qurim Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 (edytowane) EDIT. Napisałem posta i skumałem potem że jeszcze 2 strony są. :banghead: Więc usunąłem to co napisałem że to tylko chińskie owiewki ma założone i dlatego taki odstęp jest. Uspokoję Cię - owiewki masz OK, takie jak powinny być. Ramę masz zj....ną. :icon_mrgreen: A te brakujące 2cm czyli 20mm (bo centymetrami posługuje się grabarz, którego Ty i Twoja CBR niedługo spotkacie) to może "zniknęło" z powodu regulacji naciągu łańcucha, jako że zakres ma sporo więcej "centymetrów" a jak się nie umie mierzyć rozstawi osi to wtedy taka kupa wychodzi. Na pocieszenie dodam tyle że boczne owiewki nie są identyczne jak w fabrycznej CBR, a to widać po tym jak bardzo kolektor wydechowy jest odsłonięty u Ciebie. A jak chcesz wiedzieć co może się stać podczas jazdy z trefną ramą, gdy np. wjedziesz w dziurę, nierówność czy po prostu od przeciążenie spowodowanego masą i prędkością:http://img396.imageshack.us/i/92279649599659569609459.jpg/sr=1 Może złamiesz sobie pryz tym paznokieć, może zedrzesz sobie dupsko na asfalcie, a może poczujesz się jak ten Pan z poniższego zdjęcia:http://republika.pl/wsk_fenix/images/ludzie_kurde01.jpg Teraz kumasz? Posłuchaj motocyklistów starszych stażem, niejedno widzieliśmy, niejedno przeżyliśmy i niejednego przyjaciela straciliśmy w wypadku na moto. My tylko Ci doradzamy abyś nie skończył tak jak inni. Potem w w gazetach będą o Tobie pisali "Z nieustalonych przyczyn motocyklista stracił panowanie i uderzył w nadjeżdżającą ciężarówkę ..." Edytowane 23 Marca 2011 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 (edytowane) Możesz się spodziewać takiej ładnej shimmy np. a tak w ogóle to jeździj...najlepiej z kamerką. http://www.youtube.com/watch?v=GBOqXOpvD7U&feature=related Różne cuda handlarze w Naszym kraju sprzedają, ale nie wierzę żeby ta CBr przeżyła aż taki poważny dzwon żeby główka się cofnęła tak bardzo i potem żeby ktoś to naprawił w tak idealny sposób że nic nie widać na ramie i innych elementach.Chociaż całkowicie nie odrzucam tej tezy. Przyglądam się zdjęciom które dał Monter i tak widzę że z bocznymi owiewkami jest coś nie tak, a to dlatego że kolektor wydechowy nie jest tak bardzo przykryty w Twojej jak w fabrycznej CBR. Może Cebra miała wypadek i ktoś założył do niej chińskie owiewki lub z innego rocznika, mające drobne modyfikacje mocowań czy coś.... Nie znam Hondy więc tylko tak gdybam. Na odległość motocykla nie wyleczymy. Musiałbyś jechać do serwisu Hondy lub jakiegoś kumatego mechanika i poprosić o ocenę tego motocykla. Trzeba było znaleźć Nasze forum zanim kupiłeś motocykl. :icon_mrgreen: Ja też Qurim patrzyłem na te foty i kolektor jest po prostu inny i zdjęcie jest pod innym kątem. Edytowane 23 Marca 2011 przez _Monter_ lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2905 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 dzieki qurim za post poniewaz jest on bardzo wyrozumiały i widze ze mnie rozumisz w porownaniu do myciora no wlasnie gdybym wiedzial ze bedzie takie cos to bym najpierw zajzal na forum no ale teraz nie ma co gdybac bo moto juz jest bylem po niego z kumplem ktory juz pare lat smiga i on powiedzial ze moto w zakretach i nie tylko prowadzi sie elegancko nic nie sciaga itp to jest w pozadku. moje to jest 3 moto i tez podczas jazdy nic nie stwierdzilem.killer masz racje napewno moze sie cos stac tylko ciezko powiedziec co, ale zarowno moze sie nic nie wydazyc dlatego narazie nie smigam na maksa tylko jezdze ostroznie a jak sie ociepli to mam zamiar jechac do Bielska Białej i zmierzyc geometrie calego motocykla. bo owieki wykluczam skoro brakuje w rozstawie osi.ogolnie to ciezka sprawa bo moto nie bylo wcale tanie a ja cieszylem sie ze cos kupilem a teraz jest jak jest. ale faktycznie ten kolektor tez dziwnie jest schowanypostaram sie w najblizszym czasie zrobic wiecej foto i wgrac tak zeby bylo pod roznym katemmoze ktos stwierdzi cos wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 no tak myślałęm nic konretnego sie nie dowiem napisz co chcesz usłyszeć to Ci to skopiuje i ci wkleję. pzdr masz racje napewno moze sie cos stac tylko ciezko powiedziec co, ale zarowno moze sie nic nie wydazyc dlatego narazie nie smigam na maksa tylko jezdze ostroznie a jak sie ociepli to mam zamiar jechac do Bielska Białej i zmierzyc geometrie calego motocykla. a jak do Bielska nie dojedziesz to co wtedy? