Skocz do zawartości

Problem z jednym garem


Barnaby
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chłopy, mam problem.

zauważyłem ostatnio, że w moim Vmaxie podczas odpalania słychać strzały w jeden tłumik (lewa strona). po sprawdzeniu, okazało się, że wszystkie kolektory są już bardzo ciepłe a jeden (lewy przód) ledwo letni.

wykręciłem świecę, nie była zalana, kolor kawy z mlekiem, więc niby wszystko OK, sprawdziłem iskrę - jest wyraźna i mocna.

silnik jak się nagrzeje, to wszystkie kolektory ma gorące.

 

co to może być? na logikę usterki powinienem szukać w gaźnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... luzy zaworowe, powiadasz? nie sprawdzałem, ale na moją wiedzę za mały luz zaworowy nie powodowałby braku spalania mieszanki.

 

gaźników jeszcze nie ruszałem. zdjąłem airbox i z góry widać, że wszystkie przepustnice pracują prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że możesz mieć kilka usterek nie jedną, piszesz przy odpalaniu czyli rozumiem na zimnym silniku? Jeżeli zauważyłeś jeden kolektor odbiegający ciepłotą od pozostałych a świeca z tego gara jest niezalana i ma odpowiedni kolor to ten gar według mnie jest w porządku, szukałbym przyczyny strzałów w pozostałych silnie nagrzewających się, strzały z tłumika przeważnie pochodzą ze zbyt ubogiej mieszanki lub nie domagania "układu" dającego iskrę nie tylko chodzi o świecę.

 

Pzdr.

Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie jest jak ta lala, luzy w normie, wydech zamocowany prawidłowo (inaczej zresztą by pierdział).

zaślepki na wszystkich króćcach do synchro są, na tym który niedomaga idzie rurką do jakiegoś ustrojstwa przy główce ramy. rurka jest w dobrym stanie, nie jest popękana.

 

śruby regulacji wolnych obrotów nie znalazłem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy ze to wersja amerykanska i sruby sa zaslepione.

W zwiazku z tym jesli masz np przypchany uklad wolnych to trzeba ja bedzie odslepic.

 

Wiem ze to b.upierdliwe, ale sprawdzilbym luzy dla spokoju sumienia.

Przedtem spuscil paliwo z komor plywakowych 2 gaznikow zeby sprawdzic czy jest ta sama objetosc.

Oczywiscie jeden z tych dwu to ten z niedzialajacego cylindra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie jest jak ta lala, luzy w normie, wydech zamocowany prawidłowo (inaczej zresztą by pierdział).

zaślepki na wszystkich króćcach do synchro są, na tym który niedomaga idzie rurką do jakiegoś ustrojstwa przy główce ramy. rurka jest w dobrym stanie, nie jest popękana.

 

śruby regulacji wolnych obrotów nie znalazłem. :)

 

szukaj z prawej strony koło przedniego gaźnika

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uwazam ze powinienes zrobic regulacje i czyszczenie gaznikow i powinno wszystko wrocic do normy bo po odpaleniu odrazu i ze szybko sie nagrzewa kolektor to nie jest za dobre ustawienie gaznikow wedlog mnie masz na tych pozostalych za bogata mieszanke i dlatego tez sa strzaly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...