Bimbak Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 taaa... już widzę oczyma wyobraźni jak mechanik udziela mi rzetelnej porady na temat awaryjności tych zawieszeń. Bo z pewnością każdy polski mechanik naprawiał już dziesiątki takich lexusów z 4-ro litrową V8-emką :D Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Konwencjonalne było w anglii :) Może w innych krajach też, tego nie wiem. Ten LS którym napisałem też jest z niemiec a i tak sie zepsuł bardzo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 taaa... już widzę oczyma wyobraźni jak mechanik udziela mi rzetelnej porady na temat awaryjności tych zawieszeń. Bo z pewnością każdy polski mechanik naprawiał już dziesiątki takich lexusów z 4-ro litrową V8-emką :D A co tu ma silnik do rzeczy, ja pisze o zawieszeniu pneumatycznym i to nie ma znaczenia w jakim samochodzie, bo jak padnie to sie zaczynaja straszne wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 (edytowane) Fajny ten merol. Właśnie takie samochody mi się podobają. Szukałem ostatnio czegoś podobnego na allegro i nie mogłem znaleźć, dzięki. Apropos, nie znacie może modeli, które są troszkę bardziej, że się tak wyrażę, "kanciaste"? Ten ma zbyt opływowy kształt, a mi podobają się takie płaskie puszki smile.gif Z Mercedesów: W201 W124 W140 W140 coupe(CL/SEC) W126 W126 coupe (SEC) W123 W123 coupe No i cała reszta, m.in W114-W115 :icon_mrgreen: ________________ Wiadomo, że jak się kupi W140 za 12 tys zł to nic dobrego z tego nie będzie :rolleyes: Znajomy 140tki szukał kolo dwóch lat. Znalazł, wersja USA, 5.0 i stan przyzwoity. (No i nie za 12 tys tylko dwukrotność tej kwoty :wink: ) ________________ widzieliście kiedyś wewnętrzne lusterko regulowane elektrycznie ?? biggrin.gif albo tylne siedzenia też elektryczne biggrin.gif o drobiazgach typu elektrycznie reg kierownica , pasy , pompowane siedzenia z trzema pamięciami (kierowca + pasażer) czy składane elektr tylne zagłówki już nie ma co wspominać biggrin.gif Wszystko to wychodziło w serii + "Pancerne szyby" (Podwójne) jak to ludzie pisali :biggrin: Edytowane 31 Stycznia 2011 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straycat Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 jak lubisz płaskie fury, to masz jedyen jedyny sluszny wybor http://allegro.pl/show_item.php?item=1438354831 i jeszcze ci zostanie na drogie naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 O fordach juz bylo. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 (edytowane) taaa... już widzę oczyma wyobraźni jak mechanik udziela mi rzetelnej porady na temat awaryjności tych zawieszeń. Bo z pewnością każdy polski mechanik naprawiał już dziesiątki takich lexusów z 4-ro litrową V8-emką (IMG:style_emoticons/default/D.gif) z takimi samochodami jezdzi sie do mechanikow, ktorzy sie na tym znaja, a do do kazdego polskiego mechanika. Do kazdego polskiego mechanika to mozna jechac z F126p czy Polonezem - podbnie jak z Volvem w Szwecji. Z kazdym pneumatycznym zawieszeniem bywaja problemy i jest to drogie w naprawie - ostatnio znajomy mowil mi jak sprowadzal tylne zawiasy pneumatyczne bezposrednio od producenta i wyszlo to 2 razy taniej niz w serwisie merca. A tak normalnie to jedna strona kolo 5kPLN. Edytowane 31 Stycznia 2011 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Widzę że co poniektórzy mają kompleksy lub chamską naturę, skoro wam się nie podoba temat to zamknąć szczekaczki. Co do auta, to e38 to dla mnie już epoka elektroniki, ja bym bardziej kierował się coś w stylu: - e24 635csi - http://allegro.pl/bmw-635-csi-i1439118821.html - w124 coupe - http://allegro.pl/w124-coupe-bardzo-zadbany-i1421548647.html tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Ta 124 to piekne auto :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 pro. A może bmw 850i ? To jest dopiero kosa. Ale utrzymanie kosztuje, nawet jeżeli kupisz dobry egzemplarz, może się okazać że i tak jeszcze sporo w niego wpakujesz. Samo spalanie kręci się wokół 20 litrów. Sąsiad kupił jedną z droższych na allegro (około 50.000 zł), podobno zadbaną, mimo to w przeciągu roku, musiał wpakować w auto prawie drugie tyle. Śmialiśmy się, bo tablice rejestracyjne zaczynały się od cyfr 85... akurat tyle ile go wyniosła z naprawami. Miał też 750 wersja Long, tutaj było podobnie, też wpakował trochę kasy, choć kupił zadbany egzemplarz, bo sam sprowadził z Niemiec. Następne był jakiś sportowy model volvo coupe... wielka pomyłka, bo się sypał non stop. Masz siano to kupuj i nie czekaj, bo jeszcze się forsa rozejdzie na inne duperelki. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirk25 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 ooo tak E24 635 klasyczny beton, samochód idealny :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 850 to nie samochód na moją kieszeń :bigrazz: Obecnie nadal mam mieszane uczucia. Ciągle waham się między E38 a W220. Mam mętlik w głowie. E38 ma dosyć toporne wnętrze ale jest tańsze, W220 ma gorszy silnik, ale nadrabia to wykonaniem i niestety ceną serwisu. :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 850 to nie samochód na moją kieszeń :bigrazz: Obecnie nadal mam mieszane uczucia. Ciągle waham się między E38 a W220. Mam mętlik w głowie. E38 ma dosyć toporne wnętrze ale jest tańsze, W220 ma gorszy silnik, ale nadrabia to wykonaniem i niestety ceną serwisu. :lapad: W220 bym sobie odpuścił już na starcie(W140 duuuuużo lepsze). Co chwile jakaś pierdółka elektroniki siada, nie mówiąc już o pneumatycznym zawiasie w którego trzeba wrzucić sporo kasy żeby doprowadzić do stanu używalności, do czasu jak znowu padnie na naszych polskich drogach :) Dlaczego Putin jeździ W140 a nie W220? A no bo W140 lepsze :icon_mrgreen: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Wlodi, takie W140 jakie bym chciał (wpiszcie sobie na YT "Haku W140" :cool: ) kosztuje ciężkie pieniądze. Te które są na allegro wyglądają okropnie i kojarzą mi się ze starą podmiejską dzielnicą przedwojennych domków jednorodzinnych :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 (edytowane) Dlaczego Putin jeździ W140 a nie W220? A no bo W140 lepsze :icon_mrgreen: A no bo W140 pewnie odporniejsze na działanie bomby elektromagnetycznej. :icon_question: Edytowane 2 Lutego 2011 przez BIL Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.