jannikiel Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Miałem ci ja takie zjawisko...ale generalnie, w porównaniu do wymienionych właśnie brakuje i mocy i momentu...trzeba go porównywać do 600 poprzednich generacji...Fajny, przyjemny motorek, z extremalną i niewygodną pozycją, żeby nim jeździć, trzeba kręcić od 8000 obr, między 5000- 8000 średnio się dzieje, a poniżej 5000, DRZ 400 go objeżdża...Generacje Ducati Desmoquattro, należy brać pod uwagę od 2000 rocznika wzwyż, dopiero wtedy zmieniono dostawcę specjalnych części z japończyków na rodzimą włoską, lepiej dobrano materiał na dźwigienki i wałki rozrządu...Lżejszy nie jest ma swoje 195 Kg na sucho, a takie 1098 ma z paliwem 195-196 kg, a z dodatkami z carbonu jeszcze mniej waży...Generacja Testastretta to zupełnie inna bajka, a Testastretta Evoluzione, to już mały kosmos, jest mniejsza różnica między 999 a 749 niż między 1098 a 999 ...Mam nadzieję, że co nieco wyjaśniłem :-))))Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Fajne te stare Tuona...właśnie jakby mnie stać było to na 3 sprzęt taka Aprilka by mi pasowała...mimo, że wielu ludziom się nie podoba...ale lepiej wygląda niż Monster S4 RS Komu się nie podoba temu się nie podoba - ten nie wie co dobre :icon_biggrin: Mi się zajebiście podoba starsze Tuono - polowałem na nie 2 lata temu ale akurat wybór padł na Zeta 1000. Jest tylko 1 sprawa - jest coś co szpeci okrutnie starszą Tuono, tak jak i starsze RSV - wczoraj o tym w Lublinie rozmawialiśmy. Mianowicie - zegary... dla mnie to straszne pasztety - nie mógł bym chyba na nie codziennie patrzeć :icon_biggrin: Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 hihihi moj lancuch ma juz ponad 20.000 km i jakos jeszcze jezdzi a byl juz na moto jak go kupowalem. moj rekord to na brigestone 003 racing 1500km. ile wam tak w ogóle pala te motocykle. mi tl pali w granicach 6-8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 mi tl pali w granicach 6-...Nie wierzę w takie bajki. TL-em nie da się zejść poniżej 7. Chociaż nie testowałem jazdy na trasie do maks 5000 rpm i nie zamierzam.Mój bierze > 7 na trasie, 8 na "szybkiej" :) trasie tudzież w mieście i 9,5 - 10 na torze. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 do 6 litrów schodzę z palcem w d 6 bieg i maks 130. 8 żeby spalił to już muszę się bardzo starać, ale ja tam wolno jeżdżę i się nie znam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) TL na 6. biegu przy spokojnych 6000 rpm ma 160 na budziku (btw. 130 km/h to okolice czerwonego pola na 2. biegu), więc nie wyobrażam sobie takiej jazdy. Po co mieć litra jak się jeździ jak małym banditem w opcji naked :icon_razz: ? Edytowane 5 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 po to,zeby zainponować przed laseczkami-jak w filmie testosteron,kto oglądał ten wie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) a jak napisze ze w tym sezonie maksa w tl1000r sprawdzałem ze 100 razy a 200 przekroczeniem z 100000 razy prawie zawsze jeżdżę pierwszy i jeszcze nikomu nie udało się mnie odstawić nawet na najnowszych r1 to uwierzysz w takie spalanie ? ;). 6000 to nie takie spokojne obroty to nie r4 co kreci do 13 tys obrotów. przy dynamicznej naprawdę dynamicznej jeździe pali w okolicach 7,5 litra Edytowane 5 Września 2011 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 a co wzbudza ?? honda highthawk 650 jak sie w zakręt wchodzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 TLR nie wzbudza jakiś emocji. a co wzbudza ?? Dupa i cycki. I Yamaha R1 '99 Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 zx10r 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 A który litr w rzędzie ma najmocniejszy dół i środek? Bo podobno np. Suzuki i Kawasaki są mocniejsze w dole niż R1 04' wzwyż. A niestety nigdy nie ganiałem litrem R4 :( Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 (edytowane) R1 - najbardziej r4 ze wszystkich r4 - trzeba kręcić Gixy do k5/k6 - mocarny dół Dychą nie jeździłem - to nie wiem Hundy - jak elektryczne, od dołu aż do góry po obrotach wskazówka się pnie równomiernie Edytowane 7 Września 2011 przez rinas Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 k3, k4 chyba będzie miało najmocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 (edytowane) A czy bardzo czuć różnicę w dole i w środku między GSXR 750 a 1000? Bo w górze to się domyślam :) . Czy RSV lub SP2 wychodziły w blokowanych wersjach, w zależności od rynku? Rozumiem, że każda Apka ma wgrane MAP2, które po prostu trzeba aktywować i mieć wtedy w pełni odblokowane osiągi? Czy Honda też ma tego typu blokady? Edytowane 7 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.