Asmodan Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak kogos nie stac na wiaderko specyfiku do mycia filtra to niech kupi sobie nafte bo jest to to samo tylko nie jest niebieskie :P Myje idealnie i nie niszczy ani nie wysusza filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ale nie odparuje z filtra, nie będzie się kleić, a co za tym idzie, nie będzie zbierać syfu, i nie da się potem nałożyć oleju, bo go rozpuści. No i będzie zasysana do gaźnika. 40zł to dużo, żeby spokojnie jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A jeżeli ktoś nie lubi bawić się z myciem filtra i całą chemią, to są już oleje do filtra które w całości zmywa się wodą z detergentem, np taki olej jest w ofercie bo motor oil i no toil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 ja myje w ropie , a nasaczam olejem silnikowym , nadmiar oleju wyduszam. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 hyle czoła, patent z nasączeniem olejem silnikowym miażdży temat. Do zamknięcia :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 hyle czoła, patent z nasączeniem olejem silnikowym miażdży temat. Do zamknięcia :banghead: A zaglądałeś kiedyś do serwisówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Przejrzałem jeszcze raz, sugerują, aby wlewać olej silnikowy do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Ja nasączałem zwykły filtr nie gąbkowy hipolem i nie radze tego robić nikomu motocykl po nasączeniu nie chciał chodzić dusił się i zdychał dopiero po jakimś czasie gdy się filtr przedmuchał to moto zaczynało normalnie chodzić. Teraz zamówiłem filtr gąbkowy hilfo i kupiłem wczoraj olej do filtrów bel ray w płynie 1L mam nadzieję że na nim i na nowej gąbce motocykl będzie dobrze chodził. Odnośnie nowych zakupów możecie mi napisać jak mam nowy filtr nasączyć? ile oleju użyć? nie chce przesadzić ani nasączyć za mało i po krótce jak to najlepiej zrobić gdzieś czytałem że wlewa się 20ml oleju do woreczka i wkłada się tam filtr ściskając go aż się cały nasączy, czy to dobry pomysł ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 zagladalem w XR , KLR , LC4 , nasaczac olejem silnikowym. Dziekuje dobranoc ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 zwykły olej ścieknie:/Ostatnio znalałem inny patent skńczył mi się olej do filtra i zauważyłem że smar do łańcucha też dobrze klei popsikałem troche filtr i co?Efekt lepszy niz w przypadku tego mojego dupnego oleju elf, po oumciu filtr nie rozpadł się ani nic sie nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 400 SXC USA - Owners Handbook 2000 strona 24Cleaning of air filter To do this, remove seat and the air filter cover from the air filter box. Unclap the filter holder, swing back and remove air filter plus filter carrier from the filter box. CAUTION!Do not clean foam filter with fuel or petroleum since these damage the foam. KTM recommends the products of the company PUTOLINE for air filter maintance. "ACTION CLEANER" for cleaning purposes and "ACTION FLUID" to oil the foam filter. Thoroughly wash the foam filter in special cleaning fluid and allow to dry well. Only press out the filter, do not wring out under any circumstances. Oil the dry foam filter with a high grade filter oil. Also clean the air filter box. Check carburettor collar for damage and that it is fitted correctly. wrzuć Twoje serwisówki, bo z tej jednoznacznie wynika, że należy używać określonych preparatów lub wysokiej jakości oleju do filtrów. jak chcesz to nawet Ci to zeskanuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 zwykły olej ścieknie:/Ostatnio znalałem inny patent skńczył mi się olej do filtra i zauważyłem że smar do łańcucha też dobrze klei popsikałem troche filtr i co?Efekt lepszy niz w przypadku tego mojego dupnego oleju elf, po oumciu filtr nie rozpadł się ani nic sie nie stało. Masakra :icon_twisted: Ale co racja to racja olej silnikowy sie nie nadaje, bo spłynie, nie lepi tak syfu do siebie i chyba co ważniejsze nie zatrzymuje wody, tylko ją przepuszcza. A co do serwisówek, do starszych moto napisane jest żeby używać gęstego oleju przekładniowego, w nowszych jest wpis o specjalnym specyfiku. Chyba w obecnych czasach gdzie dostępność i różnorodność oleji jest ogromna a ceny naprawde małe, bo juz za 30 plnów można mieć odpowiedni specyfik, to taka oszczędność i używanie oleju silnikowego do nasączania to aż nadto proszenie się o dodatkowe koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 ja się tak zastanawiam i sory za pozornie debilne pytanie ale jak poznajecie że filtr jest do mycia ?? co x czasu w ciemno go myjecie ?? ja w mtx 80 kupiłem nowy jak kupiłem moto i przez rok nawet go nie wyciągałem....z motocyklem nic sie nie działo odczuwalnie....w dt 80 to samo przez rok.... w crm 125 uparłem się że umyje naczytałem sie motoxa :D...zapaprałem cała wannę matka prawie mnie z domu wyrzuciła, laska z która sie spotkałem też chciała mnie rzucić bo łap nie mogłem domyć, a i tak ludwikiem nie udało mi sie domyć tego filtra kleił sie od oleju cały...crm jak chodziła przed myciem tak chodziła po myciu nic sie nie zmieniło dymienie moc nic...pół roku ciorałem po żwirowni gdzie była sciana kurzu (jeszcze ja -zawsze ostatni albo przedostatni jak dt 80 z nami była :D )i przez pół roku filtra nie wyciągałem i tak sie zastanawiam nie lepiej ten filtr po prostu co jakiś czas wymienić np co rok ?? do drzty nie kosztuje majątek 59 zł, raz na rok.... teraz w drz mam papierowy K&N http://allegro.pl/suzuki-drz-400-drz400-00-09r-filtr-powietrza-kn-i1612430397.html i w ogóle nie wiem kiedy go wymieniać, bo myć papierowego raczej się nie myje :D ... przypomina mi się sytuacja z łańcuchami, najpierw wszędzie wszyscy krzyczą żeby myć smarować cudować, a potem okazuje się że dużo ludzi nie dotyka łańcucha wcale i ma taką samą zywotność jak myty i psikany a nawet jak ktoś lata po piachu to niewskazane jest psikanie i smarowanie łancucha bo piach sie klei i robi sie pasta ścierna dla zebatek i ogniw..... ale to tylko moje subiektywne spostrzeżenia... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 u nas koleszce xt zaczął dymić, myslał ze tłok sie kończy, ale zajrzał do airboxa(pierwszy raz od 2lat), odma była zatkana przez brud, wyczyścił i jezdzi dalej, w nowych sprzętach to nie przejdzie, ja piorę mniej wiecej co 2 zbiorniki, a ten papierowy w ogóle nie zatrzyma wody, ja bym go odrazu wywalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Ten K&N napewno papierowy jest ? Do niego masz tam na stronie pdane preparaty do pielegnacji .Ja staram się swoję myć po każdej jeździe, jak jest wilgotno to po 2-3, nie zawsze sie uda (czasem mam nie chęć do moto przez cały tydzień między jazdami) Ważne żeby nie przeginać. Co do mycia to ja używam takich grubych gumowych rękawiczek. A z domu też mnie ganiają i nie pozwalają myć filtra w łazience :P tylko u mnie to bardziej czepiają się o zapach benzyny uzytej do zmycia oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.