JanuszK30 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 "O tyle cm3 zmiejszy sie komora spalania ile cm3 wlejesz oleju. Więc zawsze ciśnienie wzrośnie, nawet w 100% sprawnym silniku." no wlasnie, ze nie bo nadmiar oleju zostanie wyrzucony a pozostal olej uszczelni pierscienie "To może dać co najwyżej pogląd czy dziura w tłoku, czy zawór nadpalony." tez nie bo zarowno w jednym jak i drugim przypadku przy probie olejowej cisnienie nie wzrosnie Ale odchodzimy od tematu, a Piotr wlasciwie wyjasnil sprawe z b. duza doza prawdopodobienstwa.pozdr. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 kivi, stopień sprężania to całkiem co innego niż ciśnienie sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 kivi, stopień sprężania to całkiem co innego niż ciśnienie sprężania. jesteś tego całkowicie pewny?bo w/g mojej wiedzy to są powiązane ze sobą wartości i do tego bardzo od siebie zależne. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 (edytowane) jesteś tego całkowicie pewny?bo w/g mojej wiedzy to są powiązane ze sobą wartości i do tego bardzo od siebie zależne. Tak jestem tego pewny. Pozwolę sobie wkleić cytat kogoś, kto również jest tego pewny. Stopień sprężania – to stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania. Ściślej to stosunek objętości cylindra silnika w dolnym martwym położeniu do objętości cylindra silnika w górnym martwym położeniu. Rozróżnienie stopnia sprężania i ciśnienia sprężania jest istotne w tłokowych silnikach lotniczych, gdzie w miarę wzrostu wysokości pracy silnika maleje ilość ładunku dostarczana do cylindra i ciśnienie sprężania jest coraz niższe – mimo iż stopień sprężania jest niezmienny. Poza tym popada Pan w hipokryzję, bo czytałem kiedyś post w którym wyśmiał Pan człowieka, za to że używał zamiennie tych dwóch pojęć. Bądźmy ludźmi...Bo wyżej tyłka i tak się nie podskoczy. Edytowane 31 Października 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Nie ma o co kruszyc kopii bo prawda jest ze sa to zarowno zuplnie inne wartosci jak rowniez to ze sa zde soba powiazane :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 ciśnienie sprężania sie mierzy , stopień sprężania się liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Jeśli chodzi o ten silnik to zazwyczaj winne są uszczelniacze zaworowe, prowadnice. Żadne pierścienie... I daj spokój z szukaniem nowego pieca tak jak Piotr pisał-połowa znajomych co latała na pierwszych R1 tak miała i nikt pieca nie szukał bo to naprawdę ciężkie do zajechania silniki. Sprawdź prowadnice/uszczelniacze zaworowe. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.