Skocz do zawartości

bundes

Forumowicze
  • Postów

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bundes

  • Urodziny 08/25/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koło

Osobiste

  • Motocykl
    K1600GT i K1300R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia bundes

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Misiek, w temacie relacji fotograficznej ze zlotów jesteś niezastąpiony! A w ogóle to gdzieś mi zaginąłeś w trakcie imprezy i później już Cię nie widziałem. (?)
  2. Rzeczywiście Tiger to ciekawe rozwiązanie, głównie za sprawą silnika, który jest fajną alternatywą pomiędzy 2 a 4 cylindrami. Naprawdę łączy zalety obydwu rozwiązań. Mam od jakiegoś czasu Multistradę 1200, motocykl wszechstronny, wygodny, z dobrą osłoną przed wiatrem i bardzo mocnym i agresywnym silnikiem. Ale przyznam szczerze, że kultura pracy silnika dla mnie całkowicie nieakceptowalna. Tak jak napisano, powolne turlanie się jest prawie niemożliwe. Ja chyba jednak po prostu wychowałem się na rzędówkach i pomimo kilku prób moto dwucylindrowych (miałem też GS) stwierdzam, że to jednak nie to. Dlatego nadal w garażu zostawiłem swoją "bumkę", której silnik jest dla mnie po prostu idealny, tylko ta pieprzona ochrona przed wiatrem (albo jej brak). Reasumując namawiam na Tigera.
  3. Tak na marginesie: Policja stanowczo odradza podawania VIN w ogłoszeniach. Dla złodzieja to najprostsza metoda pozyskania danych do wykonania tzw. bliźniaka. Również nie zaleca się wysyłania VIN mailem. Przykład: złodziej skradł motocykl, szuka w ogłoszeniach identyczny model z tego samego rocznika, wysyła do sprzedającego pytanie o VIN i później takowy wykorzystuje do nabicia na swojej "jumie". Kupujący takiego przeszczepa/bliźniaka choćby sprawdzał go nawet w autoryzowanym serwisie to wszystko będzie się zgadzało (model, lakierowanie, wyposażenie, ew. przebiegi). Natomiast mało prawdopodobne żeby złodziej specjalnie pojechał gdzieś oglądać taki motor po to by spisać VIN, jak ktoś przyjeżdża to raczej klient. Zalecam ostrożność, zło nie śpi :)
  4. No właśnie. Zaryzykowałem i jednak kupiłem. Rzeczywiście kask na "stojąco" nie mieści się z powodu obudowy zamka. Ale na leżąco wchodzi. Ja mam szczękowca Caberg Modus oraz integralny Caberg (model zapomniałem). Obydwa wchodzą bez kłopotu ale po zamknięciu pokrywy max kilka milimetrów luzu :) Czyli udało się. Natomiast żony Caber wchodzi na styk bez luzu. Ogólnie kufry fajne, solidniej zbudowane niż poprzednio eksploatowane przeze mnie chinczyki. Stelaż kupiłem dedykowany do mojego modelu, czyli K1300R i pasowało wszystko idealnie. Fajny bajer to system szybkiego demontażu stelaży. Polecam
  5. Witajcie. Mam bardzo proste pytanie do użytkowników tego bardzo popularnego modelu kufrów bocznych: czy do kufra mieści się pełnowymiarowy kask integralny lub szczękowy? Przeglądałem różne filmy na youtubie i w zasadzie nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Tylko na jednym filmie zauważyłem, że kask jest wkładany do kufra, ale na "leżąco" a nie tradycyjnie na "stojąco". Tak jakby obudowa zamków uniemożliwiała włożenie kasku w normalnej pozycji. Proszę użytkowników o jednoznaczną odpowiedź.
  6. Rok do roku coraz lepiej :) Fajna impreza. No i grono przyjaciół jak zwykle dopisało :)
  7. Przerabiałem niegdyś ten temat z RD125. Spory kłopot. Wertuj Ebay - ja znalazłem w Stanach. Alternatywnie możesz rozmawiać z polskimi producentami, ale nie mając oryginału musisz poszukiwać rysunków wykonawczych, współczuję :) Tak na marginesie - wklej fotkę, to fajne sprzęty. No i gratulacje.
  8. bundes

    Dania w czerwcu

    Hej, sorki że nie odpowiadałem, ale sezon w pełni i zamiast siedzieć przy kompie to wolę latać. Oczywiście wróciliśmy. Wyjazd jak z bajki, pogoda jakoś nam odpuściła niespodzianki i było przyzwoicie (oprócz powrotu i gradobicia w Germany). Zamki fantastyczne, monumentalne i bardzo zadbane. Mosty - bez komentarza, po prostu widok jedyny w swoim rodzaju. W Szwecji też fajnie. Jak tylko będzie trochę luźniej z czasem to obiecuję, że zrobię małą relację. No i jeszcze jedno: do września na zamku Egeskov trwa wystawa starych motocykli. Czegoś takiego chyba jeszcze nie widzieliście! Jeśli ktoś przejeżdżałby w pobliżu, np. przez Odense, namawiam na odwiedziny. Jedna hala z motocyklami przed- i powojennymi (myślę że ok 100szt.), druga hala "stara japonia" i podobna ilość! Na strychu zaś stare samochody. Masakra, musiałbym tam spędzić cały dzień żeby chociaż z grubsza to obejrzeć. Oczekujcie na relację :)
  9. bundes

    Dania w czerwcu

    No to za 45 godzin wyjazd! Jedyna niewiadoma to pogoda :(
  10. bundes

    Dania w czerwcu

    Ostatnie kwatery zarezerwowane, zaczynamy "końcowe odliczanie". Za 40 dni wyjazd. Już bym się pakował i ruszał :biggrin: Grono nam się symbolicznie zmodyfikowało, zamiast 6 jest 8 osób, ale udało się jeszcze zarezerwować hotel. Skład moto jest też w miarę dopasowany do siebie: CBF1000, V-Strom, TDM850, FJR1300, XX.
  11. Damy radę :) Oczywiście nieformalne rozpoczęcie zlotu zapewne już w czwartek więc jakbyście dali radę to zapraszamy całą ekipę.
  12. 27-29.06.2014 X Zlot Motocyklowy w Kole połączony z Festiwalem Bluesa, Koło woj. wielkopolskie, park przy ul. Słowackiego. Info: www.knightriderskolo.pl i www.zlot-kolo.pl
  13. bundes

    Dania w czerwcu

    Mały ten świat :) Mieliśmy namioty koło siebie, w tym roku też polecimy na Moto Luzany (29-30 sierpnia). Klify interesujące, zobaczymy czy pogodzimy wszystko...
  14. bundes

    Dania w czerwcu

    O tych klifach nigdzie nie doczytałem, muszę poszperać w necie. Generalnie tych atrakcji trochę się znalazło i bardziej w tym momencie już się zrobił problem z czasem, żeby wszystko ogarnąć, ale trzeba będzie dokonać jakichś wyborów. Tak na marginesie, kolego MISIEK 63, patrzę na Twój motocykl na awatarze i miejscowość, pytanie: nie byłeś na ostatnim Zlocie w Jicinie - Moto Lużany? Jeśli nie to sorki, przypadkowa zbieżność. Akurat facet z Szamotuł opowiadał nam o Norwegii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...