RuSheR Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Hmm.. jestem początkującym motocyklistą, i mam takie może trochę głupie/dziwne pytanie co do przepisów ruchu drogowego, czy jazda na jednym kole jest jakoś określenie karalna w polskim prawie? I czy możliwe, że policja przyczepi się kiedy wolno będę przejeżdżał z dziewczyną po deptaku (tzn. tak bardzo wolno <10km/h), może to pytanie dziwnie brzmi, ale chodzi o to, że chcę zrobić dziewczynie niespodziankę z romantyczną kolacją i podjechać pod samo wejście do lokalu ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Skuterem :icon_question: :icon_exclaim: :icon_eek: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Hmm.. jestem początkującym motocyklistą, i mam takie może trochę głupie/dziwne pytanie co do przepisów ruchu drogowego, czy jazda na jednym kole jest jakoś określenie karalna w polskim prawie? I czy możliwe, że policja przyczepi się kiedy wolno będę przejeżdżał z dziewczyną po deptaku (tzn. tak bardzo wolno <10km/h), może to pytanie dziwnie brzmi, ale chodzi o to, że chcę zrobić dziewczynie niespodziankę z romantyczną kolacją i podjechać pod samo wejście do lokalu ;P z dziewczyną na tylnym kole chcesz jechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrev66 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 W latach 80-tych jawą wjechałem do knajpki poza popłochem gosci nic sie wiecej nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...