WLD_Wlodi Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko. Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km. Moje typy:XJ600Piaggio X9 500 Burgman 400 (skutery też biorę pod uwage).GS odpada(i inne golasy też). A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto). Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 jak trafisz zadbaną xj600 to przeżyje Ciebie i Twoje dzieci i wnuki, w spalaniu ok 5 litrów przy normalnej jeździe. jeśli szukałbys w.w. jamaszy to rozglądalbym się za wersją bez owiewki (jakoś tak lepiej sie prezentuje) reszty nie znam z doświadczenia więc sie nie wypowiem Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....życzę trafnego wyboru. ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :( Edytowane 6 Października 2011 przez walko69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....życzę trafnego wyboru. ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :(Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 TDR to ma owiewkę że hoho:P GS niezniszczalny, szybę za 30 zł dołożysz a komfort jazdy szczególnie na trasach troszkę inny od 125 Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; ) ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r) EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;) Edytowane 6 Października 2011 przez Diabel_Piszczalka Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; ) ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r) EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;) Ale spalanie inne... I serwisowanie. Naprawde jest sporo klopotow z V4 XJota chyba wychodzi najlepiej z tych wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 U mnie w ER5 min spalanie wynosi 3,7 l. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 kup cos z klasy 500, lepiej niż pchac sie w krowiastą czterocylindrową XJte. Nie rozumiem dlaczego skreslasz GSa skoro moznawziac takego z owiewkami. Oszczedne, tanie do miasta i trasy 100-200km - sprawdzi sie idealnie http://img.sprzedajemy.pl/images/uploads/540x405_suzuki-gs-gs-five-st-664199.jpg http://ka-ps.eu/Aukcje/CB%20500%20czarna/cb%20500%201.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 gpz 500 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko. Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km. Moje typy:XJ600Piaggio X9 500 Burgman 400 (skutery też biorę pod uwage).GS odpada(i inne golasy też). A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto). Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych? 150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :) Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Jak zależy Ci na kasie to Honda cb400 z owiefkom :bigrazz: . Spalanie poniżej 4, a i koszt zakupu niewielki. Tylko ze kapcia nie spalisz, ale stówkę toto pojedzie. No i honda, znaczy przyzwoita jakość wykonania... Pamiętaj - albo tanio (tani z w zakupie i mało pali) albo moc i prędkość. Tutaj raczej ciężko znaleźć kompromis. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) 150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :) Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100kmTak, robie takie przebiegi(niestety). Co jeszcze możecie powiedzieć o XJ?Dodam że jeszcze zależy mi na dużym zasięgu(duży bak). Edytowane 7 Października 2011 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 że ma 2KM więcej niż CB500 i mase większą o 16kg, Taki klocek.przyśpiesza hamuje tak samo. Jak masz na oku jakąś fajną sztuke to bierz bo lepszy wróbel w garści niż forumowe mądrości na dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) w tdr będziesz sie czuł jak patrząc na rozebraną ekxtra dupę i nie mogąc jej nawet dotknąć :D 4-5/100 to ona spali przy bardzo delikatniej ekonomicznej jeździe (można jechać 100km/h i spalić 5/100 ale chodzi o przyśpieszanie głównie) jak parę razy sie zapomnisz zaczniesz ją kręcić do czerwonego pola to ci się z 5 zrobi 7 albo i więcej.... wiem bo kumpel miał dt 125 i pałował ją non stop okolice 9-10 tys obr to poniżej 7 mu nigdy nie paliła a zdarzało się i 10/100 co jest zresztą normalne w dwusuwach... czterosuw nie ma aż takiego rozrzutu spalania więc lepiej jego wybrać jeśli chodzi o oszczędności.....nawet jak sie zapomnisz parę razy go przepiłujesz to spalanie nie skoczy ci 100% :D także ja bym tdr sobie odpuścił..... z innej beczki w sumie xtłuka też możesz wziąsć pod uwagę........za 4 tys na miękko kupisz serwis co 6 tys zawory na śrubkach, lata na najtańszym mineralnym oleju, części tanie, dosyć niezajebywalna, komfort w trasie jest ale do 100km/h powyżej wiatr łeb urywa chyba że jakąs szybke wykombinujesz...silnik spokojnie pracuje gdzieś do 120km/h potem zaczyna wyć a vmax jest 150km/h i to jest raczej traumatyczne przeżycie nie jazda :D pali 5/100 przy jeździe do 100-120 km/h z łagodnym przyśpieszaniem....a ma nieziemsko mocny dół obrotów można bardzo spokojnie jechać muskając tylko manetkę....jeśli chodzi o siedzisko to ja ostatnio 80km zrobiłem bez postoju to trochę czułem już 4 litery ale nie był to jakiś okropny ból czy coś w tym stylu myślę że 100km za jednym zamachem jest realne bez bólu..... Edytowane 7 Października 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.