Skocz do zawartości

CBRF4 dławi się w niskich obrotach


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

motocykl to CBR4F z 2000 roku wersja szwajcarska.

Problem jest taki ze motocykl przy ruszaniu albo przy wolnej jeździe gdzieś w przedziale 1000-2500 obrotów dławi się ( jak by gaźniki i zawory były do regulacji ). zawory w normie, gaźniki zsynchronizowane ( nie da się ustawić składu mieszanki śruby nie maja naciec na śrubokręt ) ale kolor świec jest kawowy, świece tez są nowe, filtr powietrza nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

( nie da się ustawić składu mieszanki śruby nie maja naciec na śrubokręt )

 

To sa zapewne zaslepki , pod nimi znajduja sie wlasciwe sruby , przynajmniej hamerykanskie wersje tak maja . Nalezy ja nawiecic i nastepnie wylupac . Trzeba to zrobic z glowa tak zeby nie uszkodzic srub biegu jalowego .

 

Powiedziawszy przyczyna twoich problemow zapewne lezy gdzie indziej , na dzien dobry nalezy rozebrac i wyczyscic gazniki , dysze , itd sprawdzic i ustawic poziom paliwa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w ogóle nie wygląda na elektrykę. Zakłucenia tylko w tak wąskim zakresie obrotów?

 

Oczywiście, że tak. Naprawiałem taką usterkę. Moduł powoduje takie objawy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w ogóle nie wygląda na elektrykę. Zakłucenia tylko w tak wąskim zakresie obrotów?

 

Oczywiście, że tak. Naprawiałem taką usterkę. Moduł powoduje takie objawy.

No ok ... jest to możliwe, ale przyznaj się, że najpierw byś sprawdził gaźniki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w ogóle nie wygląda na elektrykę. Zakłucenia tylko w tak wąskim zakresie obrotów?

 

Oczywiście, że tak. Naprawiałem taką usterkę. Moduł powoduje takie objawy.

No ok ... jest to możliwe, ale przyznaj się, że najpierw byś sprawdził gaźniki ;)

 

Nie ukrywam nawet tego. Pierwsze co to poszedł do regulacji i nawet jest to wskazane, chyba, ze masz pod ręka drugi moduł na podstawkę.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepki da się łatwo wyjąć używając blachowkrętów. Robisz otworek małym wiertłem, delikatnie. Wkręcasz wkręt i wyciągasz z zaślepką.

 

Dławienie się może być też z powodu zapłonu. Chociaż gaźnik powinien iść pierwszy "na stół". Miałem podobnie zeszłego sezonu w Harrym, skład mieszanki winny. Teraz tylko czasem się zdławi w okolicach 1k RPM ale skład mam ustawiony "na oko", na dniach dopiero dopracuję jak obce motongi skończę i wyjadą mi z garażu na dobre.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam ten sam problem ze swoja F4.Jak jest silnik zimny albo ma optymalna temperature to wszystko jest ok,ale jak postoje w korku albo na swiatłach i temperatura podskoczy do ok 100 stopni to przy ruszaniu sie dławi tak do 2,5tyś.Co to moze byc?

Edytowane przez PRZEMA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...