Skocz do zawartości

ADAMKLIZA

Forumowicze
  • Postów

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ADAMKLIZA

  • Urodziny 04/14/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Goleniów/Szczecin

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XTZ 660 Tenere
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5438490
  • Telefon
    889 274 334
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ADAMKLIZA

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

1

Reputacja

  1. Siema, potrzebuję skontaktować się z człowiekiem, który dobrze zna model ZX 6/9. Mam do kupienia 900tkę(podobno) z 2002r. W papierach ma wpisane 600, 96r. Podobno przy sprowadzeniu tak wpisali w papiery aby coś ominąć. Jest trochę stuningowany, inny wydech, kameleon, ksenony, czacha wygląda na rocznik 2002. Moto ma ok 30000 nalotu od nowości, więcej stało niż jeździło(potwierdzone), przebieg by się zgadzał. Potrzebowałbym opinii czy moto jest oryginałem z fabryki, czy kombinowaną 600stką. Po mocy stwierdzam, że to nie może być 600. Jeździłem jedną, nie ten poziom. Jak na szybko rozpoznać poj. silników?
  2. Siema, potrzebuję na wczoraj instrukcję do Sepii AF 50 instrukcję, manuala albo coś takiego, muszę pozakładać uszczelniacz wału, ktoś rozebrał i nie dokończył roboty. Tak jak na foto Z góry dzięki!!! Nikt nie posiada?
  3. Trochę odkopię. Tu na przykładzie Passata B5. http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/102-Przerobiony-anglik-VW-Passat-B5-FL-na-co-zwracać-uwagę-poradnik
  4. Witam. Ściągacz zrobiony, przed chwilą ściągnąłem magneto i wyciągnąłem mój urwany element wałka. Już z powrotem je założyłem, nie obyło się bez pneumata przy odkręcaniu ściągaczem. Teraz pytanie czy da radę pospawać to? Wieczorem fotki wrzucę, może coś podpowiecie. Co z tym nalotem zrobić na cylindrze? Próbować to wodnym czy pierścienie zgarną z czasem? I najważniejsze, czy trzeba dać nowe śruby głowicy? Bo słyszałem opinię mechanika, że niekiedy procedura tego wymaga. Nie chcę znowu bawić się w to samo. Poniżej zdjęcia wałka i ściągacza własnej roboty:) Tak myślę czy jakiś magik pospawałby mi to? Myślałem nawet spawem żeby załał ładnie otwór na śrubę, a potem ponownie ładnie wywiercić i nagwintować otwór. Używka wałek ok. 400zł, dostepność nikła, więc gra warta świeczki.. I czy w ogóle jest to materiał nadający się do spawania zwykłym migomatem? <a href='http://zapodaj.net/7a72123e7f90.jpg.html'>http://zapodaj.net/7a72123e7f90.jpg.html</a> <a href='http://zapodaj.net/f862e9537905.jpg.html'>http://zapodaj.net/f862e9537905.jpg.html</a> http://zapodaj.net/f862e9537905.jpg.html http://zapodaj.net/7a72123e7f90.jpg.html
  5. Napisałem blacha, jest to metal grubości ok. 7-9mm więc chyba da radę. Śrubę środkową zaostrzyłem specjalnie na stożek żeby dopasował się do wału, pasuje idealnie. Nie chcę robić tego na odpierdziel, zrobię to raz a porządnie, trochę czasu minie ale myślę że warto.
  6. Witam po przerwie, ściągacz jest na etapie konstruowania. Już mam grubą ładną obtoczoną blachę, pozostaje wycentrowanie otworów i wywiercenie. Odezwę się jak skończę i jakie efekty pracy.
  7. U siebie mam nakrętkę, zdjęcie z serwisówki niewiele mi mówi.. Qpa masz może fotę tego ściągacza? Bardzo by mi on pomógł:) Albo chociaż dokładny opis...
  8. XTZ nie posiada miski olejowej, odkręciłem pokrywę magneta ale niewiele mi to dało, nie wiem jak jest osadzone magneto?! Jak to ściągnąć? Dostanę się wtedy do okolic dolnej zębatki łańcuszka i może znajdę ten mój ułamany wałeczek nieszczęsny. Poradźcie, ściągał to kto kiedy?
  9. Głowica ściągnięta. Okazało się, że walnięta uszczelka, dodatkowo zupa z oleju się zrobiła.. Jeszcze raz planowanie głowicy? Na powierzchni gładzi cylindra jest rdzawy nalot, takie kropki, pewnie od tego płynu chł. Czy po uruchomieniu silnika ładnie się to zetrze? Czy próbować to usunąć w jakiś sposób? gdyby było mało problemów to wałek rozrządu pękł przy wyciąganiu(jedno ucho co dokręca się na zębatkę rozrządu) i wpadło w dół... Ehh, myślę że po odkręceniu pokrywy alternatora da się to wyciągnąć?
  10. No właśnie w tym problem że bez dynamometra:( Ale dokręcałem już kilka głowic w swoim życiu i nie było takich jaj.. Może tym razem się nie udało? Czy pompa wody szczelna? Jeśli o to chodzi to na zewnątrz nie widać żadnych wycieków. Jak ją sprawdzić? Czy po odkręceniu będzie potrzebna jakaś nowa uszczelka?
  11. Termostat i czujnik temperatury sprawdzone. Są OK. We wlewie do chłodnicy woda bulgocze, więc jakiś obieg płynu na pewno jest. Jak sprawdzić czy walnięta jest uszczelka albo głowica? Nie chcę w ciemno uszczelki pod głowicę wymieniać.. Czy po rozbiórce można w jakiś sposób sprawdzić szczelność głowicy, albo rozpoznać przegrzaną uszczelkę?
  12. Sam robiłem remont. Coś czuję, że po prostu uszczelkę wydmuchało i kompresja idzie w płyn, dlatego przybywa non stop w zbiorniku wyrównawczym.. Pewnie się przegrzał bo wentylator przecież nie chodzi, chwila nieuwagi i dupa... A jak sprawdzić czy głowica przypadkiem nie poszła? Może się zwichrowała albo coś? Dodam że była planowana razem z powierzchnią cylindra. Ile to może kosztować? Coś czuję, że nie obędzie się bez rozbiórki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...