Skocz do zawartości

tutek65

Forumowicze
  • Postów

    277
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tutek65

  • Urodziny 11/03/1965

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    WETERANY , CHOPPERY , WYDUMKI
  • Skąd
    EZD

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia tutek65

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

3

Reputacja

  1. W ubiegłym roku można było wylicytować sobie chopera - prawdziwego - amerykanskiego :biggrin: - tyle, że mogłeś go sobie postawić jako eksponat. W tym roku koledzy ze zgierskiego KMCO poszli za ciosem, i sami zbudowali boberka: http://aukcje.wosp.org.pl/wosp-spider-motorower-zbudowany-dla-orkiestry-i908585 najlepszy silnik Romet V-ka :biggrin: L I C Y T U J C I E Nic nie ujmując, bo cel szczytny, ten drugi cylek, to schowek na bidon ? :lalag: :notworthy:
  2. Obie dysze są od paliwa. - ta mniejsza od wolnych obrotów, które ustawiasz śrubką, - większa od " kręcenia manetką, gazowania, pałowania, czy jak tam zwał " :biggrin:
  3. Jaka instalacja -6 czy 12V ?, a w ogóle jaki to model mz - stary,poczciwy zweitakt, czy jakiś wynalazek made in PRC ? Tutaj masz do 12V :http://mz-motor-shop.com/Czesci-do-MZ/czesci-mz--etz--elektryka--oswietlenie--akumulatory/Cewka-zap-onowa-12V--SIMSON--MZ.html
  4. Za duży prąd ładowania. Najłatwiej zapamiętać : prąd ładowania 1/10 pojemności akumulatora, przez 10 godzin. Albo kup sobie prostownik "inteligentny". Możesz mieć też uszkodzoną którąś cele w aku, i robi zwarcie.
  5. Tzw " masa" słabo łączy. Przeczyść wszystkie styki . naładuj baterię i powinno być OK. ( Jeżeli wcześniej było dobrze )
  6. Pierwsze co przychodzi mina myśl - brak masy. Sprawdź połączenie bieguna ujemnego. Wyczyść styki i zasmaruj. 100 V na akumulatorze ? - od czego jest ta bateria ? Jeśli się nie mylę, Chart ma instalację 12 V. Ładowanie powinno wynosić 14,7 V przy "średnich" obrotach silnika.. Sprawdź prąd ładowania, wszystkie połączenia itp. To,że coś masz nowe, wcale nie znaczy że jest dobre.
  7. Jak wyregulować zapłon,jest jeden temat wyżej. Opisane "łpoatologicznie" - raczej nie będziesz miał problemów. Sprawdź też linkę sprzęgła - czy lekko chodzi, nie zacina się w pancerzu, nie ma zadziorów (naderwanych pojedyńczych drucików) czy tez nie jest załamana. O regulacji gaźnika, stanie akumulatora i ładowaniu już nie wspomnę.
  8. Zapraszam w imieniu organizatorów. Plakat w załączniku. LWG
  9. Prawidłowo wyregulowany zapłon robi jedną przerwę ( w momencie rozwierania platyn generuje się iskra na świecy ). Na zdjęciu dokładnie nie widać, ale jest raczej OK. Poczytaj sobie jak wyregulować zapłon pięć chyba postów wyżej ( zamieściłem tam link ), jest dokładnie co i jak.
  10. Kto pyta nie błądzi, ale z szukaniem w necie coś słabo. http://allegro.pl/pokrywa-silnika-komar-romet-prawa-kosz-sprzegla-i3369301029.html Część która wypadła to popychacz sprzęgła. Jego miejsce jest w prawej pokrywie. Natomiast kuleczka powinna być zgrzana z tarczą sprzęgła , tą zewnętrzną metalową, widoczną na koszyczku. Linka powinna mieć lekki luz na klamce, inaczej będzie rozłączało napęd.
  11. Polecam WSK 125. Konstrukcja prosta jak budowa cepa, a i z częściami nie ma wielkiej tragedii.
  12. Witaj, Pobędziesz tutaj z nami trochę, to się przyzwyczaisz :biggrin:
  13. Zawór paliwa , tylko taki przychodi mi do głowy :biggrin:
  14. Jeżeli ma być mało awaryjny, to Romet 50 T1 (dwubiegowy), albo Ogar 205 ze skrzynią 3-biegową. Silniki Jawy są raczej awaryjne, i ktoś z małym doświadczeniem w mechanice raczej sobie nie poradzi :icon_eek: :icon_biggrin:
  15. PRL-owskie i Chińskie części przynajmniej ideowo do siebie pasują. Tam nadal jest komunizm :biggrin: :biggrin: :biggrin: . A tak na serio, qurim masz rację co do jakości ówcześnie produkowanych polskich części. Cycoh pamiętasz jaki jest kierunek zakładania tłoka w Komarku ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...