Skocz do zawartości

Coś taniego i oszczędnego


Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko.

 

Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km.

 

Moje typy:

XJ600

Piaggio X9 500

Burgman 400

(skutery też biorę pod uwage).

GS odpada(i inne golasy też).

 

A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto).

 

 

Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych?

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak trafisz zadbaną xj600 to przeżyje Ciebie i Twoje dzieci i wnuki, w spalaniu ok 5 litrów przy normalnej jeździe.

 

jeśli szukałbys w.w. jamaszy to rozglądalbym się za wersją bez owiewki (jakoś tak lepiej sie prezentuje)

 

reszty nie znam z doświadczenia więc sie nie wypowiem

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....

życzę trafnego wyboru.

 

 

ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :(

Edytowane przez walko69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....

życzę trafnego wyboru.

 

 

ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :(

Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P

 

z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; )

 

ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r)

 

EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;)

Edytowane przez Diabel_Piszczalka

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; )

 

ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r)

 

EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;)

 

Ale spalanie inne... I serwisowanie. Naprawde jest sporo klopotow z V4

 

XJota chyba wychodzi najlepiej z tych wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup cos z klasy 500, lepiej niż pchac sie w krowiastą czterocylindrową XJte. Nie rozumiem dlaczego skreslasz GSa skoro moznawziac takego z owiewkami. Oszczedne, tanie do miasta i trasy 100-200km - sprawdzi sie idealnie

 

http://img.sprzedajemy.pl/images/uploads/540x405_suzuki-gs-gs-five-st-664199.jpg

 

 

 

http://ka-ps.eu/Aukcje/CB%20500%20czarna/cb%20500%201.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko.

 

Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km.

 

Moje typy:

XJ600

Piaggio X9 500

Burgman 400

(skutery też biorę pod uwage).

GS odpada(i inne golasy też).

 

A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto).

 

 

Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych?

 

150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :)

 

Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zależy Ci na kasie to Honda cb400 z owiefkom :bigrazz: . Spalanie poniżej 4, a i koszt zakupu niewielki. Tylko ze kapcia nie spalisz, ale stówkę toto pojedzie. No i honda, znaczy przyzwoita jakość wykonania...

Pamiętaj - albo tanio (tani z w zakupie i mało pali) albo moc i prędkość. Tutaj raczej ciężko znaleźć kompromis.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :)

 

Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100km

Tak, robie takie przebiegi(niestety).

 

 

Co jeszcze możecie powiedzieć o XJ?

Dodam że jeszcze zależy mi na dużym zasięgu(duży bak).

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tdr będziesz sie czuł jak patrząc na rozebraną ekxtra dupę i nie mogąc jej nawet dotknąć :D

 

4-5/100 to ona spali przy bardzo delikatniej ekonomicznej jeździe (można jechać 100km/h i spalić 5/100 ale chodzi o przyśpieszanie głównie) jak parę razy sie zapomnisz zaczniesz ją kręcić do czerwonego pola to ci się z 5 zrobi 7 albo i więcej....

 

wiem bo kumpel miał dt 125 i pałował ją non stop okolice 9-10 tys obr to poniżej 7 mu nigdy nie paliła a zdarzało się i 10/100 co jest zresztą normalne w dwusuwach...

 

czterosuw nie ma aż takiego rozrzutu spalania więc lepiej jego wybrać jeśli chodzi o oszczędności.....nawet jak sie zapomnisz parę razy go przepiłujesz to spalanie nie skoczy ci 100% :D także ja bym tdr sobie odpuścił.....

 

z innej beczki w sumie xtłuka też możesz wziąsć pod uwagę........za 4 tys na miękko kupisz serwis co 6 tys zawory na śrubkach, lata na najtańszym mineralnym oleju, części tanie, dosyć niezajebywalna, komfort w trasie jest ale do 100km/h powyżej wiatr łeb urywa chyba że jakąs szybke wykombinujesz...silnik spokojnie pracuje gdzieś do 120km/h potem zaczyna wyć a vmax jest 150km/h i to jest raczej traumatyczne przeżycie nie jazda :D pali 5/100 przy jeździe do 100-120 km/h z łagodnym przyśpieszaniem....a ma nieziemsko mocny dół obrotów można bardzo spokojnie jechać muskając tylko manetkę....jeśli chodzi o siedzisko to ja ostatnio 80km zrobiłem bez postoju to trochę czułem już 4 litery ale nie był to jakiś okropny ból czy coś w tym stylu myślę że 100km za jednym zamachem jest realne bez bólu.....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...