Skocz do zawartości

Dosiad- pozycja za kierownicą


tiger666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sherman opierac sie na łapach jest niewygodnie, przynajmniej dla mnie czasem tak mam, że leniwie jade i zapominam o tym, przy hamowaniu opieram sie na łapach i nie mam możliwosci gladkiej redukcji, bo palec nie może płynnie chodzic po klamce, wtedy szarpie jak kurczesyn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo motocykle są do przyspieszania i hamowania, a nie jazdy ze stałą prędkością. Tak sobie ostatnio rozkminiłem. Wtedy nic nie boli :)

 

Ooo Krzywer - trafiłeś w sedno! That's it :biggrin: Nic nie boli i motocykle "to lubią". Tylko, cholery, wtedy dużo więcej palą, ale "cóś za cóś".

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sherman ma racje , faktycznie jak sie tnie i albo siedzi wyprostowanym , albo poloze sie na bak i cisne ile maszyna wydoli to jest wygodnie :D:D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że trzeba uważać na wiry w baku, które się tworzą podczas takiego "stylu jazdy", bo potem wychodzi, że owszem, trasę Wawa-Radom robi się w 15 minut, ale co 30 minut trzeba tankować :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że trzeba uważać na wiry w baku, które się tworzą podczas takiego "stylu jazdy", bo potem wychodzi, że owszem, trasę Wawa-Radom robi się w 15 minut, ale co 30 minut trzeba tankować :icon_mrgreen:

Widziałem, że szybki masz motor, ale nie sądziłem że pójdzie 400 km/h:):):)

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kivi, racja - ja wylatuje na "7" w Grójcu, to jakoś bliżej mam do tego Radomia o 40 km... ale tak na poważnie to obstawiał bym, że Kolega zgłaszający problem za dużo szarpnął na siłowni prawą ręką i stąd problem z łopatką po jednej stronie. Bo jeżeli by to było coś z siedzeniem albo pozycją, to raczej by symetrycznie bolało, nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nie mam za dużego pola manewru, nie dość że jestem wysoki (195cm) to MT03 nie ma za dużo miejsca niby siedzę w odstępie od baku ale i kolanami trzymam się jakoś odruchowo. Nie zdarzyło mi się odcisnąć jajek nawet przy zblokowaniu koła podczas redukcji :D Mam za sobą kilka dłuższych przelotów i jakoś tak automatycznie wybrałem najodpowiedniejszą pozycję bo inaczej ręce by mi odpadły od ściskania kierownicy :P

Yamaha MT 03 ----> Suzuki GSXR 750 k6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propo odstępu od baku, to zależy o jakiej pięści mówimy, bo jeżeli ktoś ma dłoń od łopaty to może siedziec na miejscu dla pasażera :biggrin: :banghead: kobieca pięść może być odpowiednia do sprawdzenia odstępu :crossy:

 

Zmierzę suwmiarką i podam Wam wartość, żebyście w końcu wiedzieli, jak macie siedzieć :icon_mrgreen:.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...