Skocz do zawartości

Coś taniego i oszczędnego


Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko.

 

Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km.

 

Moje typy:

XJ600

Piaggio X9 500

Burgman 400

(skutery też biorę pod uwage).

GS odpada(i inne golasy też).

 

A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto).

 

 

Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak trafisz zadbaną xj600 to przeżyje Ciebie i Twoje dzieci i wnuki, w spalaniu ok 5 litrów przy normalnej jeździe.

 

jeśli szukałbys w.w. jamaszy to rozglądalbym się za wersją bez owiewki (jakoś tak lepiej sie prezentuje)

 

reszty nie znam z doświadczenia więc sie nie wypowiem

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....

życzę trafnego wyboru.

 

 

ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :(

Edytowane przez walko69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....

życzę trafnego wyboru.

 

 

ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :(

Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P

 

z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; )

 

ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r)

 

EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;)

Edytowane przez Diabel_Piszczalka

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; )

 

ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r)

 

EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;)

 

Ale spalanie inne... I serwisowanie. Naprawde jest sporo klopotow z V4

 

XJota chyba wychodzi najlepiej z tych wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup cos z klasy 500, lepiej niż pchac sie w krowiastą czterocylindrową XJte. Nie rozumiem dlaczego skreslasz GSa skoro moznawziac takego z owiewkami. Oszczedne, tanie do miasta i trasy 100-200km - sprawdzi sie idealnie

 

http://img.sprzedajemy.pl/images/uploads/540x405_suzuki-gs-gs-five-st-664199.jpg

 

 

 

http://ka-ps.eu/Aukcje/CB%20500%20czarna/cb%20500%201.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko.

 

Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km.

 

Moje typy:

XJ600

Piaggio X9 500

Burgman 400

(skutery też biorę pod uwage).

GS odpada(i inne golasy też).

 

A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto).

 

 

Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych?

 

150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :)

 

Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zależy Ci na kasie to Honda cb400 z owiefkom :bigrazz: . Spalanie poniżej 4, a i koszt zakupu niewielki. Tylko ze kapcia nie spalisz, ale stówkę toto pojedzie. No i honda, znaczy przyzwoita jakość wykonania...

Pamiętaj - albo tanio (tani z w zakupie i mało pali) albo moc i prędkość. Tutaj raczej ciężko znaleźć kompromis.

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :)

 

Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100km

Tak, robie takie przebiegi(niestety).

 

 

Co jeszcze możecie powiedzieć o XJ?

Dodam że jeszcze zależy mi na dużym zasięgu(duży bak).

Edytowane przez WLD_Wlodi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tdr będziesz sie czuł jak patrząc na rozebraną ekxtra dupę i nie mogąc jej nawet dotknąć :D

 

4-5/100 to ona spali przy bardzo delikatniej ekonomicznej jeździe (można jechać 100km/h i spalić 5/100 ale chodzi o przyśpieszanie głównie) jak parę razy sie zapomnisz zaczniesz ją kręcić do czerwonego pola to ci się z 5 zrobi 7 albo i więcej....

 

wiem bo kumpel miał dt 125 i pałował ją non stop okolice 9-10 tys obr to poniżej 7 mu nigdy nie paliła a zdarzało się i 10/100 co jest zresztą normalne w dwusuwach...

 

czterosuw nie ma aż takiego rozrzutu spalania więc lepiej jego wybrać jeśli chodzi o oszczędności.....nawet jak sie zapomnisz parę razy go przepiłujesz to spalanie nie skoczy ci 100% :D także ja bym tdr sobie odpuścił.....

 

z innej beczki w sumie xtłuka też możesz wziąsć pod uwagę........za 4 tys na miękko kupisz serwis co 6 tys zawory na śrubkach, lata na najtańszym mineralnym oleju, części tanie, dosyć niezajebywalna, komfort w trasie jest ale do 100km/h powyżej wiatr łeb urywa chyba że jakąs szybke wykombinujesz...silnik spokojnie pracuje gdzieś do 120km/h potem zaczyna wyć a vmax jest 150km/h i to jest raczej traumatyczne przeżycie nie jazda :D pali 5/100 przy jeździe do 100-120 km/h z łagodnym przyśpieszaniem....a ma nieziemsko mocny dół obrotów można bardzo spokojnie jechać muskając tylko manetkę....jeśli chodzi o siedzisko to ja ostatnio 80km zrobiłem bez postoju to trochę czułem już 4 litery ale nie był to jakiś okropny ból czy coś w tym stylu myślę że 100km za jednym zamachem jest realne bez bólu.....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...