Skocz do zawartości

mała torpeda za małe pieniądze


McPerry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fiest RS 1.8. DOHC 131 km - cięzko o egrzemplarz z prgami i podłużnicami o nadkolach juz nie wspominajac

 

Escort z tym silnikiem lub 2.0 zetec - tutaj wiekszy wybór

 

Clio II 2.0 163 konie - drogie

 

Clio I Willisam - b. drogie, lub zwykle 1.8 tez robi robote

 

106 1.6 ok 100 koni - tanie szybkie ale malutkie jak wozek na zakupy w hipermarkecie

 

Civic - tego gowna to nie lubie ale jest 1.6 160 lub 140 koni

 

CRX- silniki jak wyżej tylko buda na 2os. - z tylu ciezko plecak zmieścic

 

pisze z glowy wiec moga byc bledy

 

niedrogie beda escort i 106, reszta to albo rodzynki albo trzeba dobrze zaplacic, jak liczysz ze znajdziesz ogtanieta 205 za przyzwoita kase to sie mylisz, ten samochod ma bardzo duze powodzenie na rynku wtornym.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpopularniejsze i najbardziej efektywne w kjs:

klasa do 1.3l - suzuki swift gti (częsta modyfikacja to swap silnika od gti do wersji 4WD)

klasa do 1.6l - honda crx (w starej budzie a nie del sol)

klasa do 2l - astra gsi oraz ostatnio popularne bmw 318is

 

niektórzy ładują jeszcze 1.2 16v od palio/punto do seja i to też nieźle idzie

zresztą dobrze zrobione 1.1 też daje radę

 

wszystko co wymieniłem masz w stosunkowo niskim budżecie, części w miarę łatwo dostępne, także sportowe

raczej wystrzegał bym się wynalazków typu charade turbo z prostej przyczyny - jak się rozleci to leżysz i kwiczysz

 

a jak masz jakieś 20tyś zł to możesz się już rozglądać za Civic type-R :bigrazz:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomek kiedyś do Corsy wrzucił silnik Kadetta GSI. Nieźle to fruwało. Teraz ma Kaddeta E GSI ale sporo gadżetów tam nawtykał, wyciągnął ponad 200KM. Idzie jak burza. Lekki bo odchudzony 3-drzwiowy, niski, usztywniony i się trzyma drogi jak rzep.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze powiedziane - fruwało

znajomy wsadził do corsy A piec z astry 2.0 OHC -115KM, przyspieszało to niemożliwie, szło ponad 2 paki ale z prowadzeniem nie było idealnie, za duża masa na przodzie

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW POLO 1,3 G40 z lat '91-'94. Ma to 113 KM, a po leciutkiej modyfikacji kompresora masz 125KM. Waży to 870 kg,zbiera się naprawdę konkretnie. A te miny użytkowników wystrzelonych w kosmos TDI, gdy Polówka z lat 90 właśnie z kopała im dupsko pod światłami. Tego MasterCard nie zapłacisz. Zawieszenie jest już fabrycznie twardsze,więc nie lata to po drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Peugeota 205 z piecem 1,4 , przywiozłem go kiedys tatkowi i od 3 lat próbuje go odzyskac, z mizernym skutkiem, to jest masakra nie auto, zbiera sie jak rakieta , jest lekki mocny i dobrze sie prowadzi, stosunkowo mało pali,. bo przy spokojnej jezdzie 5l, jak sie wdepnie 7, i cholernie twardy, skasowalem do zera nissana micre a sam mialem wgiety błotnik:]a pozatym kultowóz:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIAT punto HGT (130km) lub bravo HGT (150km).Stosunkowo niska cena do osiągów..

 

Punto HGT mam w domu, jeździ przyzwoicie i bezawaryjnie już od ponad roku. Ale jak nie ma sekwencji założonej to spalanie może odstraszać.

Osobiscie z HGT wolałbym Bravo....5cyl. silnik ma niepowtarzalny dzwięk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Civic V 1.6 VTi 160km, sam na taką choruje. Tyle że znaleźć nie zgnity egzemplarz(nie miały ocynku), jest problemem, a w gazie to już prawie cud :bigrazz: . Ciekawy temat, na następny rok też będe szukał małej torpedki dlatego chętnie poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje ulubione czyli trabanty

 

Wersja RS - czyli rajdowa z silnikiem 800cm3, coś koło 80KM. Widziałem raz w życiu, więc do tanich pewnie nie należy

 

Ale jest też opcja zrobienia sobie niedużym kosztem taniej rakiety. Z Trabanta 1,1 możemy zamienić silnik z Wartburgowskim 1,3, będzie miał troszkę ponad 70KM, przy niecałych 800kg masy fajnie się tym jeździ.

 

Po niedużych przeróbkach wchodzi 1,6 od golfa, wtedy to podobno dopiero lata(nie miałem przyjemności przejechać się takim cudem)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...