mochamedali Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam! w kapie oleju są dwie sruby jedna na górze nie trzyma bo jest zepsuty gwint... macie jakieś sposoby zeby cos w tym temacie zadziałac?? czy mozna to przegwintowac na wieksza srube? czy moga popękac scianki? z góry dzieki za podpowiedzi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam! w kawie kxf450 2008r. Kape mocującą filtr oleju trzymaja dwie sruby, jedna z nich na górze nie trzyma bo poprzedni własciciel delikatnie mówiac zepsuł.... Da rade jakos to przegwintowac na wieksza srube bez ryzyka ze peknie blok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Możesz zastosować coś takiego : https://ssl.allegro.pl/item1158753584_zesta...emcy_tanio.html Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 A co to jest kapa oleju? Jakoś inne kapy mi się kojarzą. Ta nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelek84 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Możesz użyć tulej timesert - podobne do helikoli Albo najwygodniejsza opcja to płynny metal ... nanieść w otwór poczekać aż zaschnie i przelecieć gwintownikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelek84 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Pewnie chodziło mu o dekielek :biggrin: co by nie było OT najszybciej płynny metal to tak na szybko ... a jak nie helikoli i będzie trzymać Edytowane 31 Lipca 2010 przez majkelek84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Dokładnie chodziło o kape "dekielek " filtra oleju! juz nie bedziez sie czepiał?????? POZDRO!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerzpoludnia Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Wszystko zależy ile mięsa masz w nadlewach mieszczacych gwint. Jeżeli mało to tylko tulejowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Oglądałem własnie instukcje TIMESERT i tez niestety trzeba nawiercac... tam jest mało materiału i boje sie zeby nie pękło, w poniedziałek jade do sklepu sie zapytac co i jak to wygląda i cz mozna to wsadzic bez nawiercania, moze ta" spręzynka " bedzie się trzymała na tym starym gwincie... troche napewno go tam zostało.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Helicoil wymaga specjalnego gwintownika, najpierw nim gwintujesz, potem wkrecasz helicoil, natepnie wkrecasz srube i zapominasz o problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 helicoil tez nie załatwi problemu bo sruba jest długa na 7,5cm a helicoil da rade "wepchnąc" tylko powierzchownie... a ta śruba trzyma 3 elementy- denko filtra, przechodzi przez blok i łapie sie cylindra, i tylko na koncu w cylindrze , dokładniej w jego sciance jest a w zasadzie był gwint na długosci około 2-2,5cm wczoraj tam troche to przeswietliłem i okazało sie , ze troche tego gwintu tam jest ale nie bedzie dobrze trzymało! chyba bede musiał ze sruby zrobić " szpilke" i wklejic ja na stałe a denko od filtra łapać zwykła nakretką szóstką... Prosze o podpowiedzi!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Co ma wspolengo dlugosc sruby z zamontowaniem Helicoila. helicoil montujesz w miejscu gdzie jest zapsuty gwint. Demontujesz elementy, robisz gwint pod helicoila, montujesz go, skladasz elementy i na koniec skrecasz wszystko sruba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 no tak.. nie zrozumielismy sie;-) chciałem to zrobic jak najmniej i jak najbardziej bezinwazyjnie, ale teraz mi naswietliłes jak to powinno byc pożadnie zrobione i tak bedzie trzeba zrobic! Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Przeciez helicoil to jest najmniej inwazyjna metoda wiec oco chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 pewnie o to, żeby nic nie rozkręcać i niech się samo naprawi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.