Sherman Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Aaa zapomniał bym o największej zbrodni, mówię MOTOR a nie motocykl!! Można rozumować tak:1 - "jechać na motocyklu" oznacza jazdę na jakiejś popierdółce generującej moc nieznacznie wyższą od tej, jaką jesteśmy w stanie wytworzyć kręcąc pedałami na rowerze. 2 - "jechać na motorze" oznacza tak naprawdę "jechanie okrakiem na silniku", czyli to, na czym jeździ większość z nas. Po prostu jest to skrót myślowy od siedzenia okrakiem na czymś, co generuje MOC :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Bzdury. Boga nie ma, jest motór! Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Od przyszłego sezonu wjeżdżam sie z odwrócona zmianą biegów. Jakoś logiczniejsze to się wydaje, tylko zobaczymy jak z pozbyciem się nawyku wyjdzie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Jakoś logiczniejsze to się wydajeUzasadnisz? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Przyspieszając się pochyla człowiek i naturalnym się wydaje dźwignia pracująca do dołu, przy hamowaniu podnosi się znad kierownicy i dźwignia w górę. Poza tym biegi w górę zmienia się szybciej niż redukuje, a mając quickshift tym bardziej taki układ ma sens. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 I na niektórych torach w pochyleniu zmienia się biegi, więc chyba lepiej od góry naciskać na dźwignię, niż tradycyjnie z możliwością przytarcia butem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Raczej w prawym ma to wieksze znaczenie. Dobrze wypierając się lewą nogą, ciązko jest jednocześnie wsówać stopę pod dźwignie i targać do góry. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Dużo miałeś pracy przy zmianie tego? Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 (edytowane) Po prostu odwróciłem dźwigienkę na wałku zmieniacza, ale to zalezy od motocykla, nie zawsze sie da. A w SV-le zdaje się jest mozliwość załozenia dźwigni zmiany biegów bezposrednio na wałku. Edytowane 20 Listopada 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 No pewnie jakbyś pojeździł tak ze 2-3 tygodnie to już byś się przestawił. Wiadome, że nic od razu nie przyjdzie i będzie trzeba o tym pamiętać. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Gorzej jak pociągniesz na dwójce do czerwonego i zamiast trójki wbijesz jedynkę :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Gorzej jak pociągniesz na dwójce do czerwonego i zamiast trójki wbijesz jedynkę :DSaleta opisywał, jak tak zrobił w zakręcie bodajże. Prawie wysiadł w połowie tegoż :icon_mrgreen: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Swoją drogą, czemu w drogowych motocyklach wbija się do góry? Jest jakieś uzasadnienie czy po prostu, bo tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Logika nakazuje, że zmiana biegu w górę rzeczywiście odbywa się w górę. Chyba tylko tyle. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Raczej w prawym ma to wieksze znaczenie. Dobrze wypierając się lewą nogą, ciązko jest jednocześnie wsówać stopę pod dźwignie i targać do góry.Są jakieś inne uzasadnienia dla rewersu biegów? Prawdę mówiąc, powyższe jakoś do mnie nie przemawia. Powinno się chyba dobrać bieg w taki sposób, aby nie trzeba było go zmieniać w pełnym złożeniu - na wyjściu, przy prostowaniu motocykla i tak jest do w miarę łatwe do zrobienia przy tradycyjnym porządku. Ponadto przy mocnym hamowaniu, gdy kładziemy duży nacisk na bak i na podnóżki, stuknięcie dźwigni w dół dla redukcji jest bardziej intuicyjne.Także o co kaman przy tym całym rewersie? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.