a_rtu_r Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam, Wczoraj wracając od dziewczyny na motocyklu, strasznie cos zaczeło mi stukać w silniku, do tego motocykl jest strasznie słaby, tzn ledwo jedzie. Nie chce sie wkręcać na obroty, maksymalnie do 4 tys i dalej nic. Nie znam się za bardzo na mechanice silnika i naprawdę nie wiem co jest grane. Stuki dobiegaja jakby bardziej z prawej strony motocykla. Jakby ktoś miał podobny problem, i go rozwiązał to proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Sprawdź zawory. KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam, Wczoraj wracając od dziewczyny na motocyklu, strasznie cos zaczeło mi stukać w silniku, do tego motocykl jest strasznie słaby, tzn ledwo jedzie. Nie chce sie wkręcać na obroty, maksymalnie do 4 tys i dalej nic. Nie znam się za bardzo na mechanice silnika i naprawdę nie wiem co jest grane. Stuki dobiegaja jakby bardziej z prawej strony motocykla. Jakby ktoś miał podobny problem, i go rozwiązał to proszę o pomoc.A kiedy był ostatni serwis robiony i ewentualnie co było robione? Rozrząd ? zawory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Nie zdiagnozujesz tego na forum. Zaprowdz motocykl do mechanika. Rownie dobrze moga to byc panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Nie zdiagnozujesz tego na forum. Zaprowdz motocykl do mechanika. Rownie dobrze moga to byc panewkiOczywiście że nie zdiagnozuje, ale niech przynajmniej napisze kiedy coś przy swoim moto robił, niech będzie przestroga dla innych. Jeżeli rozrząd był sprawdzany wieki temu to mógł przy nagłej zmianie obciążenia przeskoczyć łańcuszek o ząbek, wtedy opisane objawy by się zgadzały. Ale w sumie to nie zmienia faktu że moto powinno do mechanika iśćPS: I nie radził bym więcej w takim stanie motocykla odpalać :icon_evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Jeśli chodzi o to kiedy były te naprawy robione to naprawdę nie wiem, bo motocykl kupiłem niedawno (jakies 3 tyg temu).I do piatku działał bez zarzutu, choć takie słabo słyszalne stuki były, ale nic pozatym. Motocykl działał super. A poprzedni właściciel nic nie wspominał o naprawach, prócz wymiany oleju, no i synchronizacji gaźników którą to miałem zrobić w tym tygodniu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Czyli kupiłeś motocykl który już "stukał" ? Nie dobrze... Radze nie odpalać i zawieść do mechanika co by najpierw zawory i rozrząd sprawdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 To stukanie bylo naprawde bardzo "małe". Jeśli tak można powiedzieć:) Jak go kupiłem to nie słyszałem żadnych stuków, potem w trakcie użytkowania, co prawda krótkiego zaczeły się te stuki. Oczywiście że nie zdiagnozuje, ale niech przynajmniej napisze kiedy coś przy swoim moto robił, niech będzie przestroga dla innych. Jeżeli rozrząd był sprawdzany wieki temu to mógł przy nagłej zmianie obciążenia przeskoczyć łańcuszek o ząbek, wtedy opisane objawy by się zgadzały. Ale w sumie to nie zmienia faktu że moto powinno do mechanika iśćPS: I nie radził bym więcej w takim stanie motocykla odpalać :icon_evil: Oczywiście motocykl do mechanika zawiozę, no bo przecież nie zostawie go tak:) Dzięki za radę żeby go nie odpalać. Nie orientujecie się ile taka naprawa może kosztować? - Żeby mechanik ze mnie nie "zdarł":) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) Odnoszę wrażenie że koszty to się dopiero zaczną. Zdaję sobie z tego sprawę, że to nie będzie kwota rzędu 200 czy 300 zł. Ale teoretycznie ile mechanik możę wziąć za wymianę łańcucha rozrządu, czy zrobienie koło tych luzów zaworowych, jeśli ja dam mu części? Edytowane 11 Września 2011 przez a_rtu_r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Witam tez mam fzr 1litrową. Ja ją robiłem nie dawno samemu bo jak mechanik mi wciskał ze w takich maszynach to tylko panewki powiedział ze to około kwoty 1200zł A co się okazało był slizgacz łańcuszka który zapłaciłem za niego 35zł. Tak więc dla mnie się nie opłaciło dać mechanikowi bo od motorów jest jeden w mojej okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Znalazłem filnik na Youtube, który pokazuje choć nie całkiem jak chodzi mój silnik. Bo w moim to zdecydowanie głośniej stuka. Oto link: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) Róznie to słychać z głośników .... przysłuchaj się gdzie stuka... to będzie można bardziej ocenić Edytowane 11 Września 2011 przez SRZMichał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Jedna z prawdopodobnych teorii : ktoś przekrecil panewke, potem zrobil po kosztach, sprzedał jak najszybciej (Tobie) i po 500 km silnik znów ch*j strzelił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Jesli chcesz samemu zdiagnozowac czy to nie panewki to spusc olej i szukaj zlotych wiórów. Jesli znajdziesz to mozesz szukac drugiego silnika, bo naprawa bedzie nieoplacalna. A czy rozrzad - trzeba rozebrac i zobaczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Jeśli głośniej jak z tego filmu to poszła Ci panewka korbowodowa i prócz wału, panewek to masz jeszcze korbe do wymiany, o tym że na 90% masz przytartą głowicę nie wspominam. Spuść olej i poszukaj złota - możesz też miskę zrzucić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi