Skocz do zawartości

Honda CBR 600 F - wysykakujący 2. bieg


dager
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mialem to samo kolego ale nie wymienialem nic.poprostu zacząlem przykladac sie do podbicia dzwigni podczas zmiany na 2 i nigdy nie robilem tego bez sprzegla.(GŁUPOTA) po to montuja sprzeglo zeby go uzywac koleszko.teraz nie ma problemu,moto lata i nie wypada 2 wchodzi na raz i zapier... na 2 biegu jak trzeba.

Edytowane przez oil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR F4, 99'

 

W takim razie jeszcze jedno pytanie - Co dokładnie potrzebuje kupić i gdzie najtaniej? - pytam raczej o jakiś sklep internetowy? bo na przepłacanie w sklepie na mieście mnie nie stać.

 

Znajomy ma od kilku lat warsztat samochodowy więc mając narzędzia, części i serwisówkę poradzimy sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie robilem tego bez sprzegla.(GŁUPOTA) po to montuja sprzeglo zeby go uzywac koleszko.

 

Dokladnie!

I na kazdym biegu do odcinki, poto sa obroty zeby uzywac.

Aha i w kazdym zakrecie do zamkniecia opony - po to jest zeby uzywac.

W sumie na swiatlach mozna stawiac na kose, po to jest zeby uzywac - po co zuzywac nogi.

 

Przed chwila nazwales polowe uzytkownikow forum glupimi...koleSZko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem w yamasze fz6 s2 '07. Czasami (nie zawsze) na dwójce, gdy przekraczam 10 tys. obrotów potrafi mi wskoczyć na luz. Czy muszę się liczyć z naprawą skrzyni, czy to może kwestia jakiejś regulacji? Przy 20 tys. km przebiegu trochę to dziwne szczególnie że katem nie jestem xD Ewentualnie jaki jest koszt takiej naprawy, bo nie chcę czekać aż mi cała skrzynia się sypnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisowany niewiele zmienia, trzeba mieć konkretny powód żeby sprawdzać tak głęboko stan silnika. Ale zawsze może to świadczyć o terminowych wymianach oleju :lalag:

 

Zniszczenie biegu może nastąpić przez strzelanie ze sprzęgła (nieudolne ćwiczenie gumowania), słabą zmianę biegu bez sprzęgła albo co się zdarza od czasu do czasu, gdy nie wpadnie bieg np.3 i się zbija z powrotem do 2 bez wyrównania prędkości silnika do prędkości jazdy na biegu który chcemy wbić (akurat 2 w tym przykładzie jak wspomniałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie błędy w technice jazdy mogą wpłynąć na zużycie drugiego biegu?

Nieumiejętna zmiana z 1 na 2 na gumie ;).

 

Znałem kiedyś takiego jednego gościa co jak mu się zepsuła nowa R6 to na czas naprawy dostał nowego fazera, prosto z salonu, nawet niedotarty był. Katował go na gumie aż miło. A potem idą takie sprzęty do ludzi jako nówki sztuki.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowity koszt około 1200zł (materiały + robocizna). Podstawiasz tylko motor i odbierasz po tygodniu. Gwarancja. Transport również jest możliwy. Jeśli jesteś zainteresowany daj znać to wyślę Ci mój nr tel.

R1-RN22.R1-RN19.R1-RN12.R1-RN09. XX.ThunderAce.ZX1000.DR650.DR600.XT600.KLR600.W16.CB400.XS400.ETZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...