Skocz do zawartości

Jak poznać auto po przekładce z wersji angielskiej?


Tytexo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jest jeszcze prostszy sposob

 

dzwignia otwierania bagaznika i /lub klapki wlewu paliwa, z reguly sa przy fotelu kierowcy

 

co do homologacji lamp to uk tez jest w europie i ma europejska homologacje na lewa strone :icon_razz:

jedynie strzalki na lampach lub zapalic swiatla i zobaczyc jak swievca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie. Jak nie jestes właścicielem, to przeważnie guzik się dowiesz. Nawet, jeśli właściciel udostępnił Ci nr VIN. Taki mamy chory system.

Czasem sa inne sposoby na sprawdzenie VINu, trzeba popytać wśród znajomych i na forach. Ale wciąż chyba nie wiemy jakie to auto....

owszem . Niektórzy robią problemy jeśli chciałbyś się dowiedzieć historii serwisowej itp ale odpowiedź na pytanie czy to wersja z kiera z prawej czy z lewej nie jest dla nich problemem . Poza tym fajnie wydając np 15000 odżałować np 200 czy 300 i podjechać do wspomnianego serwisu . wtedy na pewno do się wszystko zweryfikować , odpytać pamięć komputera itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz mocowanie wycieraczek (w angliku chodzą odwrotnie niż u nas żeby kierowca miał lepszą widoczność (wyjątkiem jest BMW e39 a czy jest ich wiecej to nie wiem).

Wyjątkiem jest też na pewno mercedes w140(stara S klasa).

 

 

Poznać można jeszcze po skrzyni automatycznej(Niektóre modele mają "odwróconą"(lustrzane odbicie) skrzynie, przykładem takim jest stara E klasa(W210) przedliftowa.

Poliftowe angliki miały tak samo jak europejczyki.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie trzeba patrzeć na drobiazgi takie jak: wykończenie ściany grodziowej (jeżeli była zmieniona to będzie nowa masa bitumiczna, lakier itp), tak jak już ktoś wspomniał daszki, przewody np. od poziomu stanu płynu hamulcowego, lusterka, zamek master (z której strony), ale w przypadku większości samochodów myślę żeda się poznać po rysach na szybie, nawet jak ktoś przełoży wycieraczki to z regóły jakieś tam delikatne ślady na szybie zostają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzeba dzwonić do żadnego serwisu z VINem. Jest w nim zapisana informacja z jakiego jest kraju, której się dowiesz po 10 minutowym szukaniu w necie.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie jak w temacie, wiem że prościej było by mówić czym konkretny model się różni po przekładce ale na co ogólnie zwracać uwagę i co może powiedzieć że autko było prawo stronne wcześniej.

 

POZDRO.

 

 

Z góry wiadomo że najwięcej jest freelanderów po przekładce.

Dużo znajdziesz również audic głównie a4, w okolicach Malborka przerabiają na potęgę, więc audice z tamtych okolic omijam szerokim łukiem. A poznać możesz po różnych detalach, ale trzeba się przyjrzeć.

 

- większe zużycie przycisków na konsoli po stronie prawej.

- tarczki w licznikach są przerobione z mph na kmh, można dostrzec różnicę w niesymetrycznym rozmieszczeniu cyfr na prędkościomierzu.

- rączka w podsufitce przy kierowcy

- przycisk asr po stronie prawej na konsoli (powinien być po lewej, bliżej ręki kierowcy)

- "dziurka" na klucz w drzwiach prawych, choć tutaj w zależności od modelu

- jeżeli auto jest dwudrzwiowe, fotel pasażera powinien mieć "wajhe" do odchylenia siedzenia w przód, w celu wpuszczenia pasażerów na tylne siedzenia.

 

Nawet czytając ogłoszenia, sprzedający pisze, że auto sprowadzone i zarejestrowane. Ale nie napisał skąd sprowadzone, to pewnie angol. Przeważnie piszę się "sprowadzone z Niemiec zarejestrowane w PL" Nie jest to regułą, ale kilka razy się potwierdziło, gdy szukałem auta.

