Skocz do zawartości

skystep

Forumowicze
  • Postów

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skystep

  • Urodziny 09/27/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    muzyka, rowery, turystyka, wspinaczka
  • Skąd
    Szczecin/Londyn

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ER5 2005
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5065932
  • Telefon
    00487866555138
  • Skype
    impressiverider

Osiągnięcia skystep

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

3

Reputacja

  1. Kto ma tak słaby hamulec, a raczej zwalniacz jak ja w ER5 (nie wspominając o przenim) nawet się nie zastanawia czy można hamować silnikiem, bez tego się żyć nie da :)
  2. Może zacznij czytać posty zanim się wypowiesz..
  3. Co innego wyścig na torze, co innego wyścig z tego filmiku, nie wygląda jakby tam była jakakolwiek organizacja i ktokolwiek kto by czekał aby w razie co udzielić mu pomocy. Może ktoś wie skąd ten filmik jest i jest to faktycznie jakiś zorganizowany wyścig, ale nie wygląda tak. Interpretowałem to jako jazda na drodze publicznej, fakt, że ZAP*** ale są tacy co tak jeżdżą :)
  4. Od razu to znaczy, że jak najszybciej, jeżeli nie rozumiesz co to znaczy to masz problem. Po drugie rozumiem, że jak ktoś będzie potrzebował pomocy, ale będzie zakaz skrętu np. w prawo, to zrezygnujesz, albo ewentualnie zejdziesz z motocykla i poczekasz na światłach (jeśli będzie przejście, jak nie to pójdziesz do najbliższego) by przejść na drugą stronę na zielonym i udzielić pomocy. Super, w ogóle nie ma o czym mówić.
  5. Ten drugi filmik to jak wyścig na wyspie man, ale ja bym odrazu się zatrzymał i sprawdził co z kolesiem, tak zapier** dalej to nie fair.
  6. Podobno to wina tego, że fotoradary stoją pod złym kątem by być później dostrzeżone, dlatego źle mierzą tą prędkość, ale nie wiem ile w tym prawdy, tak słyszałem. :)
  7. Mógłbym Was prosić o ewentualne modele, bądź linki? Tak ogólnie to już widziałem. Fakt, nie jeżdżę w kominiarce, ale jak będzie trzeba to zacznę. spójrzcie na to: http://www.ebay.co.uk/itm/OXFORD-CHILLOUT-THERMAL-WINDPROOF-WINTER-NECK-TUBE-/400168318963?pt=UK_Motorcycle_Clothing&hash=item5d2be3f7f3 Zastanawia mnie czy to nie spada z brody?????
  8. Witam Panowie, potrzebuje dość szybko coś co stosujecie/ jest sprawdzone w tym temacie. Używam normalnie szalika, ale czasem się rozwiązuje i trzepocze mocno szarpiąc szyją, albo zaczyna dusić, dziś w trakcie jazdy prawie się sam nie udusiłem, próbując poprawić. Chce coś szybko zamówić na ebayu, ale żeby nie kupować w ciemno proszę o rady. Pozdrawiam
  9. Dodaj fotkę jak zamontujesz. Kupiłem ostatnio sakiewkę na bak na GPS, nie polecam, jak ktoś pisał niebezpieczne, za daleko trzeba wzrok przemieszczać. Nie próbowałem natomiast z sakwą na kierownice, może to być proste rozwiązanie.
  10. skystep

    Rewanz.

    Jak mam to rozumieć? Oceniam obiektywnie, jak każdy tutaj...
  11. skystep

    Rewanz.

    Ostatnio jak z PL do UK jechałem miałem podobną akcję!!! Byłem bardzo zmęczony, wjeżdżałem na autostradę, i jadę sobie bardzo blisko linii pasa autostrady, ale wciąż jadę swoim pasem (tym którym się dołącza i się w końcu kończy), nie wiem czemu, ale szybko nie włączałem się do ruchu jakoś mi się nie chciało, byłem rozkojarzony . Miałem już wjechać na pas autostrady, kiedy odruch zadecydował o tym, że się spojrzałem przez ramie, a w tym momencie zobaczyłem jak wielkie koła Tira są dosłownie na wyciągnięcie ręki!!! Gdybym się nie obejrzał to wjechałbym pod koła... Tir jechał szybciej niż ja. Zostanie mi do w pamięci na długo. hehe a jeśli chodzi o chodzenie, to też jak zmieniam "pas ruchu" pieszo, patrzę się przez ramię. Nie umiem już inaczej :D:D:D szerokości!!!!!!!
  12. skystep

    Rewanz.

    Napiszę po raz drugi, powiedzcie mi Panowie którym pasem się wyprzedza??? Obydwoje są winni temu zdarzeniu. Motocyklista nie powinien jechać slalomem, a renault widząc podejrzanie zachowującego się motocyklistę zwolnić ustawić się za motocyklami, aż Ci się ogarną i wtedy ich bezpiecznie wyprzedzić. Powiem tak motocyklem wyprzedzam nie raz różnymi pasami, więc święty nie jestem, ale to wina tego, że kierowcy nie chcą mnie zauważać. Jednak jak jechałbym autem, to mając świadomość tego, że motocykl ma dwa koła, a motocyklista jest narażony poczwórnie na urazy w razie wypadku, zwolniłbym i ustawił się za motocyklami - wtedy to byłoby prawidłowo. W przeciwnym wypadku, obydwaj są winni, a czyja wina większa...
  13. Co jak będę naje*** płynąć pontonem, albo kajakiem czy też łódką z wiosłami (wszystkie wymienione bez silnika)???
  14. Dunlop Dunlop Dunlop, kolega bardziej miał na myśli tych co się tam ścigają, a nie samych najlepszych, którzy mają sponsorów i wiadomo co powiedzą.
  15. Chodzi mi o to, że nie jest to badziew chiński i nie ma co się obawiać, że jak wsiądziemy na motocykl z takimi oponami to będziemy się czuli jak na ulicach o wylanym oleju, czyli jak na chińszczyźnie. Pisząc bowiem opinie o tej oponie miałem takie właśnie wrażenie, jakby siadając na motocykl z tymi oponami, pierwsze hamowanie, zakręt to gleba. Tak nie jest. Pewnie to, że argumentujesz wyższość opon lepszych marek, ma swoje podłoże przeprowadzonymi testami przez profesjonalistów. To ja Ci profesjonalnie napiszę, że za komplet opon zapłaciłem, teraz dokładnie nie pamiętam ile, ale koło 900-1000, tyle co za markową wg Ciebie jedną oponę. Stać mnie na takie laczki i na takich obecnie jeżdżę, są lepsze, ok niech poczekają na swoją kolej. Poczytam o tym później. Tak jest, że ludzie bardzo, ale to bardzo sceptycznie podchodzą do nowych marek opon (nowa to taka, o której dopiero usłyszeli, a nie koniecznie nowa), co jest akurat bardzo zrozumiałe, gdyż od tego zależy nasze życie i tym samym często są gotowi zapłacić dwa razy więcej. Obawiając się, że nie sprawdzone opony będą działały tak jak to opisałem wyżej. Jak już powiedziałem, jestem zadowolony z tych opon, nie jeżdżę wyczynowo, o czym świadczy mój motocykl, ciągle się uczę jak każdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...