Blood Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Przecież Ty nie masz crashpadów :D Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ale mam klatkę :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Sherman opierac sie na łapach jest niewygodnie, przynajmniej dla mnie czasem tak mam, że leniwie jade i zapominam o tym, przy hamowaniu opieram sie na łapach i nie mam możliwosci gladkiej redukcji, bo palec nie może płynnie chodzic po klamce, wtedy szarpie jak kurczesyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Bo motocykle są do przyspieszania i hamowania, a nie jazdy ze stałą prędkością. Tak sobie ostatnio rozkminiłem. Wtedy nic nie boli :) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Bo motocykle są do przyspieszania i hamowania, a nie jazdy ze stałą prędkością. Tak sobie ostatnio rozkminiłem. Wtedy nic nie boli :) Ooo Krzywer - trafiłeś w sedno! That's it :biggrin: Nic nie boli i motocykle "to lubią". Tylko, cholery, wtedy dużo więcej palą, ale "cóś za cóś". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 sherman ma racje , faktycznie jak sie tnie i albo siedzi wyprostowanym , albo poloze sie na bak i cisne ile maszyna wydoli to jest wygodnie :D:D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Tylko że trzeba uważać na wiry w baku, które się tworzą podczas takiego "stylu jazdy", bo potem wychodzi, że owszem, trasę Wawa-Radom robi się w 15 minut, ale co 30 minut trzeba tankować :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Tylko że trzeba uważać na wiry w baku, które się tworzą podczas takiego "stylu jazdy", bo potem wychodzi, że owszem, trasę Wawa-Radom robi się w 15 minut, ale co 30 minut trzeba tankować :icon_mrgreen:Widziałem, że szybki masz motor, ale nie sądziłem że pójdzie 400 km/h:):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 no ciekawe ciekawe... :D Ja niechce mocno cisnąć baku kolanami, bo sie boje, że wgniote... :ph34r: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 jak nie bedziesz porządnie cisnął to wgnieciesz bak jajami :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Kivi, racja - ja wylatuje na "7" w Grójcu, to jakoś bliżej mam do tego Radomia o 40 km... ale tak na poważnie to obstawiał bym, że Kolega zgłaszający problem za dużo szarpnął na siłowni prawą ręką i stąd problem z łopatką po jednej stronie. Bo jeżeli by to było coś z siedzeniem albo pozycją, to raczej by symetrycznie bolało, nie? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Niekoniecznie. Może problem jest w tym, że zbyt kurczowo starasz się trzymać manetkę gazu? Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eric Trax Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Ja u siebie nie mam za dużego pola manewru, nie dość że jestem wysoki (195cm) to MT03 nie ma za dużo miejsca niby siedzę w odstępie od baku ale i kolanami trzymam się jakoś odruchowo. Nie zdarzyło mi się odcisnąć jajek nawet przy zblokowaniu koła podczas redukcji :D Mam za sobą kilka dłuższych przelotów i jakoś tak automatycznie wybrałem najodpowiedniejszą pozycję bo inaczej ręce by mi odpadły od ściskania kierownicy :P Cytuj Yamaha MT 03 ----> Suzuki GSXR 750 k6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 a propo odstępu od baku, to zależy o jakiej pięści mówimy, bo jeżeli ktoś ma dłoń od łopaty to może siedziec na miejscu dla pasażera :biggrin: :banghead: kobieca pięść może być odpowiednia do sprawdzenia odstępu :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 a propo odstępu od baku, to zależy o jakiej pięści mówimy, bo jeżeli ktoś ma dłoń od łopaty to może siedziec na miejscu dla pasażera :biggrin: :banghead: kobieca pięść może być odpowiednia do sprawdzenia odstępu :crossy: Zmierzę suwmiarką i podam Wam wartość, żebyście w końcu wiedzieli, jak macie siedzieć :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.