patrykt7 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 A ja kiedyś robiłem test w Yamasze Fazer przy regulacji zaworów.I przy ustawieniu krzywek pionowo do góry wartość luzu była inna niż przy ustawieniu krzywek wg manuala. Pomiar wykonywany był markowym szczelinomierzem stopniowanym co 0.01mm Tak więc lepiej regulować zgodnie z zaleceniami producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Przepraszam faktycznie nie jestem w burdelu zawory rzeczywiście są hartowane a nie pieprzone.Nie mam nic więcej do powiedzenia na temat regulacji tych zaworów.Zapewniam cię że ogarniam temat mimo mojego wieku.Liczę zę mimo wszystko pomożesz koledze Już pomogłem cytuję"Najogólniej krzywka danego zaworu w górę w osi zaworu i pierwszy pomiar. Wtedy silnik powinien odpalić ale nikt Ci nie powie dokładnie ponieważ są setki różnych rozwiązań i dlatego korzystamy z manuala do konkretnego silnika."I co jeszcze w/g Ciebie mam napisać?Jak się reguluje zawory w Norton Manx? a może w Indian Four?W silniku AJS 500 model 18C zawory nie powinny mieć żadnego luzu na zimno a laski popychaczy powinny się w miarę swobodnie ale z lekkim oporem obracać przy zamkniętym zaworze.Nadal będę powtarzał - silnik motocyklowy to nie silnik samochodowy i podczas prac przy nim należy używać manuala. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Jawa 350ts - przesadzasz kolego, odpowiedz byla rzeczowa a nie arogancka, natomiast pytanie bylo niezbyt precyzyjnie zadane.Taka jest prawda, co silnik to inne podejscie do luzow zaworowych.A najbardziej ogolna zasada tak jak zostala przez Piotrka i innych kolegow przedstawiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 mi przy testowaniu ostawień walka w rożnych pozycjach i pomiaru luzu zaworów w tl 1000r wyszła różnica 0,01 mmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanteZavada Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam, proszę was o szybką i treściwą odpowiedz. Zawory ustawia sie jak są przymknięte czy otwarte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 1 godzinę temu, DanteZavada napisał: Witam, proszę was o szybką i treściwą odpowiedz. Zawory ustawia sie jak są przymknięte czy otwarte? 8 minut temu, jonaszko napisał: a jak myślisz? Generalnie bez różnicy, bo i tak lepiej będzie, jak komuś to zlecisz. 🙂 A z ciekawości, jakie moto? Zamknięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.