Barnaby Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 chłopy, mam problem. zauważyłem ostatnio, że w moim Vmaxie podczas odpalania słychać strzały w jeden tłumik (lewa strona). po sprawdzeniu, okazało się, że wszystkie kolektory są już bardzo ciepłe a jeden (lewy przód) ledwo letni.wykręciłem świecę, nie była zalana, kolor kawy z mlekiem, więc niby wszystko OK, sprawdziłem iskrę - jest wyraźna i mocna.silnik jak się nagrzeje, to wszystkie kolektory ma gorące. co to może być? na logikę usterki powinienem szukać w gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Wymień tą świecę na nową i sprawdź ponownie bo to że jest iskra którą widzisz nie znaczy wcale o pełnej sprawności świecy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 wymieniłem.jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Luzy zaworowe sprawdzałeś? Gaźniki czyszczone i ustawione odpowiednio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 hmmm... luzy zaworowe, powiadasz? nie sprawdzałem, ale na moją wiedzę za mały luz zaworowy nie powodowałby braku spalania mieszanki. gaźników jeszcze nie ruszałem. zdjąłem airbox i z góry widać, że wszystkie przepustnice pracują prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Myślę, że możesz mieć kilka usterek nie jedną, piszesz przy odpalaniu czyli rozumiem na zimnym silniku? Jeżeli zauważyłeś jeden kolektor odbiegający ciepłotą od pozostałych a świeca z tego gara jest niezalana i ma odpowiedni kolor to ten gar według mnie jest w porządku, szukałbym przyczyny strzałów w pozostałych silnie nagrzewających się, strzały z tłumika przeważnie pochodzą ze zbyt ubogiej mieszanki lub nie domagania "układu" dającego iskrę nie tylko chodzi o świecę. Pzdr. Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Sprawdz luzy zaworowe tego cylindra i szczelnosc rury wydechowej wchodzacej w glowice.Jesli tam bedzie dobrze to szczelnosc gaznika ( gumka blokujaca krociec do synchronizacji, oring sruby regulacji mieszanki wolnych ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ciśnienie jest jak ta lala, luzy w normie, wydech zamocowany prawidłowo (inaczej zresztą by pierdział).zaślepki na wszystkich króćcach do synchro są, na tym który niedomaga idzie rurką do jakiegoś ustrojstwa przy główce ramy. rurka jest w dobrym stanie, nie jest popękana. śruby regulacji wolnych obrotów nie znalazłem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Znaczy ze to wersja amerykanska i sruby sa zaslepione.W zwiazku z tym jesli masz np przypchany uklad wolnych to trzeba ja bedzie odslepic. Wiem ze to b.upierdliwe, ale sprawdzilbym luzy dla spokoju sumienia.Przedtem spuscil paliwo z komor plywakowych 2 gaznikow zeby sprawdzic czy jest ta sama objetosc.Oczywiscie jeden z tych dwu to ten z niedzialajacego cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ciśnienie jest jak ta lala, luzy w normie, wydech zamocowany prawidłowo (inaczej zresztą by pierdział).zaślepki na wszystkich króćcach do synchro są, na tym który niedomaga idzie rurką do jakiegoś ustrojstwa przy główce ramy. rurka jest w dobrym stanie, nie jest popękana. śruby regulacji wolnych obrotów nie znalazłem. :) szukaj z prawej strony koło przedniego gaźnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 ja uwazam ze powinienes zrobic regulacje i czyszczenie gaznikow i powinno wszystko wrocic do normy bo po odpaleniu odrazu i ze szybko sie nagrzewa kolektor to nie jest za dobre ustawienie gaznikow wedlog mnie masz na tych pozostalych za bogata mieszanke i dlatego tez sa strzaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.