szramer Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Nie chodziło o to kto tak jeździ, tylko jaki ma sens robienie takiego manewru tylko do przemieszczania się po drogach.jak masz pare motocykli , inny na tor i inny na ulice moze byc troche klopotliwe , bo trzeba za kazdym razem "myslec" o ustawieniu stopy w odpowiedniej pozycji przed zakretem by czasem niezrzucic nizej biegu na wyjsciu :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej33 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Większość ma zakodowana pamięć mięśniową na pracę w systemie std. i bez wyraźnej potrzeby (urwanie ułamków sekund na okrążeniu) wydaje mi się przechodzenie na rewers pozbawione sensu, z powodów powyżej podanych. Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Właśnie jestem tego samego zdania. Tak samo jak zamiana manetek prawa/lewa w rowerze to 10 minut roboty i też w niczym nie przeszkadza, a pomaga, bo człowiek ma dożywotnio zakodowane, żeby tej z prawej strony nie ściskać "do oporu" ;)Ja kiedyś zamieniłem manetki i nic to nie dało. Pomogło dopiero jak zamieniłem linki hamulcowe :icon_rolleyes: :icon_mrgreen: Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 moze okablowanie zamiast miedziane dajcie jakies, ja wiem, moze grafenowe... zawsze to pare deko mniej na wadze... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 w zakręcie? ale co za różnica,w góre ,czy w dół? Oni chyba oprocz tego quickshiftery mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 A teraz się zastanówJak zap***dalasz 200km/h w złożeniu to łatwiej wbić do góry, czy do dołu?... a gdzie ty zap***dalasz 200, że masz problemy z wbiciem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 I to jeszcze w złożeniu :D Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Moze nie przy 200 ale nieco poniżej zdarzało się przepinać biegi w prawym złożeniu. Zreszta nie o prędkość tu chodzi ale właśnie złożenie.Nie bardzo rozumiem po co kolejna dyskusja w kwesti oczywistej. Zaraz gotów się znaleźć kolejny biker który zmienia kierunek jazdy bez przeciwskrętu, albo któremu sie rozstaw osi nie zmienia... Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 ... a gdzie ty zap***dalasz 200, że masz problemy z wbiciem ? Jak to gdzie, na cargo. Moze nie przy 200 ale nieco poniżej zdarzało się przepinać biegi w prawym złożeniu. Zreszta nie o prędkość tu chodzi ale właśnie złożenie.Nie bardzo rozumiem po co kolejna dyskusja w kwesti oczywistej. Zaraz gotów się znaleźć kolejny biker który zmienia kierunek jazdy bez przeciwskrętu, albo któremu sie rozstaw osi nie zmienia... Mnie się zepsuła przegazówka. Czy coś jest nie tak z moim moto? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 limo idzie na króla spamu... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 http://i1.celebixy.pl/c4c1a3a732f53e88d22da5e1d410e057472160f3/5103_da9a_480-jpeg Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Problemu nie ma na prawych winklach, bo jest miejsce na operowanie lewą stopą. Ale chodzi o lewe winkle, kiedy nie ma jak włożyć stopy pod dżwigienkę. W max złozeniu się nie hamuje i nie redukuje biegów, ale zdarza się, źe trzeba zapiąć wyźszy. I wtedy lepiej kopać od góry, niż podważać od dołu... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 (edytowane) Własnie w prawych jest większy problem. W lewym nie zmienia sie biegów w złożeniu które nie pozwala zmieścić stopy. I w lewym wewnętrzna stopa jest swobodna i można nią operować. W prawym gdy na zewnętrznej stopie mamy wypartą masę ciała trudno jest merdać stopą pod dźwignią nie tracąc przy tym stailności pozycji i motocykla. Edytowane 15 Marca 2012 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakan Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Dokładnie, ja spróbowałem raz i to był pierwszy i ostatni.Dokladnie. Ja też. Wszystko sie pierdoli ;) Trzeba się całkowicie przestawic tylko na tor i przekodowac nawyki :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 W lewym nie zmienia sie biegów w złożeniu które nie pozwala zmieścić stopy No nie wiem, po kilku razach, jak mnie podbiło właśnie na lewym winklu, bo miałem zbyt mało cofniętą stopę nabrałem nawyku przyklejania stopy do "motóra" tak, żeby nic nie wystawało. Pytanie, czy to zależy od układu set-dźwignia zmiany biegów danego egzemplarza, czy coś źle robię (na 99% to drugie). Niemniej ciąg reakcji jest niestety żałosny: przytarcie stopą w złożeniu > automatyczne odjęcie gazu > moto jeszcze bardziej przysiada na zawiasie > kolejne przytarcie + utrata stabilności. Nie mogę się doczekać pojeżdżawek torowych, liczę na jakiś postęp w tym roku... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.