Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... W końcu nie chodzi o to, żeby przytrzeć, tylko o to, żeby jak najszybciej zrobić winkiel, niektórzy natomiast zdają się o tym zapominać, bądź wręcz nie wiedzieć. Co by tylko slajder przytrzeć, bo +50 do rispektu na dzielni. Taka mała dygresja. O.

 

Dlaczego ?

 

Osobiscie nie interesuje mnie jak najszybszy przejazd, mi osobiscie chodzi o jak najwieksze zlozeniee maszyny, oraz o wyciagniecie z kazdego winkla max czasu jego przejazdu a to kolidje z jego szybkim przejechaniu.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ?

 

Osobiscie nie interesuje mnie jak najszybszy przejazd, mi osobiscie chodzi o jak najwieksze zlozeniee maszyny, oraz o wyciagniecie z kazdego winkla max czasu jego przejazdu a to kolidje z jego szybkim przejechaniu.

 

:crossy:

 

Masło maślane ?

Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dwojga złego: schodzić za nisko po wewnętrznej albo bać się przechylać do środka winkla lepsze już to pierwsze. Dobrze to jest opisane w "Twist of the wrist 2" i myślę, że warto to ćwiczyć nie tylko pod kątem kręcenia jak najlepszych czasów okrążenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masło maślane ?

Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś :icon_mrgreen:

 

Saul trafniee zauwazyl o co mi chodzi

 

 

ks' owi, chyba bardziej chodziło o delektowanie się zakrętem, czyli jak najdłuższy jego przejazd w największym złożeniu, czyż nie?

 

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks' owi, chyba bardziej chodziło o delektowanie się zakrętem, czyli jak najdłuższy jego przejazd w największym złożeniu, czyż nie?

 

takim zachowaniem samemu prosi się o krzywdę

prześwit i przyczepność trzeba szanować!

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takim zachowaniem samemu prosi się o krzywdę

prześwit i przyczepność trzeba szanować!

 

Konrad, wszystko w granicach rozsadku :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks' owi, chyba bardziej chodziło o delektowanie się zakrętem, czyli jak najdłuższy jego przejazd w największym złożeniu, czyż nie?

Dla doznań pewnie tak, ale z punktu widzenia prawidłowej techniki jazdy czym motocykl jest krócej w max złożeniu dla danego zakretu tym lepiej. Przesadne kładzenie motocykla też nie jest rozsadne, ani tym bardziej potrzebne. Po to przecież całe to "schodzenie na kolano" aby zostawić sobie zapas prześwitu. I głębokie kładzenie maszyny nie jest równoznaczne z dużą prędkością w zakręcie.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla doznań pewnie tak, ale z punktu widzenia prawidłowej techniki jazdy czym motocykl jest krócej w max złożeniu dla danego zakretu tym lepiej. Przesadne kładzenie motocykla też nie jest rozsadne, ani tym bardziej potrzebne. Po to przecież całe to "schodzenie na kolano" aby zostawić sobie zapas prześwitu. I głębokie kładzenie maszyny nie jest równoznaczne z dużą prędkością w zakręcie.

 

Wszystko sie zgadza, z tym, ze w ruchu drogowym nie schodze na kolano. Pozatym jak ogolnie wiadomo, kazdy ma indywidualna frajde ze swojej jazdy, wzrasta predkosc - zmienia sie i technika / styl.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to. Własciwie to chyba główny powód dla którego praktycznie przestałem jeździć po drogach publicznych.

Nie sprawia mi to przyjemności z braku mozliwości jazdy w taki sposób aby sprawiało.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to. Własciwie to chyba główny powód dla którego praktycznie przestałem jeździć po drogach publicznych.

Nie sprawia mi to przyjemności z braku mozliwości jazdy w taki sposób aby sprawiało.

 

Strach sie bac pomyslec, co bedzie, gdy spodoba mi sie wlasnie jazda po torze.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kiedyś myślałem o tym, każdy kto zaczyna lub trochę jeździ i mu nie wystarczają jego umiejętności myśli, o pochylaniu się czuje nie dosyt itp. Prawda jest taka, że w sumie wszystko w temacie zostało napisane. Musisz przede wszystkim: nie starać się za wszelką cenę jechać równo z grupą (to się może tragicznie skończyć), musisz trenować, przejeżdżać kolejne kilometry, po jakimś czasie nawet bez pełnej świadomości lepiej się będziesz układał w winkle, tak działa doświadczenie. Wiadomo, że bez instruktora nie będziesz tego robił jak na wyścigach super idealnie technicznie, ale z każdym kilometrem będzie lepiej pewniej itp. Jak zostało napisane trenuj ronda, to naprawdę dużo daje. Nie staraj się za pierwszym treningiem na siłę ścierać podnóżek, ale przyzwyczajaj się do pochyleń i takiej jazdy. Pamiętam, że jak zamontowałem sobie w swojej ER, nowy licznik (zegary nie istnieją po pewnym zdarzeniu), cyfrowy oczywiście, pojechałem trenować ronda i na początku jak zaczynałem miałem 45km/h i mówię sobie - "muszę dojść dziś do 50km/h", jeździłem jeździłem i trochę się obawiałem gleby, ale po wielu kółkach doszedłem w końcu do 52km/h. Sam siebie zadziwiłem. Znajdź właśnie takie rondo, gdzie pochylenia będą spore przy niezbyt dużych prędkościach (ale bez przesady) to moja osobista rada nie wiem jakie opinie inni mają na ten temat. W każdym razie, szybko się można tak nauczyć. Potem zsiadasz z maszynki i dotykasz oponkę i wiesz mniej więcej gdzie pracuje najwięcej. Powiem Ci tak będzie Pan zadowolony, satysfakcja gwarantowana, zabawa super. Może to co robiłem nie było bardzo mądre bo jeździłem w ruchu wieczorem, jak było ciepło - ale jedna sprawa. Wyprzedzałem wszystko jadąc wewnętrznym pasem, doświadczenie fajne.

 

Trenuj, szerokości

Edytowane przez skystep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...