Przemk Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Witam, Na początku się przywitam, jako nowy użytkownik: HELLO ;) Teraz się pochwalę moją pierwszą maszynką w życiu :] GSX750E z 79' Może ktoś pomyśleć że zwariowałem. Kupując ten model jako pierwszy motor. Z racji mocy, gabarytu jak i wieku, ale...Po...1. Był bardzo tani2. Po przeglądzie wyszło że jest w bardzo dobrym stanie technicznym3. Jako 26 latek mający 186 cm wzrostu i ponad 120 kg wagi, nie wyglądam na nim śmiesznie. Jak pies na pchle ;) Jest to bardzo mało popularny model w Polsce. A większość wpisów jakie widzę na forach są z przed kilku lat :/Zdaje sobie sprawę że części są ciężko osiągalne. No ale motor na prawdę mi się podoba. Wiem że temat ma być tylko przywitaniem się. Pozwolę sobie jednak na małe pytanie.Czy ktoś jeszcze ma na forum ten motocykl. Może się podzielić jakąś wiedzą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Bardzo malo prawdopodobne.Ale ja wiele lat temu mialem GSX 750E z 80r, a obecnie dalej mam cos co w US ma oznaczenie GS1150 EFE, a w Anglii i Kanadzie GSX 1100 EFE - wiekszy i troche pozniejszy ( 84 )r braciszek twojego.Ten dzial nie jest typowa powitalnia, tylko chwalnia wiec na poczatek moze dalbys jakies foty swego nabytku ?Czy masz juz prawko ?Jezeli zamierzasz zaczac jezdzic tym motocyklem to wez pod uwage ze np hamulce sa w nim nieco mniej skuteczne niz w sprzetach nowoczesnych.Tak sie zaczalem zastanawiac, bo moj stary motocykl poszedl do Warszawy, moze wlasnie jego kupiles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 miałem gsx 750e z 81rz tego co wiem 16sto zaworową 750tkę produkowali od 80tego roku Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Masz bardzo zgrabną maszynkę. Gratuluje zakupu. W wolnej chwili wrzuć fotkę. Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak sie zaczalem zastanawiac, bo moj stary motocykl poszedl do Warszawy, moze wlasnie jego kupiles ? Kupiony w Czarno Lesie :) pod Radomiem :) https://picasaweb.google.com/110804028065572701929/Remont?authkey=Gv1sRgCNyyq5Oh1KLdwAE#5668081659050136786 Mam tylko zdjęcia jak go przemalowywałem :) W sobotę będę w Garażu to zrobię więcej :) Co do roku produkcji to oficjalnie model był produkowany 80-82 ale nie oficjalnie już pod koniec 79 został wydany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 No fajnie, ale nie lepiej było kupić coś młodszego w podobnej cenie? Taki motocykl będzie od Ciebie wymagał specjalnej troski. Części chyba też łatwo nie znajdziesz, jak będzie potrzeba. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 No fajnie, ale nie lepiej było kupić coś młodszego w podobnej cenie? Taki motocykl będzie od Ciebie wymagał specjalnej troski. Części chyba też łatwo nie znajdziesz, jak będzie potrzeba. Szukałem czegoś młodszego ale wszytko było "małe" nie pojemnościowo ale gabarytowo :/ Co do części to masz rację. Prawie nie osiągalne. Zakupy robię na Ebay'u. Co do samej troski to jestem "początkującym mechanikiem" motocyklowym we własnym garażu. Dużo zapału jest i mam nadzieje że to na początek wystarczy ;) Jak na razie to cała przyjemność to właśnie grzebanie. Mówię cała bo (a co przyznam się ;) ) Prawko zdaje dopiero 17 listopada :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 (edytowane) Skoro to był świadomy zakup to dobrze. Niech latanie na nim da Ci jak najwięcej frajdy :) . Edytowane 27 Października 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 To motocykl identyczny z moim bylym Suzuki i wyglada naprawde dobrze, np wydech prezentuje sie idealnie.Twoje obawy MSI co do psucia sie go sa nieuzasadnione.Psuje sie w nim tylko jedna rzecz mianowicie uklad ladowania, ktory najlepiej jest troche przerobic i usprawnic, reszta jest nie do zaje...nia. Wal na lozyskach tocznych znosi kazdy olej, choc regularne wymiany sa potrzebne 4 zaworowej glowicy, bardzo fajnie pracujaca skrzynia. Silnik jest zupelnie nie