Adiii Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Mam problem z ciężarkami kierownicy. Mogę je bez problemu wsadzić jak i wyciągnąć ręką. Jak je prawidłowo zamontować żeby mocno siedziały?Ciężarki dalej nie chcą wejść; http://imageshack.us/photo/my-images/194/20111031001.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Dokręcasz mocno śrubami i muszą siedzieć,a ta przerwa miedzy ciezarkiem a manetką może przez to ,że manetka przesunięta jest w strone środka kierownicy za bardzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 (edytowane) W środku kierownicy nie mam żadnego gwintu, na ciężarkach też nie, więc nie mam co dokręcać. Przerwa jest taka sama po jednej i drugiej stronie. Ciężarek wchodzi do pewnego momentu i dalej nawet młotkiem nie chce. Manetki są w dobrej pozycji. Po bokach ciężarków jest jakaś śruba, ale ona raczej nie ma nic do rzeczy... Jutro postaram się wrzucić foto jak wygląda cały ciężarek. Edytowane 31 Października 2011 przez Adiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 U mnie w gsxr w srodku kierownicy są gwinty do ,których dokręcane są cieżarki.nie wiem jak w twojej cbr, zrób dokładniejsze fotki bo tak to cięzko cokolwiek doradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Po bokach ciężarków jest jakaś śruba, ale ona raczej nie ma nic do rzeczy... raczej ma. wkręcenie jej powinno powodować rozszerzenie czegoś na kształt kołka rozporowego, osadzonego na tej części wsuniętej w rurę kierownicy. tak się właśnie trzymająjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 W środku kierownicy nie mam żadnego gwintu, na ciężarkach też nie, więc nie mam co dokręcać. Przerwa jest taka sama po jednej i drugiej stronie. Ciężarek wchodzi do pewnego momentu i dalej nawet młotkiem nie chce. Manetki są w dobrej pozycji. Po bokach ciężarków jest jakaś śruba, ale ona raczej nie ma nic do rzeczy... Jutro postaram się wrzucić foto jak wygląda cały ciężarek. Brakuje Ci zespołu kotwiącego który powinien być na końcu śruby przechodzącej przez ciężarek kierownicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Tak jak Piotr Dudek napisał. Jeżeli ciężarki które posiadasz to oryginały z tego motocykla, to ta część którą jesteś w stanie wykręcić(część zewnętrzna) to tylko około 1/3 ciężara montowanego w kierownicy. 2/3 zespołu ciężarka powinna być zakotwiona wewnątrz rury kierownicy i jest to część do której przykręca się ciężarek zewnętrzny. Wewnętrzna część jest zakotwiona w kierownicy za pomocą sprężynowego zatrzasku lokującego się w fabrycznym otworze przy końcach kierownicy. Aby to zobaczyć, musisz zdjąć(zsunąć lub podwinąć) manetki. Twój problem może być taki, że nie masz zespołu zatrzaskowego lub języczki sprężyn są wyłamane(tak jak pisał Piotr) lub wymieniana była kierownica i nie nawiercono w niej otworów lokujących języki sprężyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Podczepię się pod temat. W XXie nie mam ciężarków, ktoś spierniczył sprawę. Ciężarki chyba fabryczne to są, cięzarek jest z zakończeniem metalowym i wypustem, a w środku kierownicy jest druga cześć tego metalowego, również w wypustem. Tylko tak, z jednej strony kiery te mocowanie w środku jest zjechane, ktoś wiercił czy coś, nic z tego nie będzie. Z drugiej strony jest dobrze. Co teraz zrobić? Jak usunąć ten element co w środku jest? za cholerę nie chce wyjść, tam jest taka blaszka co przytrzymuje ten element. Może wepchać do środka i kupić nowe? Co radzicie? A jak nowe to jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 (edytowane) Aby wyciagnąć wewnętrzną część ciężarka z kierownicy koniecznie trzeba ścisnąć języczki sprężyn w otworach kierownicy(oczywiście po zsunięciu lub podwinięciu manetek, bo inaczej nie są nawet widoczne) tak aby schowały się do wewnątrz. Inne postępowanie grozi ich wyłamaniem i luźny(nawet wypadający) cały zespół ciężarka. Edytowane 1 Listopada 2011 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Ale tam nie da rady wkręcić, bo w ogóle nie ma otworu, tak to ktoś porozwiercał że nie ma szans. Nic tam nie wejdzie. Trzeba to wyciągnąć. Tylko jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Daję linka do zdjęć jak wyglądają moje ciężarki. Wprawdzie jakaś guma na blaszce jest, ale jak ona ma się rozszerzać to moja logika nie jest w stanie tego pojąć. Po odkręceniu jednej jedynej śruby na ciężarku spada po prostu ta czarna końcówka. LINK: http://imageshack.us/g/406/20111101001.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Więc to jest montowane tylko na wcisk? To nie mam pojęcia czemu się nie trzyma. Mocniej pociągnę ręką i wychodzi, w czasie jazdy na pewno wypadnie ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Proszę: http://imageshack.us/g/192/20111101008.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Teoria jest taka ze wkladasz odwaznik do kierownicy i skrecasz sruba.Koncowka schowana w kierownicy blokuje sie o gume i nie powinna sie obracac a sama guma zostaje speczona pod wplywem nacisku sruby i blikuje odwaznik w kierownicy.Problem zaczyna sie gdy koncowka, ktora powinna sie blokowac zaczyna sie obracac, bo wowczas wszystko kreci sie w kolko i nie mozna zablokowac odwaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Dokładnie, cały ciężarek kręci się w kółko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.