michlasz Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jak podkręcić nieco obroty na biegu jałowym w VTR? Dławi się lekko i wyrazie ma minimalnie za niskie obroty. po prawej stronie tam gdzie sie znajduje zbiorniczek na płyn,popatrz dobrze a znajdziesz pokrętło które idzie od pierwszego gaznika,pokręć w prawo to podwyższysz obroty biegu jałowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 http://farm1.static.flickr.com/44/10791810...23a7c49.jpg?v=0 ładne chromowane felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Wczoraj gdy jeździłem VTRką kolega zauważył, że mam trochę mało powietrza w tylniej oponie...... A tak właśnie coś czułem jak źle mi się składała w zakrętach :crossy: Wiecie jakie mają być wartości z tyłu i z przodu???? O i jeszcze jedno.... Przy wczorajszej przejażdżce padł mi też akumulator :banghead: . Co myślicie o tym ?: http://allegro.pl/item961063236.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 ja myślę, że powinieneś zajrzeć do działu co, jak kupić i poczytać tam o akumulatorach jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Wczoraj gdy jeździłem VTRką kolega zauważył, że mam trochę mało powietrza w tylniej oponie...... A tak właśnie coś czułem jak źle mi się składała w zakrętach :crossy: Wiecie jakie mają być wartości z tyłu i z przodu???? O i jeszcze jedno.... Przy wczorajszej przejażdżce padł mi też akumulator :banghead: . Co myślicie o tym ?: http://allegro.pl/item961063236.html co do ciśnienia- zaleca fabryka 2,5 z przodu a na tył 2,9-ja osobiście z tyłu ładuje 2,7 bo mamy drogi jakie mamy a skakac nie lubie jak sprezyna-chyba ze na tor jedziesz to możesz ładować i wiecej. co do akumulatorów-zagłebiałem ostatnio ten temat i to powaznie. Miałem u siebie jak sie okazało 8Ah i niedomagał-był przeładowywany i efekt był taki jak przy niedoładowaniu, chciałem pojśc do przodu i zakupic 12ah na wszelki wypadek ale znajomi elektrycy odradzili mi i kazali kupic taki jaki zaleca fabryka czyli 10 Ah-poszukałem w katalogach i okazało sie ze 8 i 12 Ah maja prąd rozruchowy 180A a 10Ah ma 190. Co do tego czy żelowy czy bezobsługowy... ja wziałem tańszy. Najtańsze sa obslugowe ale poleciłbym żelowy ze względu na ta że akumul;ator nie jest w pionie i cele nie sa zalane cały czas-żel wypełnia twardo cele wiec płytki sa cały czas zakryte. Tyle oide mnie Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_l5x6EP-fdw&feature=related szkoda tej VTR`y i RSV`y, film gości z Fast Bike, niezłe z nich psuje ... :) Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizgard Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam. Gdzie można znaleźć "całą" owiewkę/spojler pod silnik? Chodzi mi o taką bardziej kanciastą a nie okrągłą. NIE taką: http://www.bikepics.com/pictures/1063840/ a raczej taką: http://www.bikepics.com/pictures/036644/ Najlepiej bardziej rozbudowaną.. Na aledrogo znalazłem tylko takie coś: http://moto.allegro.pl/item950435664_plug_...tr_1000_98.html Ale jak widzę spasowanie to dziękuję.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Osobiscie w vtr za cholere nie podobają mi sie te rozbudowane owiewki. O ile SV wygląda w nich fajnie tyle do vtr wg. mnie nie pasuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Niestety ksenon dalej nie chce się poddać. Po długiej walce wiemy ze to nie bezpiecznik, nie kable, nie akumulator i nie kostki. Zostaje palnik i przetwornica. Przy okazji jak z tym ciśnieniem w oponach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizgard Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Obydwie obleśne. No nie są za piękne szukam takiej ,która cały silnik obejmuje tzn od tylnej części też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 YUBY a co ja takiego napisałem??? Napisałem co zaleca fabryka! Napisałem później że ja osobiście ładuje mniej na tył-spróbuj na twardych oponach wejść w ciąg ciasnych zakretów na nierównej nawierzchni-wtedy zrozumiesz, że łatwiej jest zmniejszyc cisnienie w kole niz regulowac na codzień amortyzator-zwlaszcza tylny :crossy: a tak w ogóle to miłego wieczoru :icon_mrgreen: Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Myślę, że Yuby'emu chodziło o ten fragment .... -chyba ze na tor jedziesz to możesz ładować i wiecej.... Na torze powinno się mieć niższe ciśnienie, bo opona szybciej i mocniej się nagrzewa niż przy normalnej jeździe po ulicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Dzięki ,,prezes''. Na moje oko to mam w tyle ze 1.5 :clap: :lapad: ....troszku mało..... Dzisiaj jak przyjdzie aku to podjadę i pod pompuję. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 samochodem jak sie ścigałem na torach to zawsze pompowałem więcej, bo jak miałem tyle co fabryka zaleca, to mi sie opony zawijały do środka na zakrętach!!! W motocyklu OSOBISCIE pompuje mniej, bo w poprzedniej CBR strasznie mi skakało tylne koło na ciasnych ostrych zakretach. VTRke testuje od dobrego tygodnia, bo zakupiłem ja w zimie i nie miałem okazji nią jeżdzić. Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Wczoraj moja VTR dostała przeloty i chyba stałem się najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi :D banan nie schodzi z japy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.