Skocz do zawartości

Szybka zmiana biegów z 6 do 2


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chodziło o to kto tak jeździ, tylko jaki ma sens robienie takiego manewru tylko do przemieszczania się po drogach.

jak masz pare motocykli , inny na tor i inny na ulice moze byc troche klopotliwe , bo trzeba za kazdym razem "myslec" o ustawieniu stopy w odpowiedniej pozycji przed zakretem by czasem niezrzucic nizej biegu na wyjsciu :)

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem tego samego zdania. Tak samo jak zamiana manetek prawa/lewa w rowerze to 10 minut roboty i też w niczym nie przeszkadza, a pomaga, bo człowiek ma dożywotnio zakodowane, żeby tej z prawej strony nie ściskać "do oporu" ;)

Ja kiedyś zamieniłem manetki i nic to nie dało. Pomogło dopiero jak zamieniłem linki hamulcowe :icon_rolleyes:

 

:icon_mrgreen:

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze nie przy 200 ale nieco poniżej zdarzało się przepinać biegi w prawym złożeniu. Zreszta nie o prędkość tu chodzi ale właśnie złożenie.

Nie bardzo rozumiem po co kolejna dyskusja w kwesti oczywistej. Zaraz gotów się znaleźć kolejny biker który zmienia kierunek jazdy bez przeciwskrętu, albo któremu sie rozstaw osi nie zmienia...

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a gdzie ty zap***dalasz 200, że masz problemy z wbiciem ?

 

Jak to gdzie, na cargo.

 

Moze nie przy 200 ale nieco poniżej zdarzało się przepinać biegi w prawym złożeniu. Zreszta nie o prędkość tu chodzi ale właśnie złożenie.

Nie bardzo rozumiem po co kolejna dyskusja w kwesti oczywistej. Zaraz gotów się znaleźć kolejny biker który zmienia kierunek jazdy bez przeciwskrętu, albo któremu sie rozstaw osi nie zmienia...

 

Mnie się zepsuła przegazówka. Czy coś jest nie tak z moim moto?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemu nie ma na prawych winklach, bo jest miejsce na operowanie lewą stopą. Ale chodzi o lewe winkle, kiedy nie ma jak włożyć stopy pod dżwigienkę. W max złozeniu się nie hamuje i nie redukuje biegów, ale zdarza się, źe trzeba zapiąć wyźszy. I wtedy lepiej kopać od góry, niż podważać od dołu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie w prawych jest większy problem.

 

W lewym nie zmienia sie biegów w złożeniu które nie pozwala zmieścić stopy. I w lewym wewnętrzna stopa jest swobodna i można nią operować.

 

W prawym gdy na zewnętrznej stopie mamy wypartą masę ciała trudno jest merdać stopą pod dźwignią nie tracąc przy tym stailności pozycji i motocykla.

Edytowane przez theodor.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lewym nie zmienia sie biegów w złożeniu które nie pozwala zmieścić stopy

 

No nie wiem, po kilku razach, jak mnie podbiło właśnie na lewym winklu, bo miałem zbyt mało cofniętą stopę nabrałem nawyku przyklejania stopy do "motóra" tak, żeby nic nie wystawało. Pytanie, czy to zależy od układu set-dźwignia zmiany biegów danego egzemplarza, czy coś źle robię (na 99% to drugie). Niemniej ciąg reakcji jest niestety żałosny: przytarcie stopą w złożeniu > automatyczne odjęcie gazu > moto jeszcze bardziej przysiada na zawiasie > kolejne przytarcie + utrata stabilności.

 

Nie mogę się doczekać pojeżdżawek torowych, liczę na jakiś postęp w tym roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...