Guti Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Moja 03r paliła tyle co Twoja 97r , była bardzo dobrze ustawiona , wydechy + filtr pow seryjne . Ale , że tam nie ma mocnego dołu , i w miarę dobrze chodziła w zakrętach ... szła łycha . Spalanie przeważnie ok 10L , jak ciągle ogień to i 12L . Po drugie jak chcesz się przesiąść nawet na komara to odczucia najlepiej sam zweryfikuj , nie słuchaj innych jeśli chodzi o doznania . A tak na marginesie jak nie masz środków na utrzymanie moto , to VTR akurat nie jest mistrzynią oszczędności :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 A gaźnik nie spasuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Kolego YUBY, proszę Cię ... Czytaj dokładniej ... skoro mówię ze komuś kto ma vtr z 2002r pali 5-6l to znaczy, że tak jest. dziwne ? może zmienie zbiornik i nagle zacznie palic 5l ... I model po lifcie nie różni sie zbiornikiem tylko również spalaniem ... Po ty były robione modernizacje, głównie aby zmniejszyć łaknienie VTR na benzyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazigucio Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 mrswistak dziwię się, gdy piszesz, że spalanie VTR'ki musi być w granicach 10/11l. Moja V'ka jest z '97 roku i spalanie jakie mam po remoncie (gaźniki, zawory, filtry itd) wynosi średnio 7-7,5l a nawet zdarzyło się poniżej 6,5l - jazda w dwie osoby z torbami ale wolny przelot w granicach 100-120km/h. Wg mnie osiągnąć 10l w dobrze utrzymanej VTR'ce to już musi być naprawdę mocna jazda. W Twoim przypadku to są dwie diagnozy: coś nie tak z moto (regulacje, zajechany silnik już troszku, itd), albo jazda Twoja nie jest tzw płynna i harmonijna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 do płynnej harmonijnej jazdy to może lepiej kupić transalpa ? fajne masz pojęcie remontu :D Jak jeździsz jak pipka to dziwnym nie jest że łyka 6 hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Po co ktoś miał by kłamać ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Mrswistak, po pierwsze nie kwestionuj tego co mowi pan YUBY, bo to nie wypada no i dlatego bo sie zna vtr o czym wielu z nas moglo sie juz przekonac :) .po drugie jesli twoja vtr jest wyregulowana i pali 10l to pewnie krecisz ja wysoko a w takim razie smialo kupuj 600 ew.750 bo w zakresie 10/13 tys na R4 nie bedzie wielkiej roznicy. uzywajac srodkowego zakresu obrotow naszej V2 uzyskasz spalanie 6-8l . http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=62065 -gdybys szukal informacji na temat spalania innych moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) Mrswistak, po pierwsze nie kwestionuj tego co mowi pan YUBY, bo to nie wypada no i dlatego bo sie zna vtr o czym wielu z nas moglo sie juz przekonac :) .po drugie jesli twoja vtr jest wyregulowana i pali 10l to pewnie krecisz ja wysoko a w takim razie smialo kupuj 600 ew.750 bo w zakresie 10/13 tys na R4 nie bedzie wielkiej roznicy. uzywajac srodkowego zakresu obrotow naszej V2 uzyskasz spalanie 6-8l . http://forum.motocyk...showtopic=62065 -gdybys szukal informacji na temat spalania innych moto Zależy jak jadę :) bo jak się śpieszę to 4-4,5 tyś obr a na 6 to już opór, ale sprawdzałem jeżdząc spokojnie i przy 3tyś obr zmiana biegu i i tak pali jak smocur ;/ Wiesz mój FireStorm spalił najmniej 8L, ale jadąc 120km/h. Przy ilu km zapala się rezerwa? Wiesz, ciężko powiedzieć, bo teraz już jeżdżę nim CZASAMI do szkoły i tankuje po 20 zł ... bo nie mam mamony Czyli mówicie, że nic nie da zmiana gaźnika ;// Znacie jakieś ciekawe moto szosowo-turystyczne ? o nie dużo mniejszej mocy niż VTR :P ? i oczywiście nie tak bardzo drogie :o Edytowane 14 Czerwca 2012 przez mrswistak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Yuby , nie strasz , seryjna vtr przy 120 na 6 BIEGU spali ok 6 litrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 czyli nie dogrzewasz silnika i jezdzisz na za niskich obrotach, pewnie jeszcze za długo trzymasz na ssaniu i przepis na extra spalnie gotowy.Na dojazdy do szkoły kup cb 500 szybciej się nagrzewa od chłodzonego wiatrem gs'a bedzie Ci wygodniej, taniej, bezpieczniej i bez kompromitacji .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) To raczej kup skuter, bo zwyczajnie nie stać Cię na spalanie litrowej V. To ciesz się, że Ciebie stać kolego :) ale nie musisz dogryzać innymm . Od dziecka jeżdzę na moto i nigdy nie miałem SKUTERKA , chcę dalej jeździć na moto i będę jeździł choćby raz na rok . czyli nie dogrzewasz silnika i jezdzisz na za niskich obrotach, pewnie jeszcze za długo trzymasz na ssaniu i przepis na extra spalnie gotowy.Na dojazdy do szkoły kup cb 500 szybciej się nagrzewa od chłodzonego wiatrem gs'a bedzie Ci wygodniej, taniej, bezpieczniej i bez kompromitacji .... Nie jeżdżę na za niskich obortach bo słyszę pracę silnika, odpalam na całym ssaniu i odrazu daje na połowę i po 30s wyłączam całkiem. Od dojazdów do szkoły mam autobus, a na moto jeżdżę wtedy jak uciułam choć minimum kasy . Jak bym pracował jak większość z was i miał za co tankować to bym tego tematu nie tworzył :)) ale, że troche pracy już włożyłem w moją VTR'ke i źle mi jak myślę o sprzedarzy to dlatego próbuję coś z tym zrobić. Edytowane 14 Czerwca 2012 przez mrswistak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Te fotki są jeszcze z aukcji jak kupowałem, Ale są ładne dlatego je trzymam, Szkoda, że nie mam fotki jak teraz wygląda, bo wypolerowałem cały wahacz na lustro . http://img827.imageshack.us/img827/4168/1866985497m.jpghttp://img850.imageshack.us/img850/8985/18669854971m.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/3569/18669854972m.jpghttp://img7.imageshack.us/img7/6482/18669854973mh.jpghttp://img502.imageshack.us/img502/1536/18669854976m.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 nie wierze ze komus V2 moze palic ponizej 6 litrów a nawet ponizej 7 jezdzilem tl1000s palil najmniej przy spokojnej jezdzie w granicach 140 7-7,5l znajomemu VTR zeby jechac podobnie lykała ponad 8l a jak sie tylko mocniej jej dalo odrazu 10l. ten typ tak ma. Jedyna opcja zaoszczedzic na paliwie to jej gaz zamontowac :-) Nie oszukujmy sie gdzie sie o nich nie poczyta to pala duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 słuchajcie da sie zejsc ponizej 7 litrów ale na dobrze rozgrzanym piecu, i plynnie dodajac gazu wkrecajac po malu.... mi moja tez palila w granicach 8-9 na miescie, 6,5 - 7 w trasie, ale zaczął czlowiek uzywac agresywnej manetki to sie zaczelo spalanie 10-11 l normalne.... Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Aha, czyli powodem może być to, że jeżdżę w krótkie trasy, tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.