kivi Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Zdecydowanie gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 zapodaj linka gdzie można zakupc brembo :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 proszę:)intermotors.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Zdecydowanie gorzej.Bo się nie maja kiedy rozgrzać. Parę hamowań awaryjnych powinno pomóc ale to upierdliwe przy każdej jeździe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 niebieskie brembo carbon ceramic. podstawowe klocki organiczne do użytku drogowego do motocykli niesportowych. tarcie zachowują liniowo przy każdej temp. Carbon-Ceramic – The evolutionof the organic compound,featuring a higher carbon content.This friction material offers increasedmileage, and good performancein all conditions: heat and cold,wet and dry. Czerwone model SA do bardziej sportowego sprzętu ale dalej użytek drogowy. mieszanka rownież karbonowo ceramiczna. SA – Carbon-Ceramic – SP Theseare characterized by a high friction coefficient thatstays constant whatever the operating conditions –in heat and cold alike – as well as resisting wear,for superior durability and better mileage. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 no to wyjaśnia dlaczego hamulec sie zrobił taki bylejaki po zamianie z czerwonych na niebieskie...A kto mi poradzi co powinienem kupić, żeby powróciło wrażenie zagryzania się klocka w tarczę-przywykłem do tego i nie wiem co wybrać-poradzono mi niebieskie zamiast czerwonych i wyszło jak powyżej. Co wziąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 No miałybyć dobre-niebieskie brembo...a wyszło takie wrazenie głaskania tarczy przez klocek.Ma ZAGRYZAĆ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 yyyy... wrócić do czerwonych? TADAM :flesje: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 tu znalazłem odpowiedź:http://www.motoracingshop.com/product_info.php?manufacturers_id=34&products_id=1160&language=en i kupie z powrotem czerwone, bo klawo zagryzały. Ja mam takie hobby: jebanie od świateł do świateł i to wymaga wydajnego hamowania:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 tez uzywam brembo SA (czerwone) i to nie w pierwszym motocyklu i tez uwazam ze sa super. CC to raczej produkt dla spokojnych jeźdźców ;) A co do RBFa to wszystko fajnie tylko trzeba pamiętać o wymianie co pół roku max bo dzieki swojej wysokiej temp wrzenia jest bardzo wysoko higroskopijny co spowosuje ze jak przetrzymasz za długo bedzie ci sie gotował znacznie wczesniej i skoroduje ci układ. coś za coś niestety YUBY nastepne klocki założe wlasnie SRQ bo zainteresowały mnie po twojej opinii. od kilku osob już słyszałem ze sa dobre ale osobiście nie miąłem Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 A nie uwazacie, ze te wszystkie wypasione klocki to sa dobre na tor? Tam nie robi roznicy, czy tarcze beda do wywalenia po 1000 czy 100000 km, ale dla zwyklego motórzysty to chyba ma? Na przyklad wiele osob zakladalo Carbone Lorraine i tarcze momentalnie na smietnik sie nadawaly.Choc hamowanie bylo atomowe. Ja jezdze od poczatku tylko na oryginalnych klockach Yamahy, i pomimo prawie 40 tys przebiegu tarcze sa jak nowe. Opoznienia sa dobre-na pewno nie sa tak agresywne by wybijac zeby, ale i tak hamuje lepiej niz wszystkie Kawy i Suzuki razem wziete ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Opis z http://www.mikes-motorradteile.de: LUC MCB755CAR kosztują tam 69,47EUR. /CAR racing carbon - without approval - only for racing:very long lifeideal for long distance and super-motolower cold friction, requires high operating temperaturesconstant pressure point/ Jak dla mnie kupno takich klocków na ulicę to raczej sztuka dla sztuki i pozorna oszczędność, jeśli wyznacznikiem przy ich wyborze miałaby być okazyjna cena. Na fireblade.pl do CBRy polecają Galfery złote, ja zdążę zamontować i przetestować przed Tobą, doomi, to dam znać. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Na przyklad wiele osob zakladalo Carbone Lorraine i tarcze momentalnie na smietnik sie nadawaly.Choc hamowanie bylo atomowe. http://www.hamulce.net/artykuly.htmlJak dla mnie Wójcik jest guru, jeżeli chodzi o wszelkie zagadnienia związane z hamowaniem - gość jest naprawdę pasjonatem, więc w przypadku wątpliwości można z nim normalnie pogadać i z pewnością doradzi to, co będzie odpowiednie. Na żywotność klocków/tarcz duży wpływ ma technika jazda (np. równoczesne hamowanie i odwijanie). IMHO w wyczynowe, pracujące optymalnie dopiero po osiągnięciu odpowiedniej temperatury nie ma sensu wchodzić w okresie jesienno-wiosennym do jazdy na codzień, bo je naprawdę ciężej zagrzać (jak opony) - one mają węższą użyteczną temperaturę pracy, poniżej której po prostu nie łapią. Na "wyczucie" układu hamulcowego większy wpływ ma płyn hamulcowy, elastyczne przewody hamulcowe (w oplocie/bez) czy takie pierdoły, jak stan tłoczków albo przesmarowanie zacisku/klamek, nie mówiąc o regulacji zawieszenia - za cholerę nie ma wyczucia, jeżeli sprzęt Ci nurkuje podczas hamowania i zawias ma zbyt duży skok. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 (edytowane) Na "wyczucie" układu hamulcowego większy wpływ ma płyn hamulcowyNo nie!To herezje-płyn nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o wyczucie-ciecze są nieściśliwe i dlatego istnieje hydraulika w fizyce. Nie ma możliwości żeby R3 od poloneza był bardziej ściśliwy od DOT5.Co innego temperatura pracy i inne własności fizykochemiczne. Ponadto piszemy tu o hamowaniu w sprawnym motocyklu a nie jakimś zardzewiałku co to mu stoją tłoczki. Edytowane 11 Października 2011 przez kivi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Opis z http://www.mikes-motorradteile.de: LUC MCB755CAR kosztują tam 69,47EUR. /CAR racing carbon - without approval - only for racing:very long lifeideal for long distance and super-motolower cold friction, requires high operating temperaturesconstant pressure point/ Jak dla mnie kupno takich klocków na ulicę to raczej sztuka dla sztuki i pozorna oszczędność, jeśli wyznacznikiem przy ich wyborze miałaby być okazyjna cena. Na fireblade.pl do CBRy polecają Galfery złote, ja zdążę zamontować i przetestować przed Tobą, doomi, to dam znać. Pzdr mi galfery piszcza przy malych predkosciach, ale hamulec elegancki jak na sbs albo tych lucasa mcb602sv, chociaz te dwa ostatnie nie piszczały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.