Lukki Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Panowie, bez niepotrzebnych spinek.:flesje: Oil, miałem na myśli oczywiście automatyczne ssanie.:bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 spoko nie chcialem nikogo obrazic i z nikogo sie nie wysmiewam.tez malo wiem,koleszka kupil f4is i sie uporczywie klocil ze mna ze pokretlo sluzace do reg obrotow sinika to ssanie i ze tak sie zmienia dawke paliwa jak sie kreci.zakonczyl sezon w polowie sezonu.moto sprzedal bo kazda srubka u niego sluzyla do regulacji czegos.lukki sorry jak obrazilem ,licze na spotkanie w nastepnym sezonie w mielnie na wspolna jazde oczywiscie.panie Piotrze pozdrawiam,g3d pozdrawiam rownierz.bez spiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 spoko nie chcialem nikogo obrazic i z nikogo sie nie wysmiewam.tez malo wiem,koleszka kupil f4is i sie uporczywie klocil ze mna ze pokretlo sluzace do reg obrotow sinika to ssanie i ze tak sie zmienia dawke paliwa jak sie kreci.zakonczyl sezon w polowie sezonu.moto sprzedal bo kazda srubka u niego sluzyla do regulacji czegos.lukki sorry jak obrazilem ,licze na spotkanie w nastepnym sezonie w mielnie na wspolna jazde oczywiscie.panie Piotrze pozdrawiam,g3d pozdrawiam rownierz.bez spiec. Nie było w tym nic ani złego ani tym bardziej złośliwego. Zażartowałeś z kolegi który nie zna własnego motocykla.Nie będę kolejny raz powtarzał o stosowaniu napinacza z FZR w CBR bo to zaczyna być nudne.Motocyklista powinien wiedzieć o swoim motocyklu tyle ile potrzebne jest do bezpiecznego użytkowania go na drogach publicznych a o resztę powinien się martwić jego mechanik.Oil nie ma spięć , ja tu tylko sprzątam.Czasami staram się nakierować na problem ale nadal nie potrafię naprawić motocykla przy pomocy forum człowiekowi który nie potrafi opisać awarii lub zdejmuje fajkę ze świecy podczas pracy silnika :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 i tu sie zgadzam,tego co nie wiem nie tykam oddaje do mechanika,czasem pozwoli popracowac razem z nim i tak sie ucze,co umiem zrobic sam robie sam.2 bieg musze wymienic ialbo wodzik,ale za to zaplace niech robi ten co wie jak.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 A wie ktoś czy idzie w ogóle gdzieś dostać poza ASO króćce łączące gaźniki z airboxem? Bo moje wyglądają jakby się paliły :icon_eek: i ciągnie mi nimi lewe powietrze larsson ma take rzeczy z zamiennika. nie wiem czy akurat do twojego motocykla ale do bardzo wielu modeli. proponuje sprawdzić wlasnie tam Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 larsson ma take rzeczy z zamiennika. nie wiem czy akurat do twojego motocykla ale do bardzo wielu modeli. proponuje sprawdzić wlasnie tam Prędzej króćce łączące kolektor z gaźnikami dostaniesz jako zamienniki. Te o które pytasz raczej tylko ASO. Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 larsson ma take rzeczy z zamiennika. nie wiem czy akurat do twojego motocykla ale do bardzo wielu modeli. proponuje sprawdzić wlasnie tam Skoro na stronie larsson nie mają tych króćców to jest sens do nich pisać za nimi? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 sory panowie, jakoś zle pokojarzyłem. oczywiscie chodzilo mi o te gaznik głowica. te do airboca raczej nie beda dostępne. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 To mam problem :icon_evil: i nie mam koncepcji żadnej jak to uszczelnić Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 To mam problem :icon_evil: i nie mam koncepcji żadnej jak to uszczelnić Moze najpierw napisz w jakim motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Panowie wydaje mi się ze honda w F4i montowała łańcuszki rozrządu DID. Jaki to rocznik?Z własnego doświadczenia wiem, że łańcuszek ciężko sprawdzić czy jest wyciągnięty.Oryginalny napinacz się nie cofa, może iść tylko do przodu jak szczur w butelce.Jedyny wpływ na luzowanie łańcuszka zależnie od temperatury silnika może mieć materiał z jakiego wykonany jest trzpień.Cofanie się napinacza świadczy o jego zużyciu.Napinacz może się też cofnąć od dużych wibracji wywoływanych przez zużyty łańcuch. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Dokładnie, już nie chciałem się kłócić z jednym przedmówcą, nie ma możliwości żeby napinacz się cofał w tym modelu. Orginalny łańcuszek rozrządu, montowany w fabryce to łańcuszek z oznaczeniem "M", czyli Tourmax'a albo jak kto woli, Borg Warner'a. Jako, że napinacz się nie cofa, uważam, że dobre przerobienie napinacza z FZR jest doskonałym wyjściem. Jak ktoś uważa za problem, dłuższy trzpień w napinaczu FZR, to na to też jest sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Dokładnie, już nie chciałem się kłócić z jednym przedmówcą, nie ma możliwości żeby napinacz się cofał w tym modelu. Orginalny łańcuszek rozrządu, montowany w fabryce to łańcuszek z oznaczeniem "M", czyli Tourmax'a albo jak kto woli, Borg Warner'a. Jako, że napinacz się nie cofa, uważam, że dobre przerobienie napinacza z FZR jest doskonałym wyjściem. Jak ktoś uważa za problem, dłuższy trzpień w napinaczu FZR, to na to też jest sposób. Jeżeli tak twierdzisz (a masz do tego prawo ) to wytłumacz mi dokładnie co dzieje się z tym łańcuszkiem w momencie odstawienia motocykla do garażu i stygnięcia silnika ?czekam na wyjaśnienie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 uważam że ten mit że napinacz jest bez zwrotny wzioł sie z tego że nie można go palcem cofnąć tylko jaką sile wytwarza nacisk palca w porównaniu do sił występujących przy termicznym kurczeniu(skracaniu) sie łańcuchapozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 jimi, pisałem że chodzi o Kawe ex 250 :flesje: ninja 87r Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.