale euro teraz drogie to może się nie opłacać. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...