Dr.Artur Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witam motocykl to CBR4F z 2000 roku wersja szwajcarska.Problem jest taki ze motocykl przy ruszaniu albo przy wolnej jeździe gdzieś w przedziale 1000-2500 obrotów dławi się ( jak by gaźniki i zawory były do regulacji ). zawory w normie, gaźniki zsynchronizowane ( nie da się ustawić składu mieszanki śruby nie maja naciec na śrubokręt ) ale kolor świec jest kawowy, świece tez są nowe, filtr powietrza nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 śruby nie maja naciec na śrubokręta na klucz serwisowy? Jak dla mnie sklad mieszanki jest do ustawienia... ew zobacz jeszcze czy ktorys z kruccow nie popekal, cale podcisnienie popodlaczane etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 na klucz serwisowy tez raczej nie tak jak by sie po prostu nie dało i tyle. jak to jest z tymi króćcami czym pryska się i jak się wkręci to dziurawe? plakiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Czyms latwopalnym np. samostartem. Rozbierales juz te gazniki wogole? Skoro nie ma regulacji to moze ktoras z dysz sie zapchala? Ja bym je wyjal, wyczyscil i sprawdzil jak to jest z tymi srubami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 ( nie da się ustawić składu mieszanki śruby nie maja naciec na śrubokręt ) To sa zapewne zaslepki , pod nimi znajduja sie wlasciwe sruby , przynajmniej hamerykanskie wersje tak maja . Nalezy ja nawiecic i nastepnie wylupac . Trzeba to zrobic z glowa tak zeby nie uszkodzic srub biegu jalowego . Powiedziawszy przyczyna twoich problemow zapewne lezy gdzie indziej , na dzien dobry nalezy rozebrac i wyczyscic gazniki , dysze , itd sprawdzic i ustawic poziom paliwa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 czyli problemu raczej należy szukać w gaźnikach ? ja się skłaniałem w stronę coś z elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 To w ogóle nie wygląda na elektrykę. Zakłucenia tylko w tak wąskim zakresie obrotów? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 To w ogóle nie wygląda na elektrykę. Zakłucenia tylko w tak wąskim zakresie obrotów? Oczywiście, że tak. Naprawiałem taką usterkę. Moduł powoduje takie objawy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 To w ogóle nie wygląda na elektrykę. Zakłucenia tylko w tak wąskim zakresie obrotów? Oczywiście, że tak. Naprawiałem taką usterkę. Moduł powoduje takie objawy.No ok ... jest to możliwe, ale przyznaj się, że najpierw byś sprawdził gaźniki ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 To w ogóle nie wygląda na elektrykę. Zakłucenia tylko w tak wąskim zakresie obrotów? Oczywiście, że tak. Naprawiałem taką usterkę. Moduł powoduje takie objawy.No ok ... jest to możliwe, ale przyznaj się, że najpierw byś sprawdził gaźniki ;) Nie ukrywam nawet tego. Pierwsze co to poszedł do regulacji i nawet jest to wskazane, chyba, ze masz pod ręka drugi moduł na podstawkę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Zaślepki da się łatwo wyjąć używając blachowkrętów. Robisz otworek małym wiertłem, delikatnie. Wkręcasz wkręt i wyciągasz z zaślepką. Dławienie się może być też z powodu zapłonu. Chociaż gaźnik powinien iść pierwszy "na stół". Miałem podobnie zeszłego sezonu w Harrym, skład mieszanki winny. Teraz tylko czasem się zdławi w okolicach 1k RPM ale skład mam ustawiony "na oko", na dniach dopiero dopracuję jak obce motongi skończę i wyjadą mi z garażu na dobre. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam.Mam ten sam problem ze swoja F4.Jak jest silnik zimny albo ma optymalna temperature to wszystko jest ok,ale jak postoje w korku albo na swiatłach i temperatura podskoczy do ok 100 stopni to przy ruszaniu sie dławi tak do 2,5tyś.Co to moze byc? Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez PRZEMA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 właśnie o to chodzi ze moduł jest nawiercany w pewnym miejscu w celu odblokowania i z tego co monter pisze to moze byc przyczyna. gazniki i zawory niby zrobione. przema a ty zawory i gazniki sprawdzales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jeszcze nie sprawdzałem.Ponoc poprzedni własciciel to ostatnio robił.Dodam ze moto pali na cyk i trzyma obroty na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jezeli macie reczne ssanie to dodajcie w warunkach takiego przydlawiania sie - to wyjasni czy jest za ubogo, czy za bogato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.