ks-rider Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 (edytowane) ... W końcu nie chodzi o to, żeby przytrzeć, tylko o to, żeby jak najszybciej zrobić winkiel, niektórzy natomiast zdają się o tym zapominać, bądź wręcz nie wiedzieć. Co by tylko slajder przytrzeć, bo +50 do rispektu na dzielni. Taka mała dygresja. O. Dlaczego ? Osobiscie nie interesuje mnie jak najszybszy przejazd, mi osobiscie chodzi o jak najwieksze zlozeniee maszyny, oraz o wyciagniecie z kazdego winkla max czasu jego przejazdu a to kolidje z jego szybkim przejechaniu. :crossy: Edytowane 30 Lipca 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Dlaczego ? Osobiscie nie interesuje mnie jak najszybszy przejazd, mi osobiscie chodzi o jak najwieksze zlozeniee maszyny, oraz o wyciagniecie z kazdego winkla max czasu jego przejazdu a to kolidje z jego szybkim przejechaniu. :crossy: Masło maślane ?Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 ks' owi, chyba bardziej chodziło o delektowanie się zakrętem, czyli jak najdłuższy jego przejazd w największym złożeniu, czyż nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 ja się nauczyłem pokonywać zakręty na Playstation 4, polacem :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Z dwojga złego: schodzić za nisko po wewnętrznej albo bać się przechylać do środka winkla lepsze już to pierwsze. Dobrze to jest opisane w "Twist of the wrist 2" i myślę, że warto to ćwiczyć nie tylko pod kątem kręcenia jak najlepszych czasów okrążenia... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Masło maślane ?Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś :icon_mrgreen: Saul trafniee zauwazyl o co mi chodzi ks' owi, chyba bardziej chodziło o delektowanie się zakrętem, czyli jak najdłuższy jego przejazd w największym złożeniu, czyż nie? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 ks' owi, chyba bardziej chodziło o delektowanie się zakrętem, czyli jak najdłuższy jego przejazd w największym złożeniu, czyż nie? takim zachowaniem samemu prosi się o krzywdęprześwit i przyczepność trzeba szanować! Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 takim zachowaniem samemu prosi się o krzywdęprześwit i przyczepność trzeba szanować! Konrad, wszystko w granicach rozsadku :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 ks' owi, chyba bardziej chodziło o delektowanie się zakrętem, czyli jak najdłuższy jego przejazd w największym złożeniu, czyż nie?Dla doznań pewnie tak, ale z punktu widzenia prawidłowej techniki jazdy czym motocykl jest krócej w max złożeniu dla danego zakretu tym lepiej. Przesadne kładzenie motocykla też nie jest rozsadne, ani tym bardziej potrzebne. Po to przecież całe to "schodzenie na kolano" aby zostawić sobie zapas prześwitu. I głębokie kładzenie maszyny nie jest równoznaczne z dużą prędkością w zakręcie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) Dla doznań pewnie tak, ale z punktu widzenia prawidłowej techniki jazdy czym motocykl jest krócej w max złożeniu dla danego zakretu tym lepiej. Przesadne kładzenie motocykla też nie jest rozsadne, ani tym bardziej potrzebne. Po to przecież całe to "schodzenie na kolano" aby zostawić sobie zapas prześwitu. I głębokie kładzenie maszyny nie jest równoznaczne z dużą prędkością w zakręcie. Wszystko sie zgadza, z tym, ze w ruchu drogowym nie schodze na kolano. Pozatym jak ogolnie wiadomo, kazdy ma indywidualna frajde ze swojej jazdy, wzrasta predkosc - zmienia sie i technika / styl. :crossy: Edytowane 31 Lipca 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Otóż to. Własciwie to chyba główny powód dla którego praktycznie przestałem jeździć po drogach publicznych.Nie sprawia mi to przyjemności z braku mozliwości jazdy w taki sposób aby sprawiało. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Otóż to. Własciwie to chyba główny powód dla którego praktycznie przestałem jeździć po drogach publicznych.Nie sprawia mi to przyjemności z braku mozliwości jazdy w taki sposób aby sprawiało. Strach sie bac pomyslec, co bedzie, gdy spodoba mi sie wlasnie jazda po torze. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skystep Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) Też kiedyś myślałem o tym, każdy kto zaczyna lub trochę jeździ i mu nie wystarczają jego umiejętności myśli, o pochylaniu się czuje nie dosyt itp. Prawda jest taka, że w sumie wszystko w temacie zostało napisane. Musisz przede wszystkim: nie starać się za wszelką cenę jechać równo z grupą (to się może tragicznie skończyć), musisz trenować, przejeżdżać kolejne kilometry, po jakimś czasie nawet bez pełnej świadomości lepiej się będziesz układał w winkle, tak działa doświadczenie. Wiadomo, że bez instruktora nie będziesz tego robił jak na wyścigach super idealnie technicznie, ale z każdym kilometrem będzie lepiej pewniej itp. Jak zostało napisane trenuj ronda, to naprawdę dużo daje. Nie staraj się za pierwszym treningiem na siłę ścierać podnóżek, ale przyzwyczajaj się do pochyleń i takiej jazdy. Pamiętam, że jak zamontowałem sobie w swojej ER, nowy licznik (zegary nie istnieją po pewnym zdarzeniu), cyfrowy oczywiście, pojechałem trenować ronda i na początku jak zaczynałem miałem 45km/h i mówię sobie - "muszę dojść dziś do 50km/h", jeździłem jeździłem i trochę się obawiałem gleby, ale po wielu kółkach doszedłem w końcu do 52km/h. Sam siebie zadziwiłem. Znajdź właśnie takie rondo, gdzie pochylenia będą spore przy niezbyt dużych prędkościach (ale bez przesady) to moja osobista rada nie wiem jakie opinie inni mają na ten temat. W każdym razie, szybko się można tak nauczyć. Potem zsiadasz z maszynki i dotykasz oponkę i wiesz mniej więcej gdzie pracuje najwięcej. Powiem Ci tak będzie Pan zadowolony, satysfakcja gwarantowana, zabawa super. Może to co robiłem nie było bardzo mądre bo jeździłem w ruchu wieczorem, jak było ciepło - ale jedna sprawa. Wyprzedzałem wszystko jadąc wewnętrznym pasem, doświadczenie fajne. Trenuj, szerokości Edytowane 31 Lipca 2011 przez skystep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaft Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 W temacie pokonywania zakrętów: Klik :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Wystarczy zobaczyć jego pozostałe zdjęcia na GS-ie, żeby wiedzieć czemu do tego w końcu doszło. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.