WLD_Wlodi Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko. Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km. Moje typy:XJ600Piaggio X9 500 Burgman 400 (skutery też biorę pod uwage).GS odpada(i inne golasy też). A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto). Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 jak trafisz zadbaną xj600 to przeżyje Ciebie i Twoje dzieci i wnuki, w spalaniu ok 5 litrów przy normalnej jeździe. jeśli szukałbys w.w. jamaszy to rozglądalbym się za wersją bez owiewki (jakoś tak lepiej sie prezentuje) reszty nie znam z doświadczenia więc sie nie wypowiem Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....życzę trafnego wyboru. ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :( Edytowane 6 Października 2011 przez walko69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Ja bym wolał najpodlejszego GS'a od najbardziej wypasionego skutera, ale podobno o gustach się nie dyskutuje....życzę trafnego wyboru. ale bez owiewki to już golas , nie? więc odpada :(Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 TDR to ma owiewkę że hoho:P GS niezniszczalny, szybę za 30 zł dołożysz a komfort jazdy szczególnie na trasach troszkę inny od 125 Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Moto potrzebne na trasy, a więc z owiewką najlepiej ;P z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; ) ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r) EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;) Edytowane 6 Października 2011 przez Diabel_Piszczalka Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 z tego co wymieniłeś to w sumie jedynie XJ600 i burgman prezentuje turystyczne zapędy, ale wg mnie burgman... kwestia gustu - ja bym wolał XJ'te ; ) ew. w tych pieniadzach możesz szukać hondy vf 750 sabre, vt 500, albo vfr rc24/rc36, albo jakiegoś transalpa z początku produkcji (88-93r) EDIT:zadbana vfr rc24/rc36 może pokręcić naprawde jeszcze wiele tys. km, w szczególności że ma rozrząd na zębatkach, wiec mysle że warto uzbierać na nią jakieś 5-5,5 tys ;) Ale spalanie inne... I serwisowanie. Naprawde jest sporo klopotow z V4 XJota chyba wychodzi najlepiej z tych wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 U mnie w ER5 min spalanie wynosi 3,7 l. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 kup cos z klasy 500, lepiej niż pchac sie w krowiastą czterocylindrową XJte. Nie rozumiem dlaczego skreslasz GSa skoro moznawziac takego z owiewkami. Oszczedne, tanie do miasta i trasy 100-200km - sprawdzi sie idealnie http://img.sprzedajemy.pl/images/uploads/540x405_suzuki-gs-gs-five-st-664199.jpg http://ka-ps.eu/Aukcje/CB%20500%20czarna/cb%20500%201.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 gpz 500 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Przymierzam się do zakupu czegoś taniego( do ok 4 tys) i jednocześnie oszczędnego(różnica 1/100km to u mnie ~150zł miesięcznie więcej na paliwko. Moto potrzebne troche do miasta i na trasy do 100-200km. Moje typy:XJ600Piaggio X9 500 Burgman 400 (skutery też biorę pod uwage).GS odpada(i inne golasy też). A jeżeli nic mnie nie zadowoli, to wezmę TDR125(spalanie 4-5l , bezobsługowe moto). Jakie jeszcze macie propozycje? Ile palą motocykle z powyższych? 150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :) Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Jak zależy Ci na kasie to Honda cb400 z owiefkom :bigrazz: . Spalanie poniżej 4, a i koszt zakupu niewielki. Tylko ze kapcia nie spalisz, ale stówkę toto pojedzie. No i honda, znaczy przyzwoita jakość wykonania... Pamiętaj - albo tanio (tani z w zakupie i mało pali) albo moc i prędkość. Tutaj raczej ciężko znaleźć kompromis. Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) 150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :) Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100kmTak, robie takie przebiegi(niestety). Co jeszcze możecie powiedzieć o XJ?Dodam że jeszcze zależy mi na dużym zasięgu(duży bak). Edytowane 7 Października 2011 przez WLD_Wlodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 że ma 2KM więcej niż CB500 i mase większą o 16kg, Taki klocek.przyśpiesza hamuje tak samo. Jak masz na oku jakąś fajną sztuke to bierz bo lepszy wróbel w garści niż forumowe mądrości na dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) w tdr będziesz sie czuł jak patrząc na rozebraną ekxtra dupę i nie mogąc jej nawet dotknąć :D 4-5/100 to ona spali przy bardzo delikatniej ekonomicznej jeździe (można jechać 100km/h i spalić 5/100 ale chodzi o przyśpieszanie głównie) jak parę razy sie zapomnisz zaczniesz ją kręcić do czerwonego pola to ci się z 5 zrobi 7 albo i więcej.... wiem bo kumpel miał dt 125 i pałował ją non stop okolice 9-10 tys obr to poniżej 7 mu nigdy nie paliła a zdarzało się i 10/100 co jest zresztą normalne w dwusuwach... czterosuw nie ma aż takiego rozrzutu spalania więc lepiej jego wybrać jeśli chodzi o oszczędności.....nawet jak sie zapomnisz parę razy go przepiłujesz to spalanie nie skoczy ci 100% :D także ja bym tdr sobie odpuścił..... z innej beczki w sumie xtłuka też możesz wziąsć pod uwagę........za 4 tys na miękko kupisz serwis co 6 tys zawory na śrubkach, lata na najtańszym mineralnym oleju, części tanie, dosyć niezajebywalna, komfort w trasie jest ale do 100km/h powyżej wiatr łeb urywa chyba że jakąs szybke wykombinujesz...silnik spokojnie pracuje gdzieś do 120km/h potem zaczyna wyć a vmax jest 150km/h i to jest raczej traumatyczne przeżycie nie jazda :D pali 5/100 przy jeździe do 100-120 km/h z łagodnym przyśpieszaniem....a ma nieziemsko mocny dół obrotów można bardzo spokojnie jechać muskając tylko manetkę....jeśli chodzi o siedzisko to ja ostatnio 80km zrobiłem bez postoju to trochę czułem już 4 litery ale nie był to jakiś okropny ból czy coś w tym stylu myślę że 100km za jednym zamachem jest realne bez bólu..... Edytowane 7 Października 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.