krzywer Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 MSI, życie... Przecie lepiej pchać niż ciągnąć :bigrazz: Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Wiedziałem, że do tego powoli dojdzie. W każdym razie, zgadzam się :notworthy: Edytowane 2 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Photoshop. Grrr :icon_evil: Niech no tylko gościa dorwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) Photoshop.To też photoshop?Coś mi się nie wydaje...A patrząc np. na wejście w zakręt wydaje mi się to całkiem możliwe. Edytowane 3 Listopada 2011 przez bart3q Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 a po co są te powerslidy? Widzialem że na torze tak robią, że aż bokiem jadą praktycznie i co mnie dziwi, że nie wywracają sie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Wlaśnie dlatego warto znać fizyczne prawa rządzące motocyklem by się nie dziwić a traktować jako oczywistość.Zupełnie inna sprawa umieć je wykorzystać. :icon_rolleyes: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Jako zupełny teoretyk w kwestii powerslidów powiem tylko tyle, że słyszałam, że raczej są niepożądane ponieważ wcale nie powodują szybszego przejeżdżania zakrętów. Jak jest naprawdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Jak ktoś umie je wykorzystać to mogą powodować szybsze przejechanie zakrętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Może dla efektu ;p No jak ktoś czesto odwiedza tor to może sobie pozwolic na sprawdzenie mozliwosci, a na drodze publicznej po co to ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Tylko nie mylić można powerslide'a z poslizgiem na wejsciu w zakręt wynikającym z inercji motocykla. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Jak ktoś umie je wykorzystać to mogą powodować szybsze przejechanie zakrętu. Ale jak wykorzystać? Teoretycznie opona nie pracuje w powerslidzie optymalnie, czyli nie można jej wykorzystać w 100%. To co? Trajektoria przejazdu przez zakręt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) No skoro w supermoto cały czas tak jeżdżą to chyba nie bez powodu, prawda? Co innego na ścigaczu - to o czym pisze theodor.http://www.ebike-ridingtips.co.uk/video/mediaplayer.swf?file=rossi.flv - tutaj był świetny film, gdzie Rossi pokazuje różne techniki, m. in. taki kontrolowany poślizg tyłu przy wejściu w winkiel. Teraz nie działa cała witryna, może później da radę obejrzeć. Znalazłem alternatywne źródło: http://www.livevideo.com/video/6B83771BB1B64A40985459AFB144C325/ride-like-valentino-10-steps.aspx - gdzieś w połowie filmu jest o ustawianiu motocykla bokiem do zakrętu. Edytowane 3 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 W pewnej ksziążce napisano, iż owszem slidem nie pojedziesz szybciej, ale broniąc się przed nim na pewno pojedziesz wolniej. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 A jednak Stoner popisuje się powerslidami częściej w treningach wolnych. W wyścigach jakby mniej, chyba że ma dużą przewagę. A supermoto to jednak zupełnie inna bajka, więc tego bym nie porówywała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.