cyborg78 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Harlista, wszystko sie zgadza w tym co piszesz, tylko mam mala uwage-silnik 1600 zasysa jednorazowo 800 cm szesciennych mieszanki paliwowo-powietrznej, a kolejne 800 w nastepnym dopiero suwie ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zależy jak go dostroisz, tak będzie palił. qurim, mowimy o dwoch calkowicie roznych sprawach.Ty mowisz o skladzie mieszanki (powietrze:paliwa) ja mowie o wymieszaniu paliwa w powietrzu poprzez dobranie wielkosci gaznika do wielkosci silnika. Słuszna uwaga. Zapomniałem o tym. :banghead: Czynnik CFM jest ważny. Dla lubiących matematykę polecam te dane:Stock Harley: 185 CFMMikuni HSR42: 213 CFMMikuni HSR45: 237 CFMMikuni HSR48: 270 CFM I następnie policzyć różnicę pojemności 80 vs.96. Jak mniemam kolega pisze że ma 1600ccm, w calach jest to 96cu a to z kolei daje 1573ccm vs. 1338ccm seryjnego EVO. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Harlista, wszystko sie zgadza w tym co piszesz, tylko mam mala uwage-silnik 1600 zasysa jednorazowo 800 cm szesciennych mieszanki paliwowo-powietrznej, a kolejne 800 w nastepnym dopiero suwie ssania OCZYWISCIE MASZ RACJEPrzeciez sa dwa cylindry a wiec 1600:2 Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Gaźnik, Keihin SE który mam obecnie ma gardziel 45-46mm. Przyjacielu,nie chce sie wdawac w niepotrzebna i bezsensowna dla mnie dyskusje. Kazdy ma swoja wlasna recepte na szczescie. Wiele lat temu kiedy pracowalem przy mojej '93 FLHS mialem ten sam dylemat.Wiedzialem ze chce Mikunui i wychodzilem z zalozenia ze "wiekszy jest lepszy" a silnikowi bedzie "latwiej oddychac". I po wielu poszukiwaniach dostalem , potwierdzona z wielu zrodel odpowiedz:dla EVO 1340 cc HSR 45 jest zlym rozwiazaniem. Dlatego kupilem HSR 42 (mam zreszta w garazu)I dlatego autorowi pytania proponuje poszukac (odrobic zadanie domowe) ktory gaznik dla jego 1600 cc bedzie lepszy Kolego, dlatego poprosiłem Was o radę. Jeżlei dyskusja jest bezsensowna to nie bierz w niej udziału. Mój post z prośbą o pomoc traktuję jako poszukiwanie, który gaźnik dla mojego 1600cc bedzie lepszy. Jeżlei sam miałbym taką wiedzę i umiał zdecydować nie prosiłbym o pomoc. Cenię Waszą opinię w tym temacie. Kwestja kasy jest dla mnie istotna, za 45mm zapłacę 1100 zł (okazyjna cena). a za 42mm 1600 zł. dlatego tez prosiłem o opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Niełatwa decyzja, też miałbym rebus na Twoim miejscu. W skrócie - HSR42 jest najlepszym gaźnikiem dla Twojego moto. HSR45 już nie jest ideałem, ale też będzie chodził na takim, ciekawe jak będzie chodził i ile zabawy ze strojeniem będzie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Wole chyba 42mm, nie ma co ryzykować. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Wole chyba 42mm, nie ma co ryzykować. Dzięki za pomoc. Dobry wybór. 42 w zupełności wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 A jaka jest srednica kanalu ssacego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Mój obecny gaźnik ma średnicę około 45-46mm więc kanał ssacy (S&S) tez jest tej samej średnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Kolego, dlatego poprosiłem Was o radę. Jeżlei dyskusja jest bezsensowna to nie bierz w niej udziału. Pomylilem cie z inna osoba co zreszta jednoznacznie wynika z tresci tego co napialem Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Pomylilem cie z inna osoba co zreszta jednoznacznie wynika z tresci tego co napialem Nie ma sprawy, dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Temat Mikuni HSR poruszony to i ja zapytam...Kiedyś gdzieś pisałem że mam w swoim Evo hsr`a. Koleś mi coś gadał że to 45tka. Nie zdejmowałem filtra,a tym bardziej samego gażniora, nie mierzyłem nic. Czy zewnętrznie da się go jakoś rozpoznać tzn. Wiem że to mikuni HSR, tylko czy to 42 czt 45 :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Może taki obrazek pomoże. HSR42 ma po prawej stronie jeden taki "dynks" w postaci półokrągłego nadlewu jakby, pozostałe HSR mają 2 takie elementy.http://www.mikuni.com/carburator/hsr_group_l.jpg Tu widać co to jest:http://www.mikunipower.com/Media/HSR42EasyKit.jpg Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Dzięki.No to jest M 42 :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.