Skocz do zawartości

Maniek-J8

Forumowicze
  • Postów

    285
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maniek-J8

  • Urodziny 12/08/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk-Wolne Miasto

Osobiste

  • Motocykl
    kawasaki gpz 600 r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    16162522
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Maniek-J8

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

1

Reputacja

  1. sprawdz czy ma kompresje,kupiłeś go nienachodzie więc poprostu może już pierscienie żyletki,cyłek wylatany?
  2. no i kawasaki złożone,wymieniłem głowice,regulacja zaworów,nowy lakierek i odpaliło od strzału-teraz chodzi ładnie,wkręca sie na obroty i wogle nie ten motor.teraz siadam do plotera i naklejeczki se zrobie.
  3. zawory po 46 zł znalazłem w jakimś sklepie z warsztatem który naprawia kawasaki itp,łoki miedostały nic,denka są ok nieruszone,zawory poprostu weszły w głąb gniazda zaworowego-sam rant denka zaworu zniknoł,poprostu odpadł tak równiutko wokół .wyklepał sie czy coś ale na szczęście nieuszkodziło to co odpadło ani tłoków ani cylindrów.głowice musze zmienić niestety.przy okazji postoju zaczołem już se przygotowywać ją do podkładu choć plan miałem na zime se trysnąć.zastanawiam sie nad kolorami w jakie ją ubrać,jest biało,czerwono,niebieska i chyba te kolorki zostawie tylko w perle se trysne.dziękuje za wszystkie pomocne podpowiedzi Shinigami i L.W.G.
  4. zdjołem głowice,7 zaworów ssących do wywalenia bo rant grzybka zniknoł-odpadł i zawory zrobiły sie mniejsze wpadając w gniazda i nietrzymały nic ciśnienia,woda przedostawała sie pod uszczelką głowicy na 1 cylinder jednak-widać dokłady ślad na uszczelce i cylindrze którędy szła.cylindry o dziwo niemają progu,niesą w najmniejszym stopniu zarysowane więc chyba jednak niebęde już ich zdejmował,ale głowica do roboty albo do wymiany.może gdybym wymienił zawory i dotrł je to byłoby ok bo gniazda są ładne w miare tylko pewnie koszt 1 zaworu to z 50
  5. taką już kupiłem-nic nierobiłem jeszcze.kupiłem i odpalała,jechała,jak zimna to coś było słychać ale obstawiałem że wałek rozrządu przytarty troche,kiepsko chodziła na wolnych-tak jak pisałem więc wymieniłem świece,przewody,wyczysciłem gaznik,gumki zmieniłem i dalej lipa,potem dolałem płynu i zobaczyłem tą wode z tłumika i gdy zdjołem pokrywe to niespodzianka taka.zdejme głowice,tylko niewiem czy rozżąd dobrze sobie ustawiłem do zdjęci głowicy.na wale ustawiłem na T,na jednym wałku u góry jest EX,na drugim IN i pokrywają się znaki na wałkach z boku.zawory wszystkie niby lużne prawie,poluzuje napinacz i po 2 śruby na zębatkach poodkręcam by wałki rozpołowić.Czy dobrze myśle z tym rozrządem?
  6. zdjołem pokrywe zaworów i-na pierwszym cylindrze 2 ssące podparte,na drugim zawory mają lużne sprężyny i zawory niedomykają sie tak jakby gniazda wyjarane czy co,zawór se luzno lata,to pewno głowica do wyj...
  7. posprawdzam ciśnienie w cylindrach,tylko to do bani to ile?bo o serwisówce to mogr tylko pomarzyć
  8. Dziękuje za podpowiedzi profesjonalisty-nieznam sie zbyt na takich maszynach-w młodosci ujeżdzałem jawy 350,kupiłem se kawe bo jakoś ciągnie staruszka by se posmigać jeszce zanim spoczne na wózku inwalidzkim,niestać mnie na nowe moto i na wizyty u mechaniorów więc prubuje zasięgać rad tu na forum od ludzi którzy użytkują takie motory.Chce zdjąć głowice i wymienić uszczelke tylko troszke sie boje że z rozrządem potem moge sobie nieporadzić,a jakbym już głowice zdjoł to i do cylindrów bym zajrzał może pierscienie by czas zmienic i wogle
  9. no właśnie w zbiorniczku w pługu było mało płynu,dolałem i zauważyłem wtedy że zaczyna kapać z tłumika,do zbiorniczka idzie przewód od korka wlewu,a drugi wychodzi z zbiorniczka i idzie donikąd,pozdejmowałem dziś owiewki i niemoge znależć żadnego miejsca gdie szedłby ten drugi wężyk.gdy moto odpaliłem poziom płynu w chłodnicy spadł z 5 cm,spusciłem ten staey płyn i było go zaledwie niespełna 1litr.
  10. ale przez 20 minut nakapało tak dosyć sporo z 20 gram może,i widać jak z lewego tłumika para leci.myślałem że uszczelka walneła i dlatego obroty długo schodzą i po dodaniu gazu ma tak z 2000-2500 a gdy troszke je popuszcze to zgasnie i znowu musze podkęcić.przed wymianą gumek na śrubach składu mieszanki śruby były wszystkie wykręcone 3 pełne obroty od max wkręcenia,prubowałem je przestawić i nawet gdy mam je wykręcone 1.5 obrotu to itak schodzi długo z obrotów jakby łapała fałszywe powietrze.krućce są ok,filtr powietrza i paliwa nowe,swiece,przewody,fajki nowe.
  11. powymieniałem gumki lecz nadal cudaczyła z obrotami,okazuje sie iż jakoś dostaje sie woda do wydechu-w oleju niema wody,w chłodnicy nic niebąbelkuje a jednak przez tłumik delikatnie kapie woda więc albo to tylko uszczelka pod głowicą albo głowica.jak mógłby mo ktoś zapodać jakiś link do ustawienia rozrządu byłbym wdzięczny
  12. niekupuj chinoli!kupiłem swemu dzieciakowi jakieś chińskie 125potym jak sprzedał swą dt 80 i to chińskie coś niema polotu do starej dt
  13. Witam .pomoże ktoś w regulacji gazników w gpz?czasami długo schodzi z obrotów i trzyma 2000-2500gdy troszke je opuszcze to za chwile spadną i zdechnie-linki chodzą lekko,gazniki wyczyszczone,filtr nowy-niemam już pojęcia co robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...