Skocz do zawartości

yamaha FZS 1000 fazer bierze olej


Tusiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"O tyle cm3 zmiejszy sie komora spalania ile cm3 wlejesz oleju. Więc zawsze ciśnienie wzrośnie, nawet w 100% sprawnym silniku."

 

no wlasnie, ze nie bo nadmiar oleju zostanie wyrzucony a pozostal olej uszczelni pierscienie

 

 

"To może dać co najwyżej pogląd czy dziura w tłoku, czy zawór nadpalony."

 

tez nie bo zarowno w jednym jak i drugim przypadku przy probie olejowej cisnienie nie wzrosnie

 

Ale odchodzimy od tematu, a Piotr wlasciwie wyjasnil sprawe z b. duza doza prawdopodobienstwa.

pozdr.

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kivi, stopień sprężania to całkiem co innego niż ciśnienie sprężania.

 

jesteś tego całkowicie pewny?

bo w/g mojej wiedzy to są powiązane ze sobą wartości i do tego bardzo od siebie zależne.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś tego całkowicie pewny?

bo w/g mojej wiedzy to są powiązane ze sobą wartości i do tego bardzo od siebie zależne.

 

Tak jestem tego pewny. Pozwolę sobie wkleić cytat kogoś, kto również jest tego pewny.

 

Stopień sprężania – to stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania.

 

Ściślej to stosunek objętości cylindra silnika w dolnym martwym położeniu do objętości cylindra silnika w górnym martwym położeniu.

 

Rozróżnienie stopnia sprężania i ciśnienia sprężania jest istotne w tłokowych silnikach lotniczych, gdzie w miarę wzrostu wysokości pracy silnika maleje ilość ładunku dostarczana do cylindra i ciśnienie sprężania jest coraz niższe – mimo iż stopień sprężania jest niezmienny.

 

Poza tym popada Pan w hipokryzję, bo czytałem kiedyś post w którym wyśmiał Pan człowieka, za to że używał zamiennie tych dwóch pojęć.

 

Bądźmy ludźmi...

Bo wyżej tyłka i tak się nie podskoczy.

Edytowane przez patrykt7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ten silnik to zazwyczaj winne są uszczelniacze zaworowe, prowadnice. Żadne pierścienie... I daj spokój z szukaniem nowego pieca tak jak Piotr pisał-połowa znajomych co latała na pierwszych R1 tak miała i nikt pieca nie szukał bo to naprawdę ciężkie do zajechania silniki. Sprawdź prowadnice/uszczelniacze zaworowe.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...