Marcino Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Do 2004 roku CBR 600F (czyli do F4 włącznie) mieściła się w kategorii "sport". Wraz z pojawieniem się 600RR F-ka stała się sportowym turystykiem. Przynajmniej tak się przyjęło w katalogach.Zapewne masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 No tak, kolega pyta o SPORTOWY motocykl, a Wy mu proponujecie Efkę :) Jedynie sporty jak dla mnie jakie się przewinęły w temacie to R6, R1, Gixxer i chyba koniec... Choć nie powiem na Efce fajnie się latało.Powiedzial uzytkownik SV-ki :D Wez lepiej porownaj osiagi cebry koncowki ubieglego wieku a gixera 600 czy zx6r z tego samego roku i powiedz czy az tak bardzo odstaje. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Powiedzial uzytkownik SV-ki :D Wez lepiej porownaj osiagi cebry koncowki ubieglego wieku a gixera 600 czy zx6r z tego samego roku i powiedz czy az tak bardzo odstaje. No i co z tego, że SV :) A moja wypowiedź była lekko ironiczna Limo :PCo do osiągów innych, to się nie wypowiem bo na nich nie jeździłem, a z samych cyferek często nic nie wynika. Jeździłem F3 i było całkiem, całkiem, ale IMHO pozycja na moto była podobna do SV - podkreślam, że to moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jeździłem F3 i było całkiem, całkiem, ale IMHO pozycja na moto była podobna do SV - podkreślam, że to moja opinia.Ciekawy jestem jak ta Twoja jazda wygladala ;). Pewnie powyzej 7 tys. nie odkrecales, a potem powtarzasz farmazony ze to turystyczny sprzet hehe. Moja wypowiedz tez byla lekko ironiczna ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Wstyd przyznać, ale i na Efce i na Esfałce do odcięcia :( Fakt, brakuje trochę tej góry w SV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Masz doświadczenie, które uczy pokory- to się chwali. Pytanie czy podczas tych 10kkm zdobyłeś też umiejętności które pozwolą Ci na opanowanie 100KM- przeciwskręt intuicyjny, ostre hamowanie bez blokowania kół, odpowiednia pozycja na motocyklu, praca kolanami i stopami podczas jazdy? Mam też nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego że na sporcie nie będzie już tak wygodnie jak było na XJ, manewrowanie będzie bardziej wymagające, kierowanie dużo precyzyjniejsze, dziury poczujesz o wiele dobitniej itd. Poza tym ciekawi mnie do czego też zamierzasz SS używać? Osobiście uważam, że jedyne uzasadnienie to częste wypady na tor motocyklowy/gokartowy, ale tam o wiele więcej funu i nauki można zaczerpnąć na mniejszych pojemnościach, czy nawet SM.Nie odbieraj tego postu jako krytykę, ale zastanów się nad tym co napisałem. Po prostu też zaczynałem od XJty, przesiadłem się na TDMę po 5kkm i gdybym nie przeszedł się na dodatkowe zajęcia do szkół nauki jazdy i nie wziął udziału w fun&safety w Lublinie, to wciąż bym miał poczucie jaki to ze mnie kozak, ile potrafię i jak duże mam doświadczenie- tutaj wciąż trzeba się uczyć (nie tylko jeździć). SS w warunkach ruchu publicznego nie ma racjonalnego zastosowania i jedyne co go broni, to pasja... Także moja rada- przejdź się do szkoły nauki jazdy, lub na imprezę o podobnym charakterze i sprawdź ile z Twojego doświadczenia poszło w umiejętności. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Despi Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam,od ponad roku czasu jezdze CBF500 (pierwsze moto) i nawinołem jej około 9000km.(Samochodami jezdze prawie 20 lat).Podoba mi sie CB1000r (120KM) ale niewiem czy nie jest jeszcze za wczas na litra.Na oku mam jeszcze CBR600 ale to tez ma 110-120KM.Ostatecznie 100-konna Hornetka 2007-2009r.I moje pytanie brzmi czy CB1000r lub CBR600 nie będzie za mocne po CBF500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Hornet bedzie OK :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Jak dobrze jezdzisz na CBF500 to nic nie będzie za mocne. lepiej wziąć jakieś CBR F4 niż Horneta. Hornet jest niespodziewanie wymagającym i trudnym do własciwego opanowania motocyklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet111 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 bierz horneta;) ja mam 2009,pc41.świetny motor super się prowadzi zwłaszcza w winklach naprawde polecam.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Dokładnie, Hornet da wiele frajdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Też na Horneta stawiam ale 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Ale siedzi sie praktycznie na przednim kole, troche bez sensu na spokojną jazdę. Masa jest tak ulokowana, że trzeba ostro jechać by się dobrze rozłożyła na dwa koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam,od ponad roku czasu jezdze CBF500 (pierwsze moto) i nawinołem jej około 9000km.(Samochodami jezdze prawie 20 lat).Podoba mi sie CB1000r (120KM) ale niewiem czy nie jest jeszcze za wczas na litra.Na oku mam jeszcze CBR600 ale to tez ma 110-120KM.Ostatecznie 100-konna Hornetka 2007-2009r.I moje pytanie brzmi czy CB1000r lub CBR600 nie będzie za mocne po CBF500?Napisz do czego Ci to moto, to będzie łatwiej doradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Hornet.!! świetne są;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.