wysilony i przy regularnej obsludze lekko zalicza gigantyczne przebiegi. Rama jest tak pomyslana zeby wytrzymac moc silnika 1100 - z silnikiem 750 zachowuje sie idealnie. Jezeli czujesz jakakolwiek niepewnosc w jezdzie w lukach czy na zdrapce to trzeba wymienic lozyska wahacza. Normalnie zadko kto je smaruje, wiec dosc szybko ulegaja zuzyciu.Po zrobieniu tego moja sztuka jezdzila jak na szynach. Oczywiscie tak jak pisalem zawieszenie, opony i hamulce sa troche archaiczne ale to tylko dobrze bo nauczy cie myslenia podczas jazdy i reagowania z wyprzedzeniem na sytuacje na drodze, cos czego trudno sie nauczyc na CBR F4 :).To z kolei zmniejszy ilosc sytuacji, ktore moga cie zaskoczyc i skonczyc sie nieprzyjemnie.Z drugiej strony te zawoieszenia i hamulce warto utrzymywac w jak najlepszej kondycji, czyli najlepsze mozliwe do dostania opony ( nie bedzie latwo jesli to kola 19 / 18 cali ), najlepsze klocki hamulcowe i nie zapomnij wymienic oleju w przednim zawieszeniu bo napewno jest ugotowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 To motocykl identyczny z moim bylym Suzuki i wyglada naprawde dobrze, np wydech prezentuje sie idealnie.Twoje obawy MSI co do psucia sie go sa nieuzasadnione.Psuje sie w nim tylko jedna rzecz mianowicie uklad ladowania, ktory najlepiej jest troche przerobic i usprawnic, reszta jest nie do zaje...nia. Wal na lozyskach tocznych znosi kazdy olej, choc regularne wymiany sa potrzebne 4 zaworowej glowicy, bardzo fajnie pracujaca skrzynia. Silnik jest zupelnie nie wysilony i przy regularnej obsludze lekko zalicza gigantyczne przebiegi. Rama jest tak pomyslana zeby wytrzymac moc silnika 1100 - z silnikiem 750 zachowuje sie idealnie. Jezeli czujesz jakakolwiek niepewnosc w jezdzie w lukach czy na zdrapce to trzeba wymienic lozyska wahacza. Normalnie zadko kto je smaruje, wiec dosc szybko ulegaja zuzyciu.Po zrobieniu tego moja sztuka jezdzila jak na szynach. Oczywiscie tak jak pisalem zawieszenie, opony i hamulce sa troche archaiczne ale to tylko dobrze bo nauczy cie myslenia podczas jazdy i reagowania z wyprzedzeniem na sytuacje na drodze, cos czego trudno sie nauczyc na CBR F4 :).To z kolei zmniejszy ilosc sytuacji, ktore moga cie zaskoczyc i skonczyc sie nieprzyjemnie.Z drugiej strony te zawoieszenia i hamulce warto utrzymywac w jak najlepszej kondycji, czyli najlepsze mozliwe do dostania opony ( nie bedzie latwo jesli to kola 19 / 18 cali ), najlepsze klocki hamulcowe i nie zapomnij wymienic oleju w przednim zawieszeniu bo napewno jest ugotowany. Dzięki za dobre rady :) przydadzą się :) Zima tuż tuż więc będzie się robić ;) Masz może jakieś materiały do niego ?Gościu z Niemiec którego poznałem na Angielskim forum przesłał mi za free oryginalną książkę serwisową i listewki ozdobne z pod siedzenia za co mu jestem bardzo wdzięczny. Ale może jakieś własne zapiski masz itp :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Ja nie mam zadnych zapiskow, natomiast zawsze korzystalem z tej "ksiazki":http://www.thegsresources.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zooq Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Gratulacje!Odważna decyzja, super motocykl. Powodzenia! Sent from my HTC Desire using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Ja nie mam zadnych zapiskow, natomiast zawsze korzystalem z tej "ksiazki":http://www.thegsresources.com Super :) już zaczynam przeglądać :) Dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 też korzystam z strony którą podał Adam M. , kopalnia wiedzy :-) bardzo fajne moto trafiłeś chętnie zmieniłbym moją 550-tkę na coś takiego, pozdrawiam i daj więcej fotek jak moto jest w ,,kupie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Hmm... bardzo ładne moto na tym zdjęciu... ale.. jakby to powiedzieć..... trochę mało plastików!!! Żartowałem! Widać, że ją pieścisz. Będzie ładna po złożeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.