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2905 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 napisz co chcesz usłyszeć to Ci to skopiuje i ci wkleję. nictaka życzliwosc na forum motocyklowym jest mi nie potrzebna raczej dojade bo juz zrobilem nim 2tys km i caly czas jezdzi mądralo!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 (edytowane) Zanim wsiądziesz kolejny raz na ten motocykl to zastanów się dwa razy co się może stać. Na Twoim miejscu nie zastanawiałbym się tylko odrazu moto na pake i na geometrie. A Ty dalej jeździsz i nawet do żadnego mechanika nie masz czasu podskoczyć przynajmniej żeby żucił okiem, tylko czekasz na słowa od kogoś, które dają Ci nadzieje że wszystko jest ok. Jednym słowem żal :lapad: A tak poza to z motocyklem wszystko jest okej. Można śmiało zapier...lać jeśli to chcesz usłyszeć. Edytowane 23 Marca 2011 przez damian155 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 (edytowane) Przeczytalem caly temat i wszystkie wypowiedzi bardziej doswiadczonych kolesi niz Ty i jakos wszyscy maja odmienne zdanie od Ciebie, ale Ty nie chcesz przyjac do wiadomosci, ze masz gniota i dales sie zrobic na szaro :banghead: Nie chce Cie obrazac, ale po Twoich wypowiedziach nie wiem czy jestes wiekszym idiota czy ignorantem.Posluchaj kolegow i zrob jak radza, bo moze sie okazac, ze wiecej fot nie bedziesz w stanie juz zamiescic. P.s.I zmien kolegow co lataja po torze, bo po Twoim moto widac, jacy z nich znawcy :banghead: Pzdr Edytowane 23 Marca 2011 przez bibor80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 raczej dojade bo juz zrobilem nim 2tys km i caly czas jezdzi mądralo!! jakie to ma znaczenie mądralo - te 2 tyś? Ci twoi znajomi ci powiedzieli ze jak przejedziesz 2 tyś. to już będzie jeździło dalej? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 napisz co chcesz usłyszeć to Ci to skopiuje i ci wkleję. nictaka życzliwosc na forum motocyklowym jest mi nie potrzebna raczej dojade bo juz zrobilem nim 2tys km i caly czas jezdzi mądralo!! Manual podaje 1386mm rozstawu osi w tym modeluTobie z pomiaru wyszło jakieś 2-2.5 cmWeź się ogarnij chłopie bo to nie drzwi os dziadkowej stodoły i pomiar wypada wykonać dokładnie zgodnie z manualem a nie babcinym przymiarem krawieckim.Kogo nazywasz mądralą ?Nikt z tego forum nie zazdrości Ci posiadania tego motocykla i nie będę pisał, że to tylko jedna kupa złomu bo nie wypada.Chcesz koniecznie sobie zrobić krzywdę ? wolno Ci bo jesteś dorosły tylko powiedz na koniec tej ciekawej dyskusji po jaką cholerę robisz z siebie idiotę na tym forum?Żądasz życzliwości ?Przecież wszyscy dobrze Ci życzą i gwarantuje Ci, że nie nie zagląda tutaj żaden grabarz który z chęci dobrego zarobku w niedalekiej przyszłości doradza Ci dalszą jazdę tą kupą złomu. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 (edytowane) Ale burdel się narobił. Chłopak oporny jest. Trudno. Nie pozostaje nic innego jak wziąć skrzynkę z narzędziami, porządny aparat cyfrowy i iść do garażu. Zdejmujesz zbiornik, boczne owiewki i najlepiej też czachę czyli przednią owiewkę można by zdjąć, robisz dobre zdjęcia w dobrym, dziennym świetle. Najlepiej jakby moto stało prawie w pionie czyli podłóż coś pod stopkę boczną lub niech ktoś Ci przytrzyma moto. Fotki robisz kucając, na wysokości "środka" motocykla. Potem fotki z tyłu rzutując na cały motocykl a najlepiej z góry na przednią część ramy włącznie z silnikiem, no i z przodu też, tak aby przednie koło było na wprost ustawione - tu cykasz 2 fotki, jedną na wysokości przedniej lampy, drugą na samym dole, przy glebie tak aby było widać oba koła w jednej osi. Potem cykasz fotki zakamarków - główka z każdej strony, pod główką, wewnątrz ramy między główką a silnikiem, mocowania silnika, przednie zawieszenie z boku, belki ramy od główki do silnika - z góry, z boku i od wewnątrz, górną powierzchnię dolnej półki zawieszenia wokół główki ramy itp. Potem te foty wrzucasz do sieci, dajesz linki i oglądamy raz jeszcze. Tylko tyle możemy Ci pomóc przez internet. Jeśli chcesz oczywiście, bo możesz to olać i czekać na pomiar. Jeśli nie chcesz się bawić we wgrywanie zdjęć to spakuj je i podeślij mi na adres pedał[email protected] i na forum daj cynk że wysłałeś. Ja wrzucę je do sieci i podam link. Sam jestem ciekaw co jest grane z tą Cebrą. Edytowane 24 Marca 2011 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Tak czy owak, dlaczego nie chcesz podać danych typa od którego ją nabyłeś? Jak to jakiś rzeźbiarz to może udało by się uchronić kolejnego motonitę przed "wtopą" pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 A może kolega byl sprzedającym :D :icon_mrgreen: Drogi adi , jesli chcesz komukolwiek pomóc to podaj namiary pośrednika i sprzedawcy . Sobie , jak widze , na siłe nie chcesz pomóc , to zrób to dla innych . Rozumiem ze jestes zajebiście napalony , pracowałes , zbierałes , odkładałes etc . , ale jak moto polecił Tobie twój dobry znajomy , to sie ku*wa zastanów czy aby napewno jest takim dobrym ;] Cieżkie pytania sa hu*owe w zadawaniu jak i w odpowiadaniu na nie , ale jak sie nie zapytasz teraz to cie kazdy znajomy "dobrego znajomego" bedzie chciał pocisnąć w dupala . Pozdro. Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Ale burdel się narobił. Chłopak oporny jest. Trudno. Nie pozostaje nic innego jak wziąć skrzynkę z narzędziami, porządny aparat cyfrowy i iść do garażu. Zdejmujesz zbiornik, boczne owiewki i najlepiej też czachę czyli przednią owiewkę można by zdjąć, robisz dobre zdjęcia w dobrym, dziennym świetle. Najlepiej jakby moto stało prawie w pionie czyli podłóż coś pod stopkę boczną lub niech ktoś Ci przytrzyma moto. Fotki robisz kucając, na wysokości "środka" motocykla. Potem fotki z tyłu rzutując na cały motocykl a najlepiej z góry na przednią część ramy włącznie z silnikiem, no i z przodu też, tak aby przednie koło było na wprost ustawione - tu cykasz 2 fotki, jedną na wysokości przedniej lampy, drugą na samym dole, przy glebie tak aby było widać oba koła w jednej osi. Potem cykasz fotki zakamarków - główka z każdej strony, pod główką, wewnątrz ramy między główką a silnikiem, mocowania silnika, przednie zawieszenie z boku, belki ramy od główki do silnika - z góry, z boku i od wewnątrz, górną powierzchnię dolnej półki zawieszenia wokół główki ramy itp. Potem te foty wrzucasz do sieci, dajesz linki i oglądamy raz jeszcze. Tylko tyle możemy Ci pomóc przez internet. Jeśli chcesz oczywiście, bo możesz to olać i czekać na pomiar. Jeśli nie chcesz się bawić we wgrywanie zdjęć to spakuj je i podeślij mi na adres pedał[email protected] i na forum daj cynk że wysłałeś. Ja wrzucę je do sieci i podam link. Sam jestem ciekaw co jest grane z tą Cebrą. :lalag: Najlepsza wypowiedź w tym temacie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2905 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 nie mam dokładnych namiarow na tego typa a z reszta mniejsza o to teraz to juz nie wazne.jak nazbieram troche kasy to podjade zrobic ta geometrie a jutro postaram sie skoczyć do pożadnego warsztatu bo jest taki nie daleko mnie.wiem ze z moto jest cos nie tak, chcialem sie tylko wstepnie dowiedziec co to jest ale widze ze kazdy tylko umie wyskakiwac i udawac cwaniaka, a nic pozatym !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Ale tu nikt nie chce udawać cwaniaka, tylko OCALIĆ TWOJE I INNYCH ŻYCIE !! Zrozum w końcu, że możesz równie dobrze przejechać na tym 20 tysięcy kilometrów, a może coś się stać na następnym zakręcie. Zamiast jeździć i wydawać kasę na paliwo, przeznacz ją na przegląd moto. Bo (odpukać) możesz nie doczekać przeglądu jeżdżąc dalej. Pzdr Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi