grucha87 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 witam. Muszę wykonać remont silnika lc4 620-wymiana tłoka(bierze olej)-Jakbym chciał zminieć silnik na nowszy(cały silnik) Z automatycznym odprężnikiem(97roku)?-Czy będzie wszystko pasowało?-mam olej w ramie(i filtr oleju również)-Ponadto zapłon i sprzęgło jest takie same jak w moim z 95 roku? Doradzcie mi co zrobić kupić cały silnik po wymianie tłoka i korby za 2000zł czy remontować moj? W moim napewno tłok do wymiany a co jeszcze wyskoczy to nie wiadomo. Doradzcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Będziesz miał gwarancje,że ten za 2000 będzie pracował ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 (edytowane) Sprzedający strasznie chwali silnik. mowi ze po wymianie korby i tłoka zrobił 1000km.(czekam na odp odnośnie gwarancji) To użytkownik allegro: lupekzxr -zna go ktoś? Edytowane 4 Listopada 2011 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ale gosc jest handlarzem czesci doi roznych moto , dziwne ze rozebral tez swoj motocykl :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 (edytowane) On to kupił od jakiegoś znajomego(czy sąsiada)ktory podobno dbał o moto.-tylko rozrząd trzeba by jeszcze wymienić. Edytowane 4 Listopada 2011 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Bzdura. Wyremontował na cacy, zrobił jedynie tysiączka. Szuka naiwniaka. Remontuj swój, bardzo fajnie robi się te silniki, dwójka pln-ów powinna wystarczyć na gruntowną naprawę motorowni. Moja sugestia oryginalny tłok znacznie wytrzymalszy od WOSSNER/VERTEX, lecz droższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Bzdura. Wyremontował na cacy, zrobił jedynie tysiączka. Szuka naiwniaka. Remontuj swój, bardzo fajnie robi się te silniki, dwójka pln-ów powinna wystarczyć na gruntowną naprawę motorowni. Moja sugestia oryginalny tłok znacznie wytrzymalszy od WOSSNER/VERTEX, lecz droższy.Do obecnego dołoży 2 tyś i ma "igiełke" a do tego co kupi za 2 tys, być może będzie musiał dołożyć drugie 2 żeby był w bdb stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Tez uwazam ze lepiej remontowac twoj i nie isc na skroty ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 mozeszx zrobic jak moj znajomek , kupil drugi silnik do lc4 , a stary rozsprzedala na czesci . ale osobiscie tez wybral bym remont , byle z glowa i bez pospiechu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Ja podejdę do tej sprawy z drugiej strony:-czy widziałeś kiedyś handlarza, który nie chwali swojego towaru (jakikolwiek w rzeczywistości on by nie był)?Ja również remontowałbym swój silnik. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 A CZy wałek rozrządu z nowszych roczników(silnik 97rok)(generalnie chodzi o automatyczny odpręznik) będzie pasował do lc4 z 95roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 2k zł będzie mało, licz 2,5tys. zł z własną robocizną (poza wprasowaniem korby) jak ma być na cacy. Ja bym handlarza sobie odpuścił. Lepiej robić samemu lub znaleźć świeży silnik z rozbiórki na ebayu. Ale euro teraz drogie to może się nie opłacać. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Po paru przykładach których byłem świadkiem remont ostatecznie wychodził taniej niż kupno drugiego pieca który w niedługim czasie okazywał się w gorszym stanie od pierwszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.