Skocz do zawartości

na bocznej stopce


delwa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dawaj gazu na bocznej.

Bo silnik wybucha po 15 sekundach

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak tak, to i przy skręcaniu też szkodzi?

 

No weź ty się zastanów.

 

Wcale nie. Jak jedziesz to siła odśrodkowa trzyma olej równo w misce olejowej a jak stoi na bocznej stopce to się przelewa na jedną stronę.

Weź Ty się zastanów :icon_razz:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie czy szkodzi silnikowi gdy pracuje oparty na bocznej stopce?

Dzieki

 

Nie dawaj gazu na bocznej.

Bo silnik wybucha po 15 sekundach

 

W Sobotę o 18 był koniec świata. Wiec teraz nie masz się czego martwić. Nie wybuchnie.

Ale uważaj, bo czasami stopka lubi płatać figle, i się chowa jak chcesz postawić. Taki żartowniś z niej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem teorie, że: kiedy moto stoi na stopce to opony pochłaniają mniej wibracji generowanych przez silnik, przez to wprowadzany jest on w rezonans i to może uszkodzić pierścienie tłokowe !!

 

Oczywiście twierdze, że ma to taki sam wpływ na trwałość silnika jak kolor majtek kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie - jeśli stopka jest tak krótka, że silnik opierywuje się właściwie pokrywom na glebie znaczy zasadniczo sprzęt leży na boku to po czasie kilkadziesiąt sekund do kilku minut może zgasnąć z powodu zaspawnięcia się elementów fabrycznie przewidzianych do smarowania olejem silnikowym gdyż elementom tym nie wystarcza smarowanie hydrokinetyczne gazem atmosferycznym.

 

Praktycznie - jakbym był moderator to bym ten temat chyba jakoś jakby wziął i usunął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem teorie, że: kiedy moto stoi na stopce to opony pochłaniają mniej wibracji generowanych przez silnik, przez to wprowadzany jest on w rezonans i to może uszkodzić pierścienie tłokowe !!

 

Oczywiście twierdze, że ma to taki sam wpływ na trwałość silnika jak kolor majtek kierowcy.

 

A ja twierdzę, że Twoja wiedza na temat budowy motocykla z silnikiem zasilanym gaźnikami oraz zasad pracy takiego silnika jest porównywalna ze znajomością języka migowego przez stado małp w Afryce centralnej.

Więc proponuję abyś zastanowił się nad tą kwestią dogłębnie i przestał spamować w tym dziale.

Wypowiedzi dużej części aktywnych w tym temacie potwierdzają moją tezę ich totalnej ignorancji oraz brak podstawowej wiedzy mechanicznej nie mówiąc już o znajomości powszechnego prawa ciążenia.:icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja twierdzę, że Twoja wiedza na temat budowy motocykla z silnikiem zasilanym gaźnikami oraz zasad pracy takiego silnika jest porównywalna ze znajomością języka migowego przez stado małp w Afryce centralnej.

Więc proponuję abyś zastanowił się nad tą kwestią dogłębnie i przestał spamować w tym dziale.

Wypowiedzi dużej części aktywnych w tym temacie potwierdzają moją tezę ich totalnej ignorancji oraz brak podstawowej wiedzy mechanicznej nie mówiąc już o znajomości powszechnego prawa ciążenia.:icon_biggrin:

 

 

Ja przedstawiłem jedną z bardziej barwnych "urban legend" na temat motocykli, a Ty piszesz jak bardzo nie mam pojęcia o mechanice.

Podałem tylko jakie ludzie dopisują sobie teorie do tego "zagadnienia" i podkreśliłem na koniec że się z tym NIE zgadzam, co jak widać do Ciebie już nie dotarło.

Więc następnym razem zanim zaczniesz porównywać mnie do stada małp, to zastanów się czy potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Edytowane przez bonhart88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie. Jak jedziesz to siła odśrodkowa trzyma olej równo w misce olejowej a jak stoi na bocznej stopce to się przelewa na jedną stronę.

Weź Ty się zastanów :icon_razz:

O to mi tylko chodzilo, bo jezeli stoi na stopce bocznej w okienku pokazuje za maly stan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to mi tylko chodzilo, bo jezeli stoi na stopce bocznej w okienku pokazuje za maly stan

 

Ale jak masz w pionie prawidłowy stan oleju i postawisz na bocznej stopce to nie masz co się martwić bo smok od pompy jest nadal dobrze zanurzony w oleju.

Także nie ma żadnych przeciwwskazań do odpalania gdy stoi na bocznej.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...