żółf Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Właśnie zastanawiałem się jakie będą konsekwencje zbyt wysokiego poziomu oleju przy smarowaniu prz pomocy suchej miski olejowej. Olej w zbiorniku będzie sbierał się pod coraz większym ciśnieniem i co? Wywali go odmą? W dominatorze mam taki jakby przelew podłączony pod głowicę, czyli wywali go tamtędy, powodując zbyt wysoki poziom oleju w skrzyni korbowej - a wtedy wiadomo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Nie widze zadnego ujemnego wplywu wyzszego poziomu na prace silnika, byle nie dostal sie do przelewuo ktorym piszesz.Pamietaj ze poziom sprawdzasz na goracym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Milion lat temu wybiło mi korek w zbiorniku na olej w XT600 . Nie uwzględniłem że potrafi spłynac sobie do silnika jak zawór zwrotny nie jest zbyt szczelny . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 byle nie dostal sie do przelewuo ktorym piszesz. A co jak się dostanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Co w przypadku morkej miski olejowej, za wysoki poziom oleju ma jakieś negatywne konsekwencje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Co w przypadku morkej miski olejowej, za wysoki poziom oleju ma jakieś negatywne konsekwencje? Tak, wał będzie pienił olej, a piana olejowa nie smaruje tak dobrze, więc olejenie jest dużo słabsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 A co jak się dostanie? Zwiekszy ilosc oleju w glowicy co moze doprowadzic w skrajnym przypadku do przeciekania przez prowadnice i uszczelniacze zaworowe.Splyniecie tej wiekszrej ilosci oleju do karteru nic nie zmieni bo odsysajaca sekcja pompy ma o wiele wiekszy wydatek niz tloczaca. Czego nie odessie to wywali odma. W wypadku mokrej miski - jezdzilem kiedys GSX 750 ktore mialo w sobie 7l mieszaniny olejowej ze tak to nazwe. Rozpedzic sie do wiecej niz 80 - 100 kmh nie chcial, ale jezdzil :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 To zależy ile, czy to będzie 3 litry , czy 300ml. no moze 200ml, troche przelałem jak dolewałem po uszczelnianiu korka miski, moze to miec jakis związek z kopceniem przy przegazówce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 no moze 200ml, troche przelałem jak dolewałem po uszczelnianiu korka miski, moze to miec jakis związek z kopceniem przy przegazówce? A na jaki kolor kopci, czarny czy niebieski? Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 (edytowane) A na jaki kolor kopci, czarny czy niebieski? jak odręcam manetke to strzela dym a to takie "pierdniecie" i dalej nie kopci, ale kolor to czarny Edytowane 28 Czerwca 2011 przez mateusz_gsf400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 to paliwo, regulacja gaźników sie kłania Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 no moze 200ml, troche przelałem jak dolewałem po uszczelnianiu korka miski, moze to miec jakis związek z kopceniem przy przegazówce? 200ml nic nie zrobi. Co do przegazowki - jesli to niebieski dym to objaw typowy dla uszczelniaczy zaworowych. Zauwazyles ubytki oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 jak juz napisałem to troche przelałem olej, jak wlewałem to byl lekko przechylony i jak stoi równo to oleju jest wiecej niż w szkiełku wiec narazie nie wiem ile spadło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 To wez strzykawke z wezykiem i odciagnij troche jak Ci to przeszkadza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.