DiboS60 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Tak wiec powstal mi taki luz moto Klx 650.czy mozna zredukowac go po prostu przez dopasowanie nadwymiarowego sworznia i szlifu glowki korbowodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 W Dnieprze lub Uralu a w Twoim silniku należy wymienić korbowód. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 no to cię kolega pocieszył ale przynajmniej sensowna odpowiedz na temat :notworthy: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Pewnie za to co napiszę zaraz kilka osób zacznie mnie besztać, śmiało jestem gotowy:) Mógłbyś dać tulejkę z blachy stalowo brązowej. Zrobiłem taką operację i wszystko śmigało:) Co przemawia za? Niektórzy producenci stosują takie tulejki (np korba od proxx'a do nx650) i mają one identyczne wymiary jak ta "przerabiana" Co przemawia przeciwko 1. Ja robiłem to dla eksperymentu:) (Bo skoro proxx może to czemu ja nie? ) Ale koszta operacji jeżeli nie zrobisz tego sam mogą być większe niż zakup nowej korby 2. To że masz luz w główce nie wzięło się z niczego, albo bardzo duży przebieg ma ta korba, albo się przytarła, w obu przypadkach należy rozważyć wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Mysle ze sie przytarla zaczelem dosc powaznie gumowac juz po kilkadziesiat metrow czy tam kilometr na gumie i nie dalem ponad stan oleju.wiem ze chlopaki od afryk tez maja tkaie przypadki i robia nadwymiarowe sworznie.do niektorych moto mozna normalnie kupicn adwymiar.gosc zrobil w xtz i lata jzu 3 sezon... Albo rozotcze korbe na wiekszy sworzen po prostu bo tam nie ma utwardzanej powierzchni alob zrobie tak j ak mowisz na tulej jak zacznie nzowu walic to poleci korba.singla rozbiera sie 2 godziny i silnik na sotle wiec warto sprobowac. mam silnik od cr500 w garazu i tam tez wstawili tulej jak narazie chodzi juz z 50mh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 A nie masz tam czasem suchej miski? Jeżeli tak, to masz problem z olejeniem i sprawdź to najpierw. Uważaj na jazdę z korbą, która już dostałam jako przestrogę mogę przesłać fotki resztek silnika z urwaną korbą(została tylko elektrownia, sprzęgło i pompa oleju w stanie nienaruszonym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Spoko korba mi sie juz urwala kiedys znam ból, troche siedze w mechanice.jendak w tak duzej pojemnosci takiego zabiegu nierobilem.Nie no klx nie ma wogole miski ma marowanie rozbyzgowe silnik ma zlozone kartery jak normalny silnik 2T bez miski. Edytowane 20 Września 2011 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 na moto z mokrą miską sie raczej nie gumuje :D kup nowy korbowód-na forum był już przypadek że ktoś taką tulejką w bodajrze xt 350 zatkał jakiś kanalik olejowy i cały remont poszedł sie walić pozatym akurat na korbie występuje zmęczenie materiału skoro na sworzniu jest luz to korba ma dosyć nie wiadomo czy nie ma juz mokropęknięć - igrasz z ogniem jak ci się urwie to będziesz musiał kombinować jak pospawać kartery i oby to był jedyny problem.... u mnie jeden zrobił taki patent w lc4-tulejka dała radę ale korba pękła w pół z silnika zostało jak u żółfia, zapłon i gaźnik nawet cylinder zniszczyło doszczętnie nie mówiąc o dziurze w karterach..... szkoda ryzykować wiem korba droga ale będzie na lata.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Spoko korba mi sie juz urwala kiedys znam ból, troche siedze w mechanice.jendak w tak duzej pojemnosci takiego zabiegu nierobilem.Nie no klx nie ma wogole miski ma marowanie rozbyzgowe silnik ma zlozone kartery jak normalny silnik 2T bez miski. A to ciekawe.Za krótko siedzisz w mechanice bo piszesz totalne bzdury.Pytasz o poradę a teraz i tak będziesz przerabiał korbowód? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 chlopak lubi kombinowac niech robi zobaczymy jaki bedzie efekt.Moj najwiekszy mizmasz to z dwoch walow skaldanie jednego silnik chodzil jakies 4 tys na takiej zmianie a pozniej i tak szlak trafil. Jak to sie mowi polak potrafi :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 na sprzedaż mozna tak zrobić ale dla siebie chyba by mi się nie chciało robić wszystkiego jeszcze raz jak coś strzeli ... w sumie to lepiej zrobić wszystko jak należy i mieć spokojną głowę podczas wyjazdów :banghead: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 taaaa bo jak komuś sprzedaż to tulejka jest spoko :banghead: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 na sprzedaż mozna tak zrobić ale dla siebie chyba by mi się nie chciało robić wszystkiego jeszcze raz jak coś strzeli ... w sumie to lepiej zrobić wszystko jak należy i mieć spokojną głowę podczas wyjazdów :banghead: A sam chciałbyś kupić taką mine?Wydaje mi się, że właśnie na sprzedaż motocykl powinien być zrobiony zgodnie z prawidłami sztuki ponieważ zawsze jest szansa trafienia na silnego i nerwowego nabywcę a złamania długo się zrastają:icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 (edytowane) A to ciekawe.Za krótko siedzisz w mechanice bo piszesz totalne bzdury.Pytasz o poradę a teraz i tak będziesz przerabiał korbowód? Wystarczajaco zeby wiedziec iz do tego silnika nie ma zamiennika korbowodu...wiec albo uzywany wal labo regeneracja korby...no chyba ze 25 sklepow ktore obdzwonilem sie myla Piotrze a ty masz dla mnie nowa korbe to jestes moim bogiem :) Za krótko siedzisz w mechanice bo piszesz totalne bzdury.Jutro specjalnie dla ciebie zdjecie wnetrza silnika bo juz mam rozebrane.iglowe lozysko na dole macza sie w oleju i tyle.pompa laduje na gore na magistrale.no chyba ze gdzies niezauwazylem jakeigos natrysku na wal na dole... Oczywiscie motocykl chce zrobic dla siebie nawet gdybym sprzedawal nie jestem tkaim typem.sprawa ogolnie z regeneracja chyba odpada bo kroba ma luz i na iglach na dole i na swornziu na gorze...wiec pewnie igly juz sa kwadratowe... Edytowane 25 Września 2011 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 na sprzedaż mozna tak zrobić ale dla siebie chyba by mi się nie chciało I dlatego właśnie gardzę tym krajem... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.