Edytowane przez colahondax11

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szyby faktycznie to chyba najlepsze co może być bo tych sladów to nie dość że sie nieda to nikt z przekładających nawet o tym nie myśli zresztą i kupujących.

 

Jak świecą światła ( drogówka robi to przykładając czapke do lefrektora jak świeci szczególnie w lagunachII), można zobaczyć jak się zamykają prawe przednie drzwi (Znajomy kupił i właśnie sie zastanawialiśmy dlaczego gorzej sie zamyjaką jak od kierowcy, bo nawet jakby po zlotówie to prawe tylne... wiadomo co sie okazało), tylne światła jak jest przeciwmgielne jedno to powinno być z lewej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Można sprawdzić w internecie, chociaż pełny raport o n-rze VIN jest płatny.

Przykładowa wyszukiwarka:

easyVIN - numer VIN - rozkodowanie i sprawdzanie numeru VIN

 

W necie jest tego trochę, wystarczy wpisać w google "wyszukiwarka VIN

 

 

 

http://moto.onet.pl/1650649,1,kierownica-po-prawej-stronie-bedzie-legalna-w-polsce,artykul.html?node=2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwigienka otwierania drzwi od strony kierowcy zawsze jest bardziej wyślizgana od środka. Na to nikt nie patrzy. Poza tym możesz poświecić z ukosa na przednią szybę. Jeżeli wycieraczki kiedys były po drugiej stronie to zobaczysz stare slady jakby, po ich pracy.

Samochód z lewej strony będzie niższy o 2-3 mm (tak jak kontynentalny bedzie niższy z prawej)

A mój wujo powiedziałby że najpewniejszym po czym można rozpoznac to gęba sprzedawcy.

 

Zwróć uwagę na wymowę. Np. polacy szybko nabierają odruchu mówienia na dywaniki > carpets

 

Ps. Strasznie nie cierpię tych naszych cwaniaczków. Kupuja jakies graty na aukcjach, przekręcaja liczniki itd..

I robia ludzi w konia.

 

Aaaaaa, jeszcze lusterko wsteczne. Na przegubie szybko odbija się ślad po najczęstszej pozycji.

Edytowane przez Tamka

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem . Niektórzy robią problemy jeśli chciałbyś się dowiedzieć historii serwisowej itp ale odpowiedź na pytanie czy to wersja z kiera z prawej czy z lewej nie jest dla nich problemem . Poza tym fajnie wydając np 15000 odżałować np 200 czy 300 i podjechać do wspomnianego serwisu . wtedy na pewno do się wszystko zweryfikować , odpytać pamięć komputera itp

 

I to chyba najlepszy sposób. Co do opłat, to jeśli poluje się na konkretny model, czy markę, to w takim serwisie można się dogadać na oględziny większej ilości aut (motocykli) i zwykle takie oględziny nie kosztują więcej niż 100-150 zeta od sztuki. A chłopaki w serwisie w 5 minut wyłożą Ci na tacy co to za auto, co się z nim działo, etc...

Dobrze jest też po umówieniu się ze sprzedającym na wizytę w ASO, podpisać szybko zwykłą umowę, że jeśli stan auta (moto) różni się od tego w opisie ogłoszenia to pokrywa koszty oględzin. Działa o tyle, że jesli ktoś ma coś do ukrycia (a nie zna ceny oględzin na jaka się umówiłeś z ASO) to zacznie się wykręcać, marudzić, zbywać, żeby tylko nie wyszło szydło z wora ...

Co do samych "angoli" to nr. VIN wszystko ci powie, i szczerze wątpię żeby jakikolwiek serwis odmówił ci informacji tel. czy jest to wersja angielska czy europejska. Tel. zajmie ci 2-3 minuty...